След интервенциите.
А 6,5 преди. Сега под 7, 7и нещо не сваляла.
Публикувано 29 юни 2013 - 11:22
След интервенциите.
А 6,5 преди. Сега под 7, 7и нещо не сваляла.
Публикувано 29 юни 2013 - 11:28
Генерално, за добрата работа на двигателя трябва всеки да се убеди/провери, че дебитомер, ламбда сонда, дросел и свещи работят перфектно. Често изброените биват пренебрегвани.
Публикувано 12 юли 2013 - 08:12
Публикувано 12 юли 2013 - 13:05
Започва да става все по интересно Снимай като сложиш бронята как изглежда колата и ще буташ ли бронята нещо или си пасва пак и с новия кулер ?
Публикувано 12 юли 2013 - 13:40
Ааа бронята пасва перфектно отгоре. Освен, че отвътре лъщи кулера, няма следи нещо да е правено.
Публикувано 12 юли 2013 - 15:41
Имам питанка. Един тигър от БМВ-стите (от начетените и можещите такива), ми беше споменал, че Мерцовия заводски кулер е доста по-добър избор от тунинг лъскавите кулери. Бил много хубаво направен и адски незабележим.
Ще провериш ли как се променят показателите спрямо заводския?
Публикувано 12 юли 2013 - 22:54
Днес мерихме температури и налягане.
Спад в налягането няма.
Най-високата температура на въздуха след кулера, която измерихме при пълно натоварване беше 50 градуса при външна 24-25. Нормално се движи м/у 28-35.
За сравнение, с оригиналния кулер най-високата температура беше около 75 градуса. А нормално в порядък на 65.
Този пост е редактиран от KrumB: 12 юли 2013 - 23:12
Публикувано 21 август 2013 - 22:08
Нещо ново.
Тази шайба
Поставя се ето тук
Идеята е да не изпуска всичкото налягане при отваряне на байпасния клапан.
На първо чете усешането не е лошо, но още я тествам.
Първоизточник е Subby от benzworld форума.
След известно тестване, мога да кажа, че въпросната шайба има забележим положителен ефект в средни обороти.
Минуса е, че увеличава разхода малко..... 1/2 до 1 литър, ноооо.....кеф цена няма.
Публикувано 21 август 2013 - 23:38
Дааа, тази шайба съм мяркал да я коментират
Радвам се, че има осезаем ефект, аз нямам нерви да го пробвам това
Публикувано 21 август 2013 - 23:48
Забравих,
Шайбата е с размери:
Диаметър - 50 мм
Централния отвор е 25 мм
А трите дупки по 9 мм
Дебелина 3 мм
Публикувано 02 октомври 2013 - 19:13
Малък ъпдейт,
Днес сложих нов пистов ремък за компресора, за да е сигурно, че не пързаля.
Публикувано 03 октомври 2013 - 05:48
Публикувано 03 октомври 2013 - 07:52
Круме,един въпрос.Заводско всеки компресор има зададени в електрониката на автомобила базови настроики и стейч 1,2 и три.Както и ъгъла на запалване също може да го променяш.Всичко това се променя със стардиагнозата.Та въпроса ми е дали си го правил това при теб и дали си усещал някаква разлика във вървенето на колата?
Не
Публикувано 22 октомври 2013 - 22:44
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни