Та, въпроса е, знаете ли дали на всички м111 главите са еднакви? Има ли разлики във валовете, освен променливи ъгъл на всмукателния при компресорния?
Този пост е редактиран от SpeedRush: 11 февруари 2018 - 22:22
Публикувано 11 февруари 2018 - 22:21
Този пост е редактиран от SpeedRush: 11 февруари 2018 - 22:22
Публикувано 11 февруари 2018 - 23:34
Съмнява ме главите на всички м111 да са еднакви. В момента нямам достъп до ЕПЦ да проверя дали дават еднакви номера на атмосферните и компресорните, така че не мога да съм 100% сигурен.
Публикувано 21 февруари 2018 - 13:17
Публикувано 27 февруари 2018 - 09:39
По програма са различни главите,но има и съвпадения на компресорна и атмосферна.Тоест по номер на мотора трябва да се сравнява.При валовете има разлика между двете.
Публикувано 31 юли 2018 - 22:48
Здравейте колеги. Имам едно питане за двигател ОМ613 каква кутия ръчна би паснало?
Публикувано 20 август 2018 - 07:51
От всички редови 4/5/6 цилиндъра от 86/7г. до към 2004г.
Публикувано 21 август 2018 - 23:47
Ми не стават от нито един от тези дето си ги изброил не става
Публикувано 03 септември 2018 - 07:38
Публикувано 08 октомври 2018 - 20:14
Поради каква причина?Блока е тотално различен от всички 4/5/6 цилиндъра редови?
Чак тотално не е, но е по голям като размер и отпечатък на кутията .
Публикувано 22 април 2020 - 19:58
Правя съчетание м/у двигател ОМ602 и шестстепенна кутия от ОМ646. Захват,камбана и стъпка на шлица 1 към 1. Получава се обаче разминаване на феродовия диск с първичния вал на скоростите, както и дистантия от лагерпомпата и притискателния диск. Маховика и съединителя са от ОМ602. Някакви напътствия или препоръки? Има разлика от 15 мм, която може би ще се наложи да се компенсира с дистанционен фланец м/у коляновия вал и маховика.
Този пост е редактиран от radoslav94: 22 април 2020 - 19:58
Ако се грижиш за колата си и тя ще се грижи за теб!
Публикувано 15 декември 2020 - 14:08
здравейте момчета
понеже до сега не съм се занимавал с ДВГ бензин на МБ, може ли някой да ми каже има ли вариант на моно инж за М102 в W201?
Публикувано 16 декември 2020 - 10:23
М102 идва първоначално при W123 с многоточков механичен инжекцион К-Джетроник при W123. При w201 e с два вида карбуратор - Stromberg и Pierburg 2E-E. В последствие е пуснат с многоточков механичен инжекцион с електронно управление KE-Джетроник.
За какво ти е моно? То не управлява сместа толкова прецизно, освен това не е подходящо за големи мотори. Оставете моното за голф 1.4
Публикувано 16 декември 2020 - 10:35
Благодаря исках да съм наясно
до колко е надежден КЕ-Джет-а ?
Публикувано 16 декември 2020 - 10:55
до тук намерих два двигателя на 190 с КЕ-Джет:
М 102.961 - 90 кВт 122 коня
М 102.962 - 87 кВт 118 коня
Този пост е редактиран от vanko57: 16 декември 2020 - 10:55
Публикувано 16 декември 2020 - 11:06
Ке-Джетроник е много надеждна система, доколкото не е бил газифициран.
Електронната част, която се износва най-много и причинява проблеми, е потенциометъра на дебитомера. Смяната не е трудна, но си изисква специфични познания, как да се монтира и да се настрои.
След 30 години употреба, е хубаво да се смени гуменото дъно на инжекциона. Както и всички маркучи за въздух за празния ход.
И като всяка механична система изисква добра настойка. Има две-три неща за настройка, далеч по-прост е от карбуратор.
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни