Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

Съвместимости на двигатели, скорости и купетаИнформация от общ и специфичен характер..


  • Please log in to reply
146 мнения по тази тема

#106 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 08 юли 2015 - 18:37

Разгледай ми темата колега, ще намериш всички отговори на въпросите ти за вкарване на м119 в 124-ка по най-безболезнения начин. Като цяло се прави гредата под мотора, файъруоли-те и нови стойки за мотора. А за ръчна скоростна кутия трябва да правиш фланец или да се презаварява камбана. С м113 работата е по-благоприятна от една страна, а от друга не : при него гредата под мотора не се пипа, файъруолите се пипват леко с трупче и чук а има доста ръчни скоростни кутии които пасват на м113. Проблема обаче при него е че се прощаваш веднага с кормилната кутия и минаваш на рейка защото той опира безвъзвратно в курмилната кутия, доакто при м119 с много играчка застава навсякаде на около 2-3мм от нея :D Като цяло и по двата мотора има работа за да се вкарат, по-скоро избери за какво и как ще се кара колата, и тогава се насочи към агрегат. Защото поне по това което аз виждам е че м119 е high end power двигател, а м113 е по-скоро mid-range power двигател :)


  • 2

#107 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Публикувано 09 юли 2015 - 08:44

Преправят се и носачите за да влезе рейката при М113

Този пост е редактиран от Gringo: 09 юли 2015 - 08:49

  • 0

#108 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 09 юли 2015 - 09:49

За коя рейка говориш? Аз на 190-то успях да сложа рейка от 210, но тя има много къс ход и така и не успях да я направя да завива нормално, а заради носачите трябваше да я сложа доста височко, съответно и двигателя трябваше да надигна 3-4см, но носачите не съм ги преправял. Според мен със рейка със много тясно тяло и дълъг ход може да станат нещата без да се преправят носачите.


  • 0
Follow your own star...

#109 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Публикувано 09 юли 2015 - 10:09

С преправянето на носачите съм свалил рейката надолу и така съм докарал заводското завиване разбирасе с преправяне на хебела но след като сложа и напасна двигателя и заработи най вероятно носачите и тази рейка ще ги изхвърлят и ще сложа носачи правени или от W210, защото носачите на W210 са сложени където трябва за задна рейка
  • 0

#110 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Публикувано 13 януари 2016 - 22:57

Ето една кутия от Мерцедес която не само е по добра и е с по голям съединител 260 мм.  http://www.forum-mer...e-vitesses.html


  • 0

#111 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 15 януари 2016 - 09:12

Интересно е това,но до свободния пазар ще почакаме някой друга година.

Иначе ще е с директно слагане на V6 и V8 мотори.


  • 0

#112 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Публикувано 15 януари 2016 - 18:15

Интересно е това,но до свободния пазар ще почакаме някой друга година.
Иначе ще е с директно слагане на V6 и V8 мотори.

Вече има в две морги но цената не ми е по джоба :(
  • 0

#113 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 16 януари 2016 - 08:08

А цената заедно с маховика и всички необходими неща е?


  • 0

#114 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Публикувано 17 януари 2016 - 23:04

А цената заедно с маховика и всички необходими неща е?

Без маховик и съединител а комплекта струва 700 паунда
  • 0

#115 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Публикувано 15 януари 2017 - 19:49

Здравейте имам въпрос дали някой знае двудисков съединител заводско вграждане в лек автомобил Мерцедес след 2008 г.
  • 0

#116 Federer73

Federer73

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Е200 компресор 2000 г.
    137 кВт Елеганс

Публикувано 15 октомври 2017 - 11:56

Здравейте!

Искам да попитам дали е възможно да заменя моя М111.940 с М111.943 (141 kW, 2000 cc) в 124-ката. Моята е 1995 г 136.к.с., бензин.

Вторият двигател е с компресор и четох, че трябва да го взема с ЕКУ-то, кабелите и скростната кутия. От М111 само  .943 се вграждал най-безпроблемно в 124-ката. Трябва ли да взема още нещо и ще има ли нужда от преправяне и на други детайли?

Четох в доста чужди форуми, също и в нашите, но няма конкретна информация за такава размяна. Инак има примери за какви ли не размени, но предимно с много мощни двигатели и скъпи допълнителни доработки, че и с огромни кубатури и мощност ! Резервен вариант ми е да сложа М104 в  моя кош, но и за там не е ясно какво още се променя по колата. Моят мечок е с ABS, който не работи (не можем да разберем защо), не работи и онзи датчик на диференциала, за когото казват, че бил  и TC ! Някой знае ли дали това е наистина TC и как действа? Ако сложа .943 изобщо, ще трябва ли да променям нещо и по задното окачване? Ще бъда благодарен, ако някой може накратко да ми каже дали такав размяна би била твърде сложна или е поносима. За двигателя им искат 2к, после е всичко останало. Благодаря!


  • 0

#117 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 15 октомври 2017 - 12:22

Ако искаш да стане както трябва,няма да ти свърши работа да вземеш само мотора,екуто и кутията с някакви кабели.Трябва ти цяла кола донор,и евентуално още някакви доработки и части.Чисто финансово и времево не си заслужава.Иначе за ставането-става.


  • 0

#118 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Публикувано 15 октомври 2017 - 12:53

Каква е идеята на такъв суап ... Да стане 124-ката 200 к.с. ли? По-евтино излиза да продадем нашата 124-ка и да си купим готова такава - да речем 2.8 бензин и да си свиркаме ... Вече който е ентусиаст и иска нещо по-различно ... да се хваща и да запрята ръкави ... и да приготви време, нерви и парички ... Малко оспамихме темата обаче - при нужда админа да трие мнения :beer


  • 0

#119 Federer73

Federer73

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Е200 компресор 2000 г.
    137 кВт Елеганс

Публикувано 15 октомври 2017 - 13:30

Благодаря за бързите отговори. Мисля да ви послушам и да се откажа от такава размяна. 

Ако изобщо направя някаква, ще е тази с М104, 320 Е, 220 к.с., само че се съмнявам. Искам си моето купе, защото е без никакви забележки, имам ГИ, интериорът е запазен, изключително поддържана от мен кола. Иначе, бих си купил по-мощна 124-ка - например с М104 вътре, но рядко има такива с непокътнато купе като моето.

Бях поръчал да ми търсят М111.943 от чужбина  с всичко необходимо за размяната, но не е късно да им се обадя да прекратят

Най-много да му сложа един чип, който излиза около 300 лв и стига до 149-150 к.с. , което пак си е нещо. 

Срам ме е да ви кажа колко ми предлагаха да я купят, а аз отказах. Много си я харесвам и не намирам смислена алтернатива, че да я продавам и да купувам друга. Засега.

Още веднъж ви благодаря за отговорите! Трябваше ми кураж да се откажа от суап-а. Заводското си е  заводско.


  • 0

#120 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 971 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 26 декември 2017 - 17:51

Колеги, имам Е200 Компресор, 98г, 186кс, 5-степенна ръчна кутия.
Подозирам че кутията е за смяна.
От кои модели мога да търся скорости? Доколкото разбрах от първия пост стават от W208, 124-kа и SLK?
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни