Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

Съвместимости на двигатели, скорости и купетаИнформация от общ и специфичен характер..


  • Please log in to reply
140 мнения по тази тема

#136 Momchil

Momchil

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 466 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Specialized Allez - my favorite ride :)
    RAM Podium - off-road adventure :)
    Royal Enfield - Bike that has a soul!
    CLK 280, V6
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 декември 2020 - 19:41

За какво му е моно на vanko57 ли?! Ами предполагам за газчица си мисли :)

 

@vanko57: Слушай Subsonic-a, газ на КЕ-джетроник е много "трики", да не кажа, че ако искаш надеждна работа си е невъзможно - гърми рано или късно, всички компромиси откъде да "връща" (клапи, мушами, гумички и други измислици) се прецакват БЪРЗО.

 

Отделно всичките модификации под 2.3 (136 к.с. по спомен) са мъртъвци като динамика - освен ако Желязко от Бургас не ти напука турбо, ама цената няма да ти хареса :)


  • 0

#137 vanko57

vanko57

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:

Публикувано 18 декември 2020 - 11:45

ще ви кажа защо попитах

защото при Ауди най-надеждният ДВГ е 2.0 моно

а за газта си прав - карам на газ преди да има газостанции в България. първата беше на корабчето в Сф, но не си спомням коя година я откриха -някъде около 80-та беше


  • 0

#138 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 964 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230kompressor/LPG

Публикувано 24 декември 2020 - 16:30

Колеги,дано тук е мястото да попитам един въпрос за автоматичните кутии 722.6 и в частност малката 330 я дават но на колко дефакто издържа.Заводско 220цди 150кс е с тази кутия а е 340нм и след ремап става 420нм и има ли последващи проблеми.Питам понеже съм се заел с един проект и се чудя дали да се впускам във сложни приключения в ъпгрейд за по голямата кутия или ще издържи на 450нм


  • 0

#139 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 964 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230kompressor/LPG

Публикувано 28 декември 2020 - 20:04

Bat Andi не може да не знае, очаквам да даде жокер.

Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
  • 0

#140 lybrator

lybrator

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 M272 RWD,
    CL203 C180 Kompressor M271,
    W169 A160 M266 FL

Публикувано 16 май 2021 - 16:49

Здравейте,

 

Страхотна тема сте спретнали. Прочетох с интерес.

 

Имам следния казус. Разполагам с 203ка спорткупе фейслифт 180компресор М271 с 5г троник.

 

Имам на разположение двигатели М113 от w220ка и един М112 от W210ка. И двете коли бяха автомат 5г троник.

 

Имам интерес към това да си направя интересна кола за фън, 203ката ми харесва че е малка, също така моята я имам от над 3 години и всичко важно по нея е подменено (ходова част, спирачки(те вероятно ще се подменят де), добър външен вид, много хубав Evolution салон с подгрев и т.н.), естествено и не е гнила тъй като е фейслифт (галванизирана е).

 

Тъй като М113 и М112 са доста сходни като конструкция се замислям да нахакам М113ката в купето, като предпочитанията ми са да е куплиран с ръчни скорости.

 

Доколкото помня 203ките имат вариант 320 бензин м112 както и ц55амг с 5.4 литров атмосферен М113.

 

В тази връзка предполагам, че физически погледнато, мотор м113 ще влезе относително лесно?

 

Имам следните въпроси:

 

1. С какви тампони се монтира тоя мотор към 203ката, такива от Ц320 ще паснат ли, сегашните от М271 има ли шанс да паснат също или трябва да търся от ц55амг?

2. Скорости от М112 с ръчна кутия ли да търся, лесно ли пасват и какъв съединител/маховик трябва да ползвам?

3. Сегашният кардан ще ми свърши ли работа, същото питане имам и за дифа

4. Най-добре ли е да ползвам МЕГА електроника поради разликата в броя цилиндри на оригиналния и бъдещият двигател?

 

Всякаква помощ ще ми е от полза. Благодаря предварително.

 

 

 

 


  • 1

#141 kdl

kdl

    artful dodger

  • Замразено членство
  • 8217 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 май 2021 - 19:10

Мисля че това е толкова мащабно занимание, че е по-лесно и евтино да си вземеш и обслужиш едно AMG.

Тампоните все ще ги намериш, ао искаш да е надеждно, а не кола за писта, бих сложил автомат.

От там кардана да ти е грижата... по-любопитно ми е как ще накараш тази кола изобщо да работи. На твое място бих пробвал да я излъжа, че е CLK 500 и да ползва неговите карти.

 

Силен филм е това, ще ми е интересно да видя дали ще започне изобщо.


  • 2

Audi_A4_avatar.gif





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни