Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

Проект: W202 2.0 KOMPRESSOR


  • Заключена тема Тази тема е заключена
125 мнения по тази тема

#16 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 юни 2013 - 10:25

Митко, ето страницата с частите -> http://mercedesdata..../parts-summery/ , като гледам Крум е преправил началната страницата и действително е объркал номер, но ти можеше да попиташ/отбележиш  тези неща нормално без размисли от рода на 

 

 

 

) хаха аз не бих публикувал нищо от срам а ще продам тая скраб

 

тогава и отговора щеше да е по-нормален. Крум има и графика от Маднес но тогава имаше проблеми с шайбата и не е много показателна. Графиките на ускорението не знам защо ги е махнал, той си знае (колата даде 15.2 с трима вътре). За мерене на к.с. гтек-а си има определена техника, не се тръгва от 3-та, тръгва си се нормално но примерно 1-ва и 2-ра се кара до 3000оборота и след това като превключи на 3-та (защото е най-ниската на която не буксува колата) се дава пълна газ, така се хваща целия диапазон от обороти ( както се вижда и на графиката) което е по-важно от пиковите стойности . Примерно на първата графика си личи как колата има повече сила в целия диапазон от ~2400 - 5000 оборота. Хубаво е да отбележа ,че гтека дава по-малко коне от диното и е предимно удред за сръвнение преди/след , но иначе като времена на 402м е доста близко до апаратурата на пистите, лично съм го тествал много пъти . 

 

Смешен е начина по който коментираш, който е доста далеч от един нормален начин да питаш за нещо или да отбележиш нещо грешно, това е смешното.


Този пост е редактиран от joreto: 28 юни 2013 - 10:28

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#17 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 28 юни 2013 - 10:25

Митко изтрий си профила човек докато е време ... закво всеки път някой трябва да хване и да се изака на нещо, като си забелязал грешки в пост-а дори да има такива, попитай : "абе момчета тука нещо май сте объркали, така ли е , не е ли така?" А ти веднага започваш с храната и хвърляш говна в темата още на първата страница и след тва следват 3 страници пълни с говна и т.н. Затова те птизовавам да се разберете с Жорето и Крум възможно най-бързо и без караници, защото не остана тема без 20-30% празно съдържание :)
Поздрави!


  • 3

#18 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 28 юни 2013 - 10:29

Да отбележа само че с Жорето ни приличат постовете т.к. са постнати едновремено, все пак сме на 1 мнение! :)


  • 0

#19 KrumB

KrumB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 2.0K

Публикувано 28 юни 2013 - 11:01

Грешката е вярна. Коригирах. Благодаря за елегантната забележка!   :) :) :) 

 

Ако на някой нещо му е съмнително съм на разположение. ;)


  • 0

#20 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 28 юни 2013 - 11:21

Да прав си колега,забележката не беше елегантна но пък не се чувствам виновен не съм се карал с никой тук и грешката всъщностбеше ваша.А ако сте се обидили за думата скраб :) но говна не хвърлям,все пак кое беше грешно написано от мен,ама затова има 3-4 форума на мерцедес,бъдете по корекни вие грешите аз го отнасям че не съм разбрал какво искате да кажете.Ми направете си още един форум само за приятели защото когато питах никой не отговаряше или много малко хора а сега и такива дет не ги питам отговарят:)Нека сме си приятели нека споделяме и де учим от грешките си ако ли не по добре да се махна от форума,все пак всички сме любители на марката въпреки че нашстина караме скраб коли над 10-12 г колкото и да не искаме да си го признаем.
  • 0

#21 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 юни 2013 - 11:37

Ае човек ти добре ли си, ти прочете ли си 1-вото мнение преди или след като го пусна? Това според теб нормално общуване ли, и после се чудиш що не ти пишат хората :-D . Има си страница с частите и там всичко е описано по-подробно, ти толко си наясно че дори не си и разбрал че са сменени 2-те неща. Няма как да съм коректен с некой ламер дето идва и се изсира в темата (при това продължава ... ) . Твоята като не те кефи и за теб е скраб, продавай и си вземи друга, ние с Крум караме коли които ни кефят а не че примерно не можеме да си вземем нещо доста по-ново ... 


Този пост е редактиран от joreto: 28 юни 2013 - 11:38

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#22 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 юни 2013 - 12:12

Mитко, по-леко с изказванията. Всички имаме гледна точка и задник, но не си ги показваме навсякъде нали? Иначе всички разбираме от тунинг, от компютри, от коли, от електроника, да не говорим от мобилни устройства, политика, право, строителство, дълбочинно-гмуркане, федербал, волейбол, уиндсърфинг, канализация и т.н... Но странно как е възможно, при положение, че хората бъркат цол с джаул по форумите, но са готови за сметка на това да ти избодат очите, ако не си съгласен с тях. Ако имаш претенции и можеш по-добре, моля те, драсни една тема със снимки, обяснения, детайли, ще я направим важна, ако е. Ще си дискутираме, обсъждаме и т.н. в нея. 

Напоследък наблюдавам едно кисело отношение на много места, от хората които правят ъпгрейди. И то не защото не искат да се похвалят, а просто защото са наляли една кофа пари без идея, търсейки най-евтиното, резултатите граничат с катастрофа, а показателите са по-лоши от сток мотор.

Естествено има и хора, които с арогантни постове и недомлъвки се издигат сами на собствения си маниашки пиедестал и си седят там сами.

 

Едва ли си такъв човек, затова моля да се придържаме към конструктивните дискусии.

 

М/у другото, за тест си карах първото CLK 200К с дебитомер от БМВ 7ма серия, колкото да установим, дали наистина е възможно да гаси мотора от заминал температурен датчик. Ами... възможно беше ;) Ако беше и ремапната, можеше да си остане с него, само че Ремап на тази кола ми влиза в категорията "излишен риск". Докато беше с чуждия дебитомер, работеше плачевно. После й боднахме правилен за нея и заспа.

 

Малко офтопик...

Интересно ми е защо всички са толкова вманиачени по дино графики и 400м. времена, като значително по-важно е до колко един автомобил е приятен за каране и еластичен през предавките.

За пример.

БМВ-то ми е 10ина коня по-мощно от Бенца, има 2 цилиндъра отгоре и е значително по-малко еластична от Бенца... да, звучи по-приятно но това е.

Бенца за сметка на това, с Компресора буквално може да се кара на всяка предавка.

И докато повечето постове из интернет са от хора, които са карали малко такива. Или са имали, но после продали и купили следващия модел, то аз 2те ги карам постоянно.

 

Та тези модове са нещо страхотно, стига да си остава кола след това, а не някакво назобено добиче, което има силен въртящ момент и адекватно поведение в един диапазон на оборотите, а после влиза в температурните граници и не помага реално.

Круме, около 1 бар не е ли максумума на този Eaton? И с кой от двата си? Този с магнитната шайба или постоянно зацепения?


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#23 KrumB

KrumB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 2.0K

Публикувано 28 юни 2013 - 12:32

Да, 1 Бар е максимума. Компресора е с магнитната шайба и за това не може да се намали на по-малко от 87 мм. В момента при 1500 об дава 0,5 бара налягане. Температурата на входящия въздух при 25-28  градуса външна не се качва повече от 55-58 градуса независимо от оборотите. Не съм мерил при постоянна скорост от да речем 140 км/ч. Колата е много приятна за каране особено по криволичещ път. :)

При нормално шофиране в града разхода е в порядък 11-12, а извън 7-8 л/100.

При градско гнявене става 14-16. 


  • 0

#24 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 юни 2013 - 12:51

 

Малко офтопик...

Интересно ми е защо всички са толкова вманиачени по дино графики и 400м. времена, като значително по-важно е до колко един автомобил е приятен за каране и еластичен през предавките.

За пример.

 

 

Тази две неща дава доста информация за самата кола и нейния характер, да не говорим ,че няма по-добър начин от дино за да видиш дали дадени промени има ефект и какъв е той, особенно ако имаш преди/след. Въпреки ,че гтека не е дино, той може да се ползва по същия начин и дава доста полезна информация ако човек знае как да го ползва и да интерпретира резултата :)


Този пост е редактиран от joreto: 28 юни 2013 - 12:52

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#25 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 юни 2013 - 19:03

т. :)

При нормално шофиране в града разхода е в порядък 11-12, а извън 7-8 л/100.

 

Извънградско за каква средна скорост говориш?

Едит: На мен мин е давала 7.5л./100км извън града, но я карах към 150км с 80км/ч и да съм вдигал до 110км/ч при изпреварване на някой тир и после пак 80.


Този пост е редактиран от rado32: 28 юни 2013 - 19:06

  • 0
Публикувано изображение

#26 KrumB

KrumB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 2.0K

Публикувано 28 юни 2013 - 22:10

Ами магистрално каране 110-140, второстепенен път 80-110. Минимум е харчила 6.5.


  • 0

#27 Lubo88

Lubo88

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 110 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    W202 200kompressor'1998

Публикувано 28 юни 2013 - 22:20

И при мен от София до Варна при скорости от 60 до 130 предимно 110 ми е давала 6.6л./100км. това от пълен до пълен резервоар, но надморското равнище е различно и от София за Варна има повече надолнища от колкого наобратно (като това не го казвам, защото карам по инерция, а просто, защото на колата и е по-леко и можеби гори по-малко)  :)


Този пост е редактиран от Lubo88: 28 юни 2013 - 22:22

  • 0

8neb.jpgy6n7.jpg
 
C200 KOMPRESSOR


#28 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 29 юни 2013 - 07:20

Mитко, по-леко с изказванията. Всички имаме гледна точка и задник, но не си ги показваме навсякъде нали? Иначе всички разбираме от тунинг, от компютри, от коли, от електроника, да не говорим от мобилни устройства, политика, право, строителство, дълбочинно-гмуркане, федербал, волейбол, уиндсърфинг, канализация и т.н...


И от жени си забравил, че разбираме всички.

Иначе темата е съдържателна. Ясно се вижда жаждата за скорост и пилеене на пари и време.

Sent from my HTC Incredible S using Tapatalk 2
  • 1
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#29 Jerry

Jerry

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Мнения:

Публикувано 29 юни 2013 - 08:35

Ааа не бе - тук си в грешка. Това не е авто форум и раздела няма нищо общо с тунинга... заради това всъщност завоалирано си говорим за плетки, споделяме готварски рецепти и разни трикове за бързи кръпки и майсторски шевове с цел пестене на време и пари когато кърпим чорапи! Ама очевидно има глупави наивници които не могат нито да го разберат нито да го осъзнаят ;) ...и в заключение - моля доказаните шивачи и домакини като Жорето и компания не ми се сърдят за разкриване на тази тайна...
  • 1
ЕВАЛЛА СТАБИЛЯГИ!!!

#30 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 юни 2013 - 10:21

Ами магистрално каране 110-140, второстепенен път 80-110. Минимум е харчила 6.5.

Това със сток двигател или след интервенциите?


  • 0
Публикувано изображение




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни