Jump to content

  •  

Photo
* * * * * 1 votes

Съвместимости на двигатели, скорости и купетаИнформация от общ и специфичен характер..


  • Please log in to reply
146 replies to this topic

#76 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Posted 29 April 2015 - 16:29

Няма обратна връзка и тоя форум ше умре :D


  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#77 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2,695 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV

User's Awards

2
52
7
3
5
Garage View Garage

Posted 29 April 2015 - 17:06

Няма обратна връзка и тоя форум ше умре :D


Много години слушам как ще да мре ,ма те не ще! Ти какво точно искаш да кажеш?
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#78 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 29 April 2015 - 18:30

 

Няма обратна връзка и тоя форум ше умре  :D

 

Да изступаме темата малко от прахта.
Имам едно питане за двигател М 113 от w220 с ръчна кутия от c240 влизането му в w 124 coupe дали е възможно и ако е колко е сложно?


  • 0
Follow your own star...

#79 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Posted 29 April 2015 - 19:06

:D за бой съм ! С тези добълнителни опции няма да има проблем , за да стане намисленото.


  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#80 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Posted 29 April 2015 - 22:52

Днес бях при Петьо и съм много доволен от срещата доста ползотворна беше.
Имах възможност да взема два двигателя M119 и M113 но избрах 113 защото поддържах колата и познавах собственика но и по пригодния за коша на W124.
Първо картера мога да го променям преден заден което ми спестява рязане на греда и други манипулации с флекса и телоподаващо.
Второ не се налага преправяне на маховик и фланец за скорости защото ги има готови.
Продължавам да търся други предимства но и минуси.
  • 1

#81 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Posted 30 April 2015 - 07:55

Аз само едни питане имам.С мегата как ще се подкара ,по начин който да докара горе долу-заводските коне и разхода.Питам,защото и на мен ми се върти отдавна тази идея с м113 (само,че 430) ,обаче не съм наясно как ще стане с тия двойни бобини.


  • 0

#82 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Posted 30 April 2015 - 19:02

Аз само едни питане имам.С мегата как ще се подкара ,по начин който да докара горе долу-заводските коне и разхода.Питам,защото и на мен ми се върти отдавна тази идея с м113 (само,че 430) ,обаче не съм наясно как ще стане с тия двойни бобини.


Ще получиш отговор другата седмица когато Волен дойде при мен да ми обясни.
А що се отнася за двойните бобини не е проблем но има и други варианти.


  • 0

#83 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 30 April 2015 - 22:04

Бобините си остават, но им се слагат бипове в мегата, както при всички други бобини без вградени комутатори. На wasted spark би трябвало с 4 бипа да станат нещата. Гринго я сподели повече за тия предни и задни картери за какво става въпрос? От кои модели са и така нататък? За 124  по принцип трябва преден картер, както е на 210 и на 129 и на 202 и на 201(190). Ако картера е отзад зад гредата може да имаш проблем със средната щанга на кормилния механизъм.На 140 примерно картера е сравнително към средата, понеже тя е със предна подрама и картера седи в дупката на четириъгълника на подрамата. Но пък аз на 190то като слагах V8 двигателя от 140 се позиционира така че малкия картер да е точно между гредата и стабилизиращата щанга, и в същото време да не опира двигателя във сервото за спирачките. A на другото 190 като слагах 3.2 пак от 140 миналото лято само смених картера и маслената помпа със такива от 202 и пак всичко заспа точно. При всички положения с М113 ще ти е много по-лесно заради значително по-малките глави в сравнение с М119.

 

Митак ако си търсиш 4.3 тук във Варна в една морга даваха един за 900лв, но не съм го гледал в какво състояние е и какво точно дават към него.


  • 0
Follow your own star...

#84 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Posted 30 April 2015 - 22:32

Друдо си мисля....с цел икономия и мощност,двете искри на цилиндър не са по едно и също време,а едната е малко след другата.Колко точно не знам...въпроса е ,че мегата може да ползва една таблица с авансите....какво се случва с дугата свещ?За това ,ако има възможност бих ползвал оригиналната електроника,ако не може това е друг въпрос.

П.П.Gringo,що не си пуснеш една тема да гледаме и да обсъждаме?

П.П.П. Вальо,поради горната причина с електрониката вероятно ще си търся цял автомобил...даже нещо ръчки не ми се карат вече.


  • 0

#85 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Posted 01 May 2015 - 07:07

М113 от w210 e55 amg е с преден картер,а cls 55 amg,както също и w 211 55 амг са със заден картер-заради позицията на стабилизиращата щанга и разликите в мостовете.Двата картера са взаймозаменяеми,така може да се променя позицията на картерите при М113....


  • 0

#86 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Posted 01 May 2015 - 23:18

М113 от w210 e55 amg е с преден картер,а cls 55 amg,както също и w 211 55 амг са със заден картер-заради позицията на стабилизиращата щанга и разликите в мостовете.Двата картера са взаймозаменяеми,така може да се променя позицията на картерите при М113....

Моя двигател е от W211 E 500 и беше с заден картер но на мен ми трябваше с преден картер и го купих от W220 S500 но помпите за маслото вървят с картерите.
  • 0

#87 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Posted 01 May 2015 - 23:30

Dimitar m
Ще пусна тема за проекта но има още да събирам части когато ги събера и вкарам колата на подемника започвам снимките и темата
  • 0

#88 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Posted 14 May 2015 - 21:56

Имам следното питане:
Двете свещи на M113 как работят последователно или едновременно?
  • 0

#89 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Posted 15 May 2015 - 07:08

Една след друга за по-добро изгаряне,екология,ефективност и некви други неща :)

Аз за това питах как ще работи с мега този мотор.

Ето един интересен документ за м112 и м113 моторите.

http://www.google.bg....92291466,d.d24


  • 0

#90 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Posted 16 May 2015 - 16:11

Двигатела, че ще работи с мега ще работи въпроса е дали с двете или с една свещ.
Но ще стигнем и до там.
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users