Тези с черните шапки в средата какво са ,отваряй и гледай всичко различно от крушка може да е бушон даже да не прилича на такъв. Пак си провери потенциометъра и го смажи в 90%от случайте той е виновен. Отделно съм виждал как прекъсната писта в таблото гаси всички лампи.
Всичко е крушки, до сега съм вадил всичките и съм ги прегледал и бушон няма.
Аз имах една подобна случка с W210 .
Kупих си много бушони Wurth и реших да сменя де що има бушон с нов .
При W210 има бушони на 4 места, в кутиите отляво и отдясно на двигателя,
зад капачето отстрани на таблото до волана и под задната седалка .
Махах - слагах, махах - слагах, гледах всеки нов да е с А като стария .
Накрая доволен от себе си и изморен, качвам се въртя ключа и няма никой,
нещо убих в колата . Нито пали нито нещо по таблото свети .
Приключение голямо . ... .
Накрая се оказа че не съм внимавал и на 2 бушона не съм уцелил местата,
а празни места за бушони фабрично много .
Този за осветлението беше зад капачето отстрани на таблото .
Има няколко позиции на бушони за едни и същи неща на различни места .
Провери дали всеки бушон е на мястото си и отговаря на А ,
със схемата за точно твоята кола в ръка .
Ако не помогне то със сигурност няма да навреди тази операция .
Аз също вече го направих това взех си бушони и смених всичките, като си следих по схемата къде има.
А случайно да има и на друго място разположени бушони освен тези при двигателя ?