Няма обратна връзка и тоя форум ше умре
Съвместимости на двигатели, скорости и купетаИнформация от общ и специфичен характер..
Започната от Lambo_Rambo, 10 юли 2013 - 05:31:59
146 мнения по тази тема
#76
Публикувано 29 април 2015 - 16:29
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#77
Публикувано 29 април 2015 - 17:06
Няма обратна връзка и тоя форум ше умре
Много години слушам как ще да мре ,ма те не ще! Ти какво точно искаш да кажеш?
NO PAIN - NO GAIN!
#78
Публикувано 29 април 2015 - 18:30
Няма обратна връзка и тоя форум ше умре
Да изступаме темата малко от прахта.
Имам едно питане за двигател М 113 от w220 с ръчна кутия от c240 влизането му в w 124 coupe дали е възможно и ако е колко е сложно?
Follow your own star...
#79
Публикувано 29 април 2015 - 19:06
за бой съм ! С тези добълнителни опции няма да има проблем , за да стане намисленото.
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#80
Публикувано 29 април 2015 - 22:52
Днес бях при Петьо и съм много доволен от срещата доста ползотворна беше.
Имах възможност да взема два двигателя M119 и M113 но избрах 113 защото поддържах колата и познавах собственика но и по пригодния за коша на W124.
Първо картера мога да го променям преден заден което ми спестява рязане на греда и други манипулации с флекса и телоподаващо.
Второ не се налага преправяне на маховик и фланец за скорости защото ги има готови.
Продължавам да търся други предимства но и минуси.
Имах възможност да взема два двигателя M119 и M113 но избрах 113 защото поддържах колата и познавах собственика но и по пригодния за коша на W124.
Първо картера мога да го променям преден заден което ми спестява рязане на греда и други манипулации с флекса и телоподаващо.
Второ не се налага преправяне на маховик и фланец за скорости защото ги има готови.
Продължавам да търся други предимства но и минуси.
#81
Публикувано 30 април 2015 - 07:55
Аз само едни питане имам.С мегата как ще се подкара ,по начин който да докара горе долу-заводските коне и разхода.Питам,защото и на мен ми се върти отдавна тази идея с м113 (само,че 430) ,обаче не съм наясно как ще стане с тия двойни бобини.
#82
Публикувано 30 април 2015 - 19:02
Аз само едни питане имам.С мегата как ще се подкара ,по начин който да докара горе долу-заводските коне и разхода.Питам,защото и на мен ми се върти отдавна тази идея с м113 (само,че 430) ,обаче не съм наясно как ще стане с тия двойни бобини.
Ще получиш отговор другата седмица когато Волен дойде при мен да ми обясни.
А що се отнася за двойните бобини не е проблем но има и други варианти.
#83
Публикувано 30 април 2015 - 22:04
Бобините си остават, но им се слагат бипове в мегата, както при всички други бобини без вградени комутатори. На wasted spark би трябвало с 4 бипа да станат нещата. Гринго я сподели повече за тия предни и задни картери за какво става въпрос? От кои модели са и така нататък? За 124 по принцип трябва преден картер, както е на 210 и на 129 и на 202 и на 201(190). Ако картера е отзад зад гредата може да имаш проблем със средната щанга на кормилния механизъм.На 140 примерно картера е сравнително към средата, понеже тя е със предна подрама и картера седи в дупката на четириъгълника на подрамата. Но пък аз на 190то като слагах V8 двигателя от 140 се позиционира така че малкия картер да е точно между гредата и стабилизиращата щанга, и в същото време да не опира двигателя във сервото за спирачките. A на другото 190 като слагах 3.2 пак от 140 миналото лято само смених картера и маслената помпа със такива от 202 и пак всичко заспа точно. При всички положения с М113 ще ти е много по-лесно заради значително по-малките глави в сравнение с М119.
Митак ако си търсиш 4.3 тук във Варна в една морга даваха един за 900лв, но не съм го гледал в какво състояние е и какво точно дават към него.
Follow your own star...
#84
Публикувано 30 април 2015 - 22:32
Друдо си мисля....с цел икономия и мощност,двете искри на цилиндър не са по едно и също време,а едната е малко след другата.Колко точно не знам...въпроса е ,че мегата може да ползва една таблица с авансите....какво се случва с дугата свещ?За това ,ако има възможност бих ползвал оригиналната електроника,ако не може това е друг въпрос.
П.П.Gringo,що не си пуснеш една тема да гледаме и да обсъждаме?
П.П.П. Вальо,поради горната причина с електрониката вероятно ще си търся цял автомобил...даже нещо ръчки не ми се карат вече.
#85
Публикувано 01 май 2015 - 07:07
М113 от w210 e55 amg е с преден картер,а cls 55 amg,както също и w 211 55 амг са със заден картер-заради позицията на стабилизиращата щанга и разликите в мостовете.Двата картера са взаймозаменяеми,така може да се променя позицията на картерите при М113....
#86
Публикувано 01 май 2015 - 23:18
Моя двигател е от W211 E 500 и беше с заден картер но на мен ми трябваше с преден картер и го купих от W220 S500 но помпите за маслото вървят с картерите.М113 от w210 e55 amg е с преден картер,а cls 55 amg,както също и w 211 55 амг са със заден картер-заради позицията на стабилизиращата щанга и разликите в мостовете.Двата картера са взаймозаменяеми,така може да се променя позицията на картерите при М113....
#87
Публикувано 01 май 2015 - 23:30
Dimitar m
Ще пусна тема за проекта но има още да събирам части когато ги събера и вкарам колата на подемника започвам снимките и темата
Ще пусна тема за проекта но има още да събирам части когато ги събера и вкарам колата на подемника започвам снимките и темата
#88
Публикувано 14 май 2015 - 21:56
Имам следното питане:
Двете свещи на M113 как работят последователно или едновременно?
Двете свещи на M113 как работят последователно или едновременно?
#89
Публикувано 15 май 2015 - 07:08
Една след друга за по-добро изгаряне,екология,ефективност и некви други неща
Аз за това питах как ще работи с мега този мотор.
Ето един интересен документ за м112 и м113 моторите.
http://www.google.bg....92291466,d.d24
#90
Публикувано 16 май 2015 - 16:11
Двигатела, че ще работи с мега ще работи въпроса е дали с двете или с една свещ.
Но ще стигнем и до там.
Но ще стигнем и до там.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни