Разгледай ми темата колега, ще намериш всички отговори на въпросите ти за вкарване на м119 в 124-ка по най-безболезнения начин. Като цяло се прави гредата под мотора, файъруоли-те и нови стойки за мотора. А за ръчна скоростна кутия трябва да правиш фланец или да се презаварява камбана. С м113 работата е по-благоприятна от една страна, а от друга не : при него гредата под мотора не се пипа, файъруолите се пипват леко с трупче и чук а има доста ръчни скоростни кутии които пасват на м113. Проблема обаче при него е че се прощаваш веднага с кормилната кутия и минаваш на рейка защото той опира безвъзвратно в курмилната кутия, доакто при м119 с много играчка застава навсякаде на около 2-3мм от нея Като цяло и по двата мотора има работа за да се вкарат, по-скоро избери за какво и как ще се кара колата, и тогава се насочи към агрегат. Защото поне по това което аз виждам е че м119 е high end power двигател, а м113 е по-скоро mid-range power двигател
Съвместимости на двигатели, скорости и купетаИнформация от общ и специфичен характер..
Started by Lambo_Rambo, 10 Jul 2013 - 05:31:59
146 replies to this topic
#106
Posted 08 July 2015 - 18:37
#107
Posted 09 July 2015 - 08:44
Преправят се и носачите за да влезе рейката при М113
Edited by Gringo, 09 July 2015 - 08:49 .
#108
Posted 09 July 2015 - 09:49
За коя рейка говориш? Аз на 190-то успях да сложа рейка от 210, но тя има много къс ход и така и не успях да я направя да завива нормално, а заради носачите трябваше да я сложа доста височко, съответно и двигателя трябваше да надигна 3-4см, но носачите не съм ги преправял. Според мен със рейка със много тясно тяло и дълъг ход може да станат нещата без да се преправят носачите.
Follow your own star...
#109
Posted 09 July 2015 - 10:09
С преправянето на носачите съм свалил рейката надолу и така съм докарал заводското завиване разбирасе с преправяне на хебела но след като сложа и напасна двигателя и заработи най вероятно носачите и тази рейка ще ги изхвърлят и ще сложа носачи правени или от W210, защото носачите на W210 са сложени където трябва за задна рейка
#110
Posted 13 January 2016 - 22:57
Ето една кутия от Мерцедес която не само е по добра и е с по голям съединител 260 мм. http://www.forum-mer...e-vitesses.html
#111
Posted 15 January 2016 - 09:12
Интересно е това,но до свободния пазар ще почакаме някой друга година.
Иначе ще е с директно слагане на V6 и V8 мотори.
#112
Posted 15 January 2016 - 18:15
Вече има в две морги но цената не ми е по джобаИнтересно е това,но до свободния пазар ще почакаме някой друга година.
Иначе ще е с директно слагане на V6 и V8 мотори.
#113
Posted 16 January 2016 - 08:08
А цената заедно с маховика и всички необходими неща е?
#114
Posted 17 January 2016 - 23:04
Без маховик и съединител а комплекта струва 700 паундаА цената заедно с маховика и всички необходими неща е?
#115
Posted 15 January 2017 - 19:49
Здравейте имам въпрос дали някой знае двудисков съединител заводско вграждане в лек автомобил Мерцедес след 2008 г.
#116
Posted 15 October 2017 - 11:56
Здравейте!
Искам да попитам дали е възможно да заменя моя М111.940 с М111.943 (141 kW, 2000 cc) в 124-ката. Моята е 1995 г 136.к.с., бензин.
Вторият двигател е с компресор и четох, че трябва да го взема с ЕКУ-то, кабелите и скростната кутия. От М111 само .943 се вграждал най-безпроблемно в 124-ката. Трябва ли да взема още нещо и ще има ли нужда от преправяне и на други детайли?
Четох в доста чужди форуми, също и в нашите, но няма конкретна информация за такава размяна. Инак има примери за какви ли не размени, но предимно с много мощни двигатели и скъпи допълнителни доработки, че и с огромни кубатури и мощност ! Резервен вариант ми е да сложа М104 в моя кош, но и за там не е ясно какво още се променя по колата. Моят мечок е с ABS, който не работи (не можем да разберем защо), не работи и онзи датчик на диференциала, за когото казват, че бил и TC ! Някой знае ли дали това е наистина TC и как действа? Ако сложа .943 изобщо, ще трябва ли да променям нещо и по задното окачване? Ще бъда благодарен, ако някой може накратко да ми каже дали такав размяна би била твърде сложна или е поносима. За двигателя им искат 2к, после е всичко останало. Благодаря!
#117
Posted 15 October 2017 - 12:22
Ако искаш да стане както трябва,няма да ти свърши работа да вземеш само мотора,екуто и кутията с някакви кабели.Трябва ти цяла кола донор,и евентуално още някакви доработки и части.Чисто финансово и времево не си заслужава.Иначе за ставането-става.
#118
Posted 15 October 2017 - 12:53
Каква е идеята на такъв суап ... Да стане 124-ката 200 к.с. ли? По-евтино излиза да продадем нашата 124-ка и да си купим готова такава - да речем 2.8 бензин и да си свиркаме ... Вече който е ентусиаст и иска нещо по-различно ... да се хваща и да запрята ръкави ... и да приготви време, нерви и парички ... Малко оспамихме темата обаче - при нужда админа да трие мнения
#119
Posted 15 October 2017 - 13:30
Благодаря за бързите отговори. Мисля да ви послушам и да се откажа от такава размяна.
Ако изобщо направя някаква, ще е тази с М104, 320 Е, 220 к.с., само че се съмнявам. Искам си моето купе, защото е без никакви забележки, имам ГИ, интериорът е запазен, изключително поддържана от мен кола. Иначе, бих си купил по-мощна 124-ка - например с М104 вътре, но рядко има такива с непокътнато купе като моето.
Бях поръчал да ми търсят М111.943 от чужбина с всичко необходимо за размяната, но не е късно да им се обадя да прекратят
Най-много да му сложа един чип, който излиза около 300 лв и стига до 149-150 к.с. , което пак си е нещо.
Срам ме е да ви кажа колко ми предлагаха да я купят, а аз отказах. Много си я харесвам и не намирам смислена алтернатива, че да я продавам и да купувам друга. Засега.
Още веднъж ви благодаря за отговорите! Трябваше ми кураж да се откажа от суап-а. Заводското си е заводско.
#120
Posted 26 December 2017 - 17:51
Колеги, имам Е200 Компресор, 98г, 186кс, 5-степенна ръчна кутия.
Подозирам че кутията е за смяна.
От кои модели мога да търся скорости? Доколкото разбрах от първия пост стават от W208, 124-kа и SLK?
Подозирам че кутията е за смяна.
От кои модели мога да търся скорости? Доколкото разбрах от първия пост стават от W208, 124-kа и SLK?
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users