Волана е направо покъртителен.
Ако търсеше преди година такава кола,моята 124-ка щеше да ти свърши идеална работа.
Posted 14 June 2013 - 07:53
Волана е направо покъртителен.
Ако търсеше преди година такава кола,моята 124-ка щеше да ти свърши идеална работа.
Posted 14 June 2013 - 10:59
аааааааа стига си се гаврил!!!
320 цди неща! много излишна електроника много чудо....не харесвам по заоблени форми....с мъка бих се навил на купе от очилатка
" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"
Posted 14 June 2013 - 13:49
Posted 14 June 2013 - 14:55
аз е тва гледах http://www.cars.bg/c71624 но с тва ауди като ги ям ще си кажат....тва е еска-съдба....докато със 124-ката като ги ям няма да могат да спят!
" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"
Posted 14 June 2013 - 14:59
то зависи какво ще ядеш Иначе за спорта е ясно )))
Posted 14 June 2013 - 15:15
с 300-тина коня ще ям 95% от "рейсърите" по улиците в софия и люлин
" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"
Posted 14 June 2013 - 17:04
Аз незнам това ауди какво му е правено но заводски би трябвало да е 220 или 230 коня не помня колко беше... и попринцип от мои наблюдения не са нищо впечатляващо тея S4-ки
Posted 14 June 2013 - 17:10
тва ауди 2 пъти ходих да го гледам.............купих 2 коли от там за познати.....и всеки път на него се лепя.........третия път отида ли може и да е фатален
" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"
Posted 14 June 2013 - 17:54
От къде тръгна ... до къде стигна
Posted 14 June 2013 - 20:13
От къде тръгна ... до къде стигна
Насе реално като пари и relyability няма по-добър вариант
А и според мен е много по добре да купиш s4 220 коня и да хвърляш пари сега или след 5 години да го засилваш, отколкото да започваш от нулата с атмосферен мотор (няма значение МБ или нещо друго), просто засилването на вече турбиниран мотор е много по-лесно... въпреки че като мощ може и да му стига на колегата
Posted 14 June 2013 - 20:14
ауди зимай само заради куатрото, иначе няма за кво друго.частите не са му евтини, особено на S-версийте. дори и 2ра употреба са малко, редки и скъпи и трошливи. на мойто ауди90 4х4 частите са 2 пъти по-скъпи от на 124, и 4 пъти по редки. говорим за масови неща по колата.
S2 е бегачка,
S4 e тежка.
ше въртиш, ше сучеш и па на Е420 ше додиш, ама а се повърти оше малко
Posted 14 June 2013 - 21:39
" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"
Posted 14 June 2013 - 22:38
С който и да говориш, всеки който е правил кола ще ти каже, че е най хубаво да си купиш "готова" кола, демек някой да ти е свършил работата, да е дал пари за части и труд, и сега да я продава на голяма загуба защото малко хора ще купят тунингована кола, на стойността на инвестицията в нея. Има естествено хора които имат достатъчно голямо самочувствие че да се опитват да продават правени коли на печалба, но тези които реално си струват парите и се продават на печалба се броят на пръсти. Преди известно време във варна имаше едно Е36 купе с 4 литровия осмак на бмв, ръчни скорости и ролкейдж, за 6 бона го продаваха с регистрация и всичко, и хората седяха и му се чудеха.. Включително и аз в това число, смятах че мога да си направя същото нещо но с по-малко пари, и за сега успявам, но за сметка на какво - много труд и много загубено време, през което можеше да карам.. Та от гледна точка на това - аудито е "готова" кола и сигурно си струва. Ако ще е мерцедес обаче и аз ще гласувам за Е420, като гледам си държиш на 124ка с турбодизел, но там ако се хванеш да правиш според мен ще се вкараш в голям филм и ще съжаляваш..
Posted 14 June 2013 - 22:40
Ако имах възможности не бих се замислил за тва ауди (стига да е добро състояние)
Немеца го е измислил !
Posted 14 June 2013 - 23:05
Немеца го е измислил !
0 members, 3 guests, 0 anonymous users