Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

как да си направя "бавна" евридейка


  • Please log in to reply
176 мнения по тази тема

#16 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 13 юни 2013 - 03:16

прави сте... остават след отсяването 124 3000тд w210 3000тд и 202-2000 компресор с ъпгрейди....без смяна на мотори и инсталации ще се спестят пари за повече щуротии
за дизеловите приемаме че имам турбинка от скания или нещо подобно по мощност, което ще се надуе до резултат макс 300 коня...освен кулер турбина пипане на помпа и генерация, усилване на автомата или смяната му с ръчна кутия какво още трябва да се позасили и пипне?

 

 

124 300TD ще станеш специалист по нафтови помпи докато си направиш колата.. мен ако питаш не ти трябва

 

Най евтините ти (и лесни) варианти са или 210 с новия 300 турбодизел 177 коня който без проблеми ще стане 250 коня и 500Nm, а ако си вземеш 320цди (тия дет са по 220 коня) ще го доближиш до 300 коня и 700Nm само с по-агресивен ремап, без да сменяш нищо, или както каза Боян 124ка 420.. Тва са ти вариантите в които не си цапаш ръцете, в единия случай отиваш и даваш пари за "чип", в другия за газова инжекцийка, и до там с цапането на ръцете и загубата на време.

 

202 ако няма да ти е малка и ако смяташ че 200 компресор ще те задоволява.. за мен това е доста безпотенциален двигател, след като си поиграеш със смяна на ролки и чип едвам едвам ще го докараш до мощността на чипосания 300 турбодизел, но въртящия момент ще е много по-малък.

 

Ето една 210тка с 320цди (вярно е първата версия на двигателя) която се вмества в цената ти само за тунинга, пуснаха я в темата за обявите - http://www.mobile.bg/11367053228176574 , влиза ти и в критериите да е убита отвънка :) 

 

Ако нямах афинитет към осмаци аз бих се насочил към 177 коньовия дизел в 210, дори и при играчката да се строши двигателя - такива двигатели вече под път и над път, ще си спазариш блок с глава за 800-1000лв макс, останалото си го прехвърляш, а вероятността да се строши е доста малка ако е читав двигателя, едни финландци (тия със турбото от скания) надуха такъв двигател на 2.5 бара едновременно с турбина и компресор, и нитро му сложиха и чак тогава се предаде двигателя. Ще счупиш скорости и/или диф и/или полуоски доста преди да счупиш двигателя.

 

Дано по-скоро да сме ти помогнали отколкото да сме те объркали, че всеки дърпа чергата към неговото :D


  • 0
Follow your own star...

#17 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 юни 2013 - 10:10

Ако строши скорости, Басо има да му връща жест и ще му ги оправи. 

 

Съветвам го да се спре на автоматик.  :beer


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#18 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 13 юни 2013 - 10:18

Ако строши скорости, Басо има да му връща жест и ще му ги оправи. 

 

Съветвам го да се спре на автоматик.  :beer

 

Бай Васо знае ли как да усили автоматик ?

 

И бай Васо може ли да подскаже финансово как изглеждат нещата ?

 

Питам бай Васо защото , такава информация би ми била доста ценна


  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#19 borchev

borchev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 506 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:КОЛИ ЗА СКРАП
  • Автомобил:
    2 х W140 V8+V6
    +ОЩЕ 3-4:)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 юни 2013 - 10:30

еееее боянчо и ние осмаци караме....и сме карали и на други коли и джипки както знаеш :) сумати години от осмак не съм слизал, но също съм и карал 2.0 турбо вървяща повече от осмака.... :) 

такаааа значи до тук 8-маци 2.0 компресор, 320 цди отпадат....320 цди е с много електроника, от която пришки ме избиват като се сетя за емела на баба, с който вечно има проблеми поради "нововъведенията" остават  новия и стария матор....3000тд...като цяло очилатките ми идват много рехави и ръждясват като опел, но да ги сложиме на кантар кое с колко пари приблизително може да се докатарат тез коне

на новия матор знам че се слага помпа от стария мотор като се пипало, което значи че и на стария мотор може да се пипне...


  • 0

" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"

 


#20 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 юни 2013 - 10:37

Насте

 

Въпрос първи - излишен.

 

Въпрос втори - деликатен - ако ми я донесеш свалена, нещата тънкач - ще добавим и ще променим няколко диска + ваша воля за кит нови уплътнители срещу появи на теч и по коректно включване.


Този пост е редактиран от Вай Басо: 13 юни 2013 - 11:10

  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#21 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 13 юни 2013 - 10:38

карал си 8маци--дръжки! само на 2,5 тонни гробове-тип шлепове... и ги сравняш с 202ка компресор ? че тя е 1,2т

ела те повозим на моя, с късия диф,  да видиш баба си.... :D

 

А както каза ламбо.. ще станеш експерт по дизелови помпи май :)

досега не съм чул някой е пипал диз-помпа и да работи както заводски... чука, пуши, тресе...


  • 0

#22 borchev

borchev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 506 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:КОЛИ ЗА СКРАП
  • Автомобил:
    2 х W140 V8+V6
    +ОЩЕ 3-4:)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 юни 2013 - 10:51

ееее вай басо жив и здрав да илядиш!! :) ама не е ли по добре ръчка да се набие....някак си по ми е забавно пък и одавна не съм карал ръчка за евридейка :)


  • 0

" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"

 


#23 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 13 юни 2013 - 11:05

Пипнели се тая помпа от некадърници , просто край край и край .... 

Инак моя 300тди 177 е чипван в маднес , със чистени дюзи  и върви наравно със е39 3000дизел с 184 коня с голямо турбо и генерация :) 

Но в купето на 124-ка ще бяга още повече :)

Не че е нещо страховито с чипа , но си заслужава ... но както имаш и варианти за турбо , кулер генерация , надуване на турбото нещата стават красиви :)


  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#24 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 юни 2013 - 11:06

Няма по-добро от автомат за евридейка с як мотор. Заеби ръчката, остави я на децата.

 

Мощен мотор на светофар + добре реагиращ автоматик ще разпори ръчката!!!!!!!!!!!!!!

 

Защо ти е да ръгаш? Или:

 

- Бързо свалям бурам трета, изненадвам ги дупета. Не е добре. Друго си е:

 

- На светофара кик и след метри победоносен вик!


  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#25 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 13 юни 2013 - 11:25

Насте

 

Въпрос първи - излишен.

 

Въпрос втори - деликатен - ако ми я донесеш свалена, нещата тънкач - ще добавим и ще променим няколко диска + ваша воля за кит нови уплътнители срещу появи на теч и по коректно включване.

 

Евала !

 

Да му дойде времето , че сега я турбосглобо-смятонастройваме ;)

 

Питам си аз винаги :)


Този пост е редактиран от Наско: 13 юни 2013 - 11:26

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#26 bReal

bReal

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 176 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 2,5D '86
    S210 320CDI '02
    W169 180CDI '06

Публикувано 13 юни 2013 - 11:32

..ако си вземеш 320цди (тия дет са по 220 коня)..

 

тия са V6 фейслифтови 211ки, дет са по 224 коня, предишните са по 204, а 210 фейслифтов е L6 197hp


  • 0

#27 borchev

borchev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 506 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:КОЛИ ЗА СКРАП
  • Автомобил:
    2 х W140 V8+V6
    +ОЩЕ 3-4:)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 юни 2013 - 13:48

- Бързо свалям бурам трета, изненадвам ги дупета. Не е добре. Друго си е:

 

- На светофара кик и след метри победоносен вик!

ХАХАХАХАХАХ!!! ВАЙ БАСО ПРЕЗИДЕНТ!! има логика...щом носи кутията на усилване е добре....убеди ме да остане автомат :) :) :) 


  • 0

" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"

 


#28 OBI_1

OBI_1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    200E, 300CE, ZXR750 Ninja, fronteraB

Публикувано 13 юни 2013 - 14:16

m103 и турбо или компресор май е най-добрия вариант, защото ще я вземеш евтина (около 2 бона) що годе здрава, няма да е нужно да сменяш мотор, може и ревизията да я пропуснеш, защото такива мотори под 500лв вече не са проблем. И вече за 4 бона би трябвало да отиде на 300 коня без зор, като атмосферния режим ще е приличен и ще може да си я караш и плавно, а в същото време 8-мака без ASR сигурно ще боксува и когато не го целиш. Мегата ще я направиш да пуска и газта и така спестяваш и около 500лв по газовия инжекцион, няма да пуши харабията като нафтата и от всички варианти по 300 коня вероятно ще е най-икономичен.


Този пост е редактиран от OBI_1: 13 юни 2013 - 14:18

  • 0

#29 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 13 юни 2013 - 19:37

тия са V6 фейслифтови 211ки, дет са по 224 коня, предишните са по 204, а 210 фейслифтов е L6 197hp

 

Аз май пак не съм в час, турбодизеловия V6 (с турбината дето е посредата между цилиндровите банки)не се ли слага на 210тки? ако е така се извинявам за грешката. Колкото до ОМ606 във W124 за справка, ето линк към темата на Вилиян за филма му със ОМ606 и помпата от стария 150 коньов дизел, вярвам бързо ще се откажеш от тоя филм! http://drifting.bg/f...ДРИФТАЧКА/page7

 

Ето и снимка от диното на Madness

478927_558667414154320_1729960391_o.jpg


  • 0
Follow your own star...

#30 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 13 юни 2013 - 20:26

ми те и на моя дизел извадиха 40 коня отгоре :) Тука в плевен има едно 3.2 цди пак в това купе и с турбина и кулер и чип и къса земята с лекота върви :)


  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни