На моята кола мачкаше шайбата между тампона и гайката, сложих яки шайби и веднага ми умряха тампоните, скоро сложих от Дачия Логан и засега държат
Mercedes 190E 3.0От 2.6 автомат към 3.0 ръчак :)
Започната от IvoR1, 29 юли 2013 - 12:14:51
110 мнения по тази тема
#92
Публикувано 12 февруари 2015 - 16:36
ясно, на око тампоните на предните амортесиори на жигули са същите, ще проверя и дачиите как са
M112.940 inside
#93
Публикувано 19 март 2015 - 10:07
Момчета имаме си нова болест на 190-ката - биене във волана след 90 км/ч. Появи се в началото на зимата, първо си мислех, че са зимните гуми, но сложих обратно летните и пак бие, след това отидох и пребалансирах зимните, не се оправи. Специфично нещо което ми направи впечатление е, че биенето спира в завой, като карам направо бие, но в момента като почна да завивам спира. Десните кормилни накрайници бяха заминали и ги смених, но биенето си остава... Сега подозирам кормилна кутия... Принципно имам луфт на волана като от американски филм и се чудя вече дали не е и от там нещо... но аз пък този луфт си го имам откакто съм купил колата. Идеи?
M112.940 inside
#94
Публикувано 19 март 2015 - 17:21
Лагер?!
#95
Публикувано 19 март 2015 - 19:29
Провери хлабината на предните лагери - конусни са и е нормално да имат минимален луфт, но ги провери като хванеш на 6 и на 12ч колелото. Провери паразитния хебел, не трябва да има никакъв луфт.Кормилната кутия ако има много голям луфт, може да я обереш от гайката, която се намира от горната страна, мисля 17мм беше. Не я пренатягай, понеже в крайно положение ще започне да ти затяга волана.
#96
Публикувано 19 март 2015 - 22:02
То май се отвива гайката на кормилната кутия за да се затегне . досега не съм го правил, но го бях гледал във WIS-a май.
И аз си мисля за лагер на главина. Провери и амортисора на кормилната щанга.
#97
Публикувано 19 март 2015 - 22:17
И гайката се отвива, и винта се отвива, и тогава гайката пак се стяга Не е от лагерите, и аз имам такъв проблем и лагерите са ок. И аз имам луфт и мисля от него да започна.
Прикачени файлове
Follow your own star...
#98
Публикувано 22 март 2015 - 00:21
хмм, не би трябвало от луфт в кормилнаат кутия да бие, нито от шарнир, нито от амортисьор.
провери пак гуми/джанти
провери сходимостта, на регулаж
#99
Публикувано 22 март 2015 - 08:07
Или е хебела или напречния амортисьор на кормилната щанга ,щом гумите са ОК ,аз залагам на едно от двете.
NO PAIN - NO GAIN!
#100
Публикувано 22 март 2015 - 08:45
Я си провери дисковете за всеки случай.
Не хапи този,който може да те изяде.
#101
Публикувано 23 март 2015 - 15:52
И двата предни лагера са сменени, единия има минимален луфт, но нали е позволен малко, дисковете ги сменях лятото и нямаше проблеми, нито бият нито нищо, още преди да дойде зимния период, и лагерите и дисковете ги сменях края на лятото и съм карал колата без проблем и биене с големи скорости, като дойде зимата се появи тази аномалия, амортесьора на кормилната щанга как да го проверя?
Този пост е редактиран от IvoR1: 23 март 2015 - 16:10
M112.940 inside
#102
Публикувано 23 март 2015 - 16:51
Откачи го от единия болт и на ръка ,като го напънеш ще се усети, ако няма съпротива е за смяна.
NO PAIN - NO GAIN!
#103
Публикувано 23 март 2015 - 18:31
Дискове се кривят много лесно, един приятел с Е46 при спиране от над 160км/ч и преминаване през локва ги намокри горещи и всичко приключи с тях, тресеше бая, но ако не започва да тресе още повече при спиране значи проблема не е в тях, за мен такова тресене се дължи на въртящ елемент и дисбаланс в него или при лагер нарушено покритие, при проблем в окачването може да имаш хлопане , същото важи и за управлението, но да имаш циклично тресене като от въртящ се елемент не ми се вярва.
C200 KOMPRESSOR
#104
Публикувано 23 март 2015 - 23:10
От успокоителя (амортисьора на кормилната щанга) не ми се вярва да излезе, аз даже карам без такъв на двете ми коли и има малка разлика, малко по-добър фийдбек и по-чувствителен волан на неравностите, особено с големи джанти. От 124-ката като го смъкнах беше толкова умрял, че даже не се усещаше напрежение на стержена.
Спирачните дискове в 99.9% тресат при спиране, трябва да са ненормално криви за да тресат без спирачка, а ако се ползва, то тогава чак педала се връща (имал съм и такива случаи)
Джантите ти предполагам имат центриращи втулки ако не са оригинални.
Пребалансирай си наново гумите и пробвай да размениш предни със задни.
Провери ли луфта на кутията и паразитния хебел, аз залагам на едно от двете Пробвай при вдигнати предни гуми във въздуха и навит примерно пълен десен, да хванеш на 9 и 3 часа и да клатиш здраво, тогава най-лесно се хваща разбит хебел
#105
Публикувано 23 март 2015 - 23:50
И на мен първата ми работа като си взема нова 190тка е да го разкарам тоя амортисьор. И аз наскоро сменях спирачки и джанти и не е от тях проблема... Надеждите ми засега са при мен да е от луфта в кутията, ако не е от нея ще огледам главините да не са криви.
Follow your own star...
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни