Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

Проект: W202 2.0 KOMPRESSOR


  • Заключена тема Тази тема е заключена
125 мнения по тази тема

#31 KrumB

KrumB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 2.0K

Публикувано 29 юни 2013 - 11:22

След интервенциите.

 

А 6,5 преди. Сега под 7, 7и нещо не сваляла.


  • 0

#32 KrumB

KrumB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 2.0K

Публикувано 29 юни 2013 - 11:28

Генерално, за добрата работа на двигателя трябва всеки да се убеди/провери, че дебитомер, ламбда сонда, дросел и свещи работят перфектно. Често изброените биват пренебрегвани.


  • 0

#33 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 юни 2013 - 11:55

Генерално, за добрата работа на двигателя трябва всеки да се убеди/провери, че дебитомер, ламбда сонда, дросел и свещи работят перфектно. Често изброените биват пренебрегвани.

Аз се подвеждам, по-това, че моята е на газ и затова е малко завишен разхода.


  • 0
Публикувано изображение

#34 KrumB

KrumB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 2.0K

Публикувано 12 юли 2013 - 08:12

Вчера, с немалко трудности, сменихме интеркулера.
 
20130712-085124.jpg
/на снимката не е фиксиран с подпорните планки/
 
Размера е 550/140/65 мм с вход/изход 57 мм.
Това е най-големия размер, който може да бъде сложен с минимални промени.
 
Днес ще тестваме и мерим и ще кажа какъв ще е резултата.   :hmm:
 
Тук е мястото да кажа, че хората от http://www.tuning-parts.bg/ са изключително коректни. Първоначално бях поръчал от тях по-голям кулер, който не можахме да съберем. Свързах се с тях с молба да направим подмяна. Реагираха веднага. Пратих им нещата с куриер и още същия ден пуснаха обратно новите, като ми възстановиха и разликата в цената.

  • 2

#35 pArFe7u

pArFe7u

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 196 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Габрово
  • Интереси:Всичко за Мерцедес :)
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200 Kompressor 98' Elegance
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 юли 2013 - 13:05

Започва да става все по интересно :) Снимай като сложиш бронята как изглежда колата и ще буташ ли бронята нещо или си пасва пак и с новия кулер ?


  • 0

#36 KrumB

KrumB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 2.0K

Публикувано 12 юли 2013 - 13:40

Ааа бронята пасва перфектно отгоре. Освен, че отвътре лъщи кулера, няма следи нещо да е правено.  :yeah


  • 1

#37 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 юли 2013 - 15:41

Имам питанка. Един тигър от БМВ-стите (от начетените и можещите такива), ми беше споменал, че Мерцовия заводски кулер е доста по-добър избор от тунинг лъскавите кулери. Бил много хубаво направен и адски незабележим.

Ще провериш ли как се променят показателите спрямо заводския?


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#38 KrumB

KrumB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 2.0K

Публикувано 12 юли 2013 - 22:54

Днес мерихме температури и налягане.
Спад в налягането няма.

Най-високата температура на въздуха след кулера, която измерихме при пълно натоварване беше 50 градуса при външна 24-25. Нормално се движи м/у 28-35.
За сравнение, с оригиналния кулер най-високата температура беше около 75 градуса. А нормално в порядък на 65.


 

Ето още малко снимки
 
photo-1-copy.jpg
 
photo-2.jpg
 
photo-2-copy.jpg
Това е погледнато отгоре, над греадата. Отдолу е кулера.

Този пост е редактиран от KrumB: 12 юли 2013 - 23:12

  • 0

#39 KrumB

KrumB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 2.0K

Публикувано 21 август 2013 - 22:08

Нещо ново.

Тази шайба

490601d1358653462-supercharger-bypass-mo

Поставя се ето тук

490602d1358653462-supercharger-bypass-mo

Идеята е да не изпуска всичкото налягане при отваряне на байпасния клапан.
На първо чете усешането не е лошо, но още я тествам.
Първоизточник е Subby от benzworld форума.
След известно тестване, мога да кажа, че въпросната шайба има забележим положителен ефект в средни обороти. 
Минуса е, че увеличава разхода малко..... 1/2 до 1 литър, ноооо.....кеф цена няма.  icon_biggrin.gif


  • 0

#40 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 август 2013 - 23:38

Дааа, тази шайба съм мяркал да я коментират :)

Радвам се, че има осезаем ефект, аз нямам нерви да го пробвам това :)


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#41 KrumB

KrumB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 2.0K

Публикувано 21 август 2013 - 23:48

Забравих,

 

Шайбата е с размери:

 

Диаметър - 50 мм

Централния отвор е 25 мм

А трите дупки по 9 мм

Дебелина 3 мм


  • 4

#42 KrumB

KrumB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 2.0K

Публикувано 02 октомври 2013 - 19:13

Малък ъпдейт,

 

Днес сложих нов пистов ремък за компресора, за да е сигурно, че не пързаля.

 

20131002-195511.jpg

 

20131002-195602.jpg


  • 0

#43 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 03 октомври 2013 - 05:48

Круме,един въпрос.Заводско всеки компресор има зададени в електрониката на автомобила базови настроики и стейч 1,2 и три.Както и ъгъла на запалване също може да го променяш.Всичко това се променя със стардиагнозата.Та въпроса ми е дали си го правил това при теб и дали си усещал някаква разлика във вървенето на колата?
  • 0

#44 KrumB

KrumB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 2.0K

Публикувано 03 октомври 2013 - 07:52

Круме,един въпрос.Заводско всеки компресор има зададени в електрониката на автомобила базови настроики и стейч 1,2 и три.Както и ъгъла на запалване също може да го променяш.Всичко това се променя със стардиагнозата.Та въпроса ми е дали си го правил това при теб и дали си усещал някаква разлика във вървенето на колата?

 

Не


  • 0

#45 KrumB

KrumB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 2.0K

Публикувано 22 октомври 2013 - 22:44

От известно време подозирам, че ECU-то има алторитъм за предотвратяване претоварването на мотора. За целта направих малък експеримент. 
Свалих 220мм-вата шайба на мотора, тази която върти компресора, на нейно място сложих оригиналната 185мм и измерих мощността с PerfExpert. 
ето резултата... 
 
20131022-110339.jpg
 
 
А ето как изглежда графиката с 220мм-вата шайба..
 
20131022-110426.jpg

  • 0




3 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 3 гости, 0 анонимни