Митко, ето страницата с частите -> http://mercedesdata..../parts-summery/ , като гледам Крум е преправил началната страницата и действително е объркал номер, но ти можеше да попиташ/отбележиш тези неща нормално без размисли от рода на
) хаха аз не бих публикувал нищо от срам а ще продам тая скраб
тогава и отговора щеше да е по-нормален. Крум има и графика от Маднес но тогава имаше проблеми с шайбата и не е много показателна. Графиките на ускорението не знам защо ги е махнал, той си знае (колата даде 15.2 с трима вътре). За мерене на к.с. гтек-а си има определена техника, не се тръгва от 3-та, тръгва си се нормално но примерно 1-ва и 2-ра се кара до 3000оборота и след това като превключи на 3-та (защото е най-ниската на която не буксува колата) се дава пълна газ, така се хваща целия диапазон от обороти ( както се вижда и на графиката) което е по-важно от пиковите стойности . Примерно на първата графика си личи как колата има повече сила в целия диапазон от ~2400 - 5000 оборота. Хубаво е да отбележа ,че гтека дава по-малко коне от диното и е предимно удред за сръвнение преди/след , но иначе като времена на 402м е доста близко до апаратурата на пистите, лично съм го тествал много пъти .
Смешен е начина по който коментираш, който е доста далеч от един нормален начин да питаш за нещо или да отбележиш нещо грешно, това е смешното.
Edited by joreto, 28 June 2013 - 10:28 .