Пропуснах да поясня че, тези под 192 к.с.и кабрио не ги заглеждам.Мисля че, няма да ми е комфортно в открита кола карайки из Дряново да махам на всеки трети като президент.
Избирам CLK W208
Започната от svetdts, 15 юли 2013 - 21:53:51
38 мнения по тази тема
#16
Публикувано 16 юли 2013 - 22:58
#17
Публикувано 17 юли 2013 - 08:50
Ако беше с 3-4 месеца по младо щеше да е вече друга бира-197 к.с, падащи джамове при отваряне....
Това нещо не го разбрах? Колата си е след фейслифта..
Aми замисли се де
Продаде ли вече БМВ-то?
Още не съм го продал, за това само съм си с мисленето А и няма голям наплив да ти кажа, само някаква оферта за бартер за Пасат съм получил до сега
Иначе на тази от обявата, само климатроник и липсва, но с разумна отстъпка от страна на джамбазина си заслужава да и се обърне внимание
Този пост е редактиран от eMs1: 17 юли 2013 - 08:53
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
#18
Публикувано 17 юли 2013 - 14:17
Това нещо не го разбрах? Колата си е след фейслифта..
Още не съм го продал, за това само съм си с мисленето А и няма голям наплив да ти кажа, само някаква оферта за бартер за Пасат съм получил до сега
Иначе на тази от обявата, само климатроник и липсва, но с разумна отстъпка от страна на джамбазина си заслужава да и се обърне внимание
Колата е след фейса ама от юни 2000 става 197 к.с. и с свалящи джамове а пък тя е февруари.Освен климатроник, няма фабрична аларма ,памет на седалките ,прибиране на огледалата,Bose озвучаване ,надуване на седалките и cup holder.Така че не е абсолютно всички екстри както е писал джамбазина Иначе колата изглежда добре.
Този пост е редактиран от doich: 17 юли 2013 - 14:21
Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно
#19
Публикувано 17 юли 2013 - 20:54
Аз И двигателят на SLK-то е чист... и то се продава
Още ти се чудя на акъла как реши да продадеш това W208 което имаше. Уникална кола беше, поне от това което се виждаше в обявата и.
Този пост е редактиран от ///sasho: 17 юли 2013 - 20:55
#20
Публикувано 17 юли 2013 - 21:09
то няма на какво да му се чудиш на Коцко той акъл няма
#21
Публикувано 18 юли 2013 - 08:46
Колата е след фейса ама от юни 2000 става 197 к.с. и с свалящи джамове а пък тя е февруари.Освен климатроник, няма фабрична аларма ,памет на седалките ,прибиране на огледалата,Bose озвучаване ,надуване на седалките и cup holder.Така че не е абсолютно всички екстри както е писал джамбазина Иначе колата изглежда добре.
За екстрите е ясно, просто казах, че изглежда достатъчно добре (но ако беше и с климатроник щеше да е още по-добре), за да си заслужи един оглед, а описанието даже не съм го чел
Иначе това за юни не го знаех
Този пост е редактиран от eMs1: 18 юли 2013 - 08:47
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
#22
Публикувано 18 юли 2013 - 11:56
Човекът дето е пуснал темата, мога само да го посъветвам да си събере пари за Мерцедес и да си дири 320 - нощес я поопънах на дълъг път и за мое съжаление въобще не мога да направя каквото и да е сравнение с някакви по-слаби двигатели и по-леки купета. "Хуп-Хуп" през неравностите; направо боботещ локомотив по пътя и специално в завоите. Моя мъченик на вярата ме бе срам да го погледна одеве.
Този пост е редактиран от adv_petrov: 19 юли 2013 - 10:55
"AMG? Ово je стандарт каj нас!!!"
#23
Публикувано 18 юли 2013 - 12:47
Toва което си написал е неправилно!
Моята имаше всичко, което си изредил като уж липсващи екстри, а беше точно преди малкия фейслифт на фейслифта.
320 е много добър избор, но си горят...
Моята имаше всичко, което си изредил като уж липсващи екстри, а беше точно преди малкия фейслифт на фейслифта.
320 е много добър избор, но си горят...
#24
Публикувано 18 юли 2013 - 15:15
edit: изтрит неверен текст.
adv_petrov
Този пост е редактиран от adv_petrov: 19 юли 2013 - 10:57
"AMG? Ово je стандарт каj нас!!!"
#25
Публикувано 18 юли 2013 - 16:20
Добре, да видим тогава дали имаме задача с 2 известни и 1 неизвестно:
1) 21.05.2000г. по талон;
2) Екстри, които не са отпреди фейслифта: информационен борд комп, мигачите на огледалата, новата предна долна решетка, страничните "side skirts" които като гледам са по-различни отпреди, широкоциферблатния CD Бекер, управлението му от волана, комфорт-пакет за стъклата, дигитален климатроник.
И съответно, екстрите в горния ми пост ги нямам, а например снощи си поиграх с тях на синята дупнишка 320ка (тя е края на 2000г.), докато я карах.
Склонен съм да приема заключение, че най-пълни с екстри са тези фейслифтови 208ци след юни 2000г. и трябва да бъдат предпочитани. Ама логично погледнато, не вярвам чак такава индивидуална поръчка да е пускана за мойта кола да и махат екстри, за които ме навивате, че ги има още от началото на фейслифта.
Ако пък успеете да убедите купувача, че фейслифтовото ми цлк има всички екстри, подписвам се, че ще делиме парите отгоре, които му надуя по тая причина когато тръгна да го продавам
1.Дигитален климатроник има и преди фейса т.е е екстра за която се плаща 2.За да имаш запаметяване позицията на огледалата трябва да имаш памет на седалките,също и за това да се накланя дясното огледало надолу т.е екстра плаща се допълнително.3 За да имаш пръскалки на фаровете трябва да имаш ксенон фарове-екстра плаща се допълнително .4 Прибиращи се огледала -екстра .Bose озвучаване -екстра5 Показване нивото на маслото Не е екстра ,двигателите от 320 нагоре го имат всички ,надолу го нямат. Екстрите затова са екстри защото се плащат да ги имаш, а не защото плащаш да ги махаш.
Ето така изглеждат бутоните на всички екстри .За сведение колата ми е 17 май 2000 и си ги има екстрите,т.е не зависи дали е преди или след юни.
Прикачени файлове
Този пост е редактиран от doich: 18 юли 2013 - 16:50
Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно
#26
Публикувано 18 юли 2013 - 22:14
И още едно от неизвестните, само за сведение понеже бях ходил да я гледам дупнишката 320-ка, та тя май беше '99 година, края, по ВИН, поне такива спомени имам от проверката и, ако се сеща и Коцето (kdl) може да каже, гледахме я заедно
Предполагам, че говорим за една и съща кола
doich, само Команд ти липсва
Този пост е редактиран от eMs1: 18 юли 2013 - 22:19
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
#27
Публикувано 18 юли 2013 - 22:49
Все повече се навивам за 320-ка, но доколкото знам вероятноста да попадна в България на задръстен маслено мотор не е малка. Иначе от Германия няма де е по-евтина, но може би по-запазена.
#28
Публикувано 18 юли 2013 - 23:15
Няма такова нещо, само за един-два такива случая съм чул. Ще я обслужиш като хората, няколко пъти ще смениш маслото на 5х.км. и ще се прочисти каквото има след 2-3 изкарвания на магистралата.
208 е стара вече да я търсиш от Германия, има голям шанс да попаднеш на магистрална кола, която са я карали и през зимата много, и съответно ръждичката да се обажда.
Германска по-стара от 4-5 годишна не бих гледал из немско, и то бих внимавал доста дори и с толкова млада. Но това са си мои наблюдения.
208 е стара вече да я търсиш от Германия, има голям шанс да попаднеш на магистрална кола, която са я карали и през зимата много, и съответно ръждичката да се обажда.
Германска по-стара от 4-5 годишна не бих гледал из немско, и то бих внимавал доста дори и с толкова млада. Но това са си мои наблюдения.
#29
Публикувано 19 юли 2013 - 00:46
И още едно от неизвестните, само за сведение понеже бях ходил да я гледам дупнишката 320-ка, та тя май беше '99 година, края, по ВИН, поне такива спомени имам от проверката и, ако се сеща и Коцето (kdl) може да каже, гледахме я заедно
Предполагам, че говорим за една и съща кола
doicх, само Команд ти липсва
Мдаа ,ако това е за гласови команди наистина я нямам!
Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно
#30
Публикувано 19 юли 2013 - 07:40
Comand-a e безполезния double-din.
Linguatronic-a е за гласовите команди
Linguatronic-a е за гласовите команди
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни