Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Помощ при избор


  • Please log in to reply
88 мнения по тази тема

#61 miro0

miro0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Стартира с Мазда 121 75Hp '91,
    след това продължи с C220D 95Hp '96 classic
    и сега се вози на E230 150Hp '96 Avantgarde.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 май 2013 - 05:48

Също така който знае как се поддържа кожен салон и как се ароматизира нека сподели. Понеже до сега не съм имал кола с кожен салон, все пак ми е само 3та за 2 години. :D


Този пост е редактиран от miro0: 13 май 2013 - 05:48

  • 0

The best or nothink.


#62 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 май 2013 - 07:27

Има много начини, но го третирай само когато е топло. :)
Има готови препарати по бензиностанциите, може и крем Нивея, но трябва повече търкане и да изчакаш хубаво да попие в кожата.
Има и професионални фирми за тази цел, но разбира се този вариант е най-скъп
  • 0

#63 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 май 2013 - 15:46

Който може ли да се изключва по някакъв начин и това вредно ли е за компютъра или като цяло за автомобила?

Споко аз съм с такъв тип блокаж и няма проблеми. Само от бушона се изключва, но незнам после дали не записва грешка на компа. Аз до сега никога не съм го изключвал и нямам представа дали записва грешка.

С една перка за климатроник и охлаждане се оказа нали?

Климатроника бачка ли?


  • 0
Публикувано изображение

#64 miro0

miro0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Стартира с Мазда 121 75Hp '91,
    след това продължи с C220D 95Hp '96 classic
    и сега се вози на E230 150Hp '96 Avantgarde.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 май 2013 - 17:31

Да с една перка се оказа. Климатроника и хладилната жабка са повече от хладилник! :D Нямам търпение да идва утре, че да го вземам.


  • 0

The best or nothink.


#65 miro0

miro0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Стартира с Мазда 121 75Hp '91,
    след това продължи с C220D 95Hp '96 classic
    и сега се вози на E230 150Hp '96 Avantgarde.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 май 2013 - 17:33

Има много начини, но го третирай само когато е топло. :)
Има готови препарати по бензиностанциите, може и крем Нивея, но трябва повече търкане и да изчакаш хубаво да попие в кожата.
Има и професионални фирми за тази цел, но разбира се този вариант е най-скъп

Би ли споделил няколко начина. Също така ще те помоля да обясниш по-подробно, с какво се нанася препарата и т.н. :)

 

П.С. Като е студено какво се бърка, нацепва ли се?


Този пост е редактиран от miro0: 13 май 2013 - 17:33

  • 0

The best or nothink.


#66 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 май 2013 - 18:11

Да с една перка се оказа. Климатроника и хладилната жабка са повече от хладилник! :D Нямам търпение да идва утре, че да го вземам.

Успех утре.

Перката електрическа или виско е?


  • 0
Публикувано изображение

#67 miro0

miro0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Стартира с Мазда 121 75Hp '91,
    след това продължи с C220D 95Hp '96 classic
    и сега се вози на E230 150Hp '96 Avantgarde.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 май 2013 - 18:15

Успех утре.

Перката електрическа или виско е?

Електро. Сега като се поразчетох насам, натам подразбрах че TC и ABS работят съвместно. Това ме навежда на мисълта, дали няма да са на един бушон. И въобще си мисля, че може да стане проблем с компютъра ако го изключа от бушона.


  • 0

The best or nothink.


#68 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 май 2013 - 18:20

Електро. Сега като се поразчетох насам, натам подразбрах че TC и ABS работят съвместно. Това ме навежда на мисълта, дали няма да са на един бушон. И въобще си мисля, че може да стане проблем с компютъра ако го изключа от бушона.

На един бушон са. Ако изключиш ABS-а няма да имаш и блокаж. Когато отчете по-бързо въртене на задните гуми от предните се задействат пулсирайки задните спирачки докато не се нормализират нещата. ;)


  • 0
Публикувано изображение

#69 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 май 2013 - 18:25

Би ли споделил няколко начина. Също така ще те помоля да обясниш по-подробно, с какво се нанася препарата и т.н. :)

П.С. Като е студено какво се бърка, нацепва ли се?


Еми аз съм написал вече няколко начина :)
Иначе как се нанася:
След почистване на грубата мръсотия и прах с влажна кърпа взимаш суха памучна такава и втриваш методично. Ако ползваш крем Нивея трябва по-усилено търкане да се разнесе равномерно. Прави се по топло време, за да може препарата лесно да попие и изсъхне. Иначе ще ти остане по дрехите после. Ползвал съм един готов продукт от ОМВ, доволен съм общо взето от него.
Поздрави и успех утре с покупката :)
  • 0

#70 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 13 май 2013 - 23:33

Какъв ти е зора да махаш блокажа.....


  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#71 Merconite

Merconite

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 115 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Мерцедес, Андройд и хубави жени!
  • Автомобил:
    Mercedes E200 kompresor 1999
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 май 2013 - 12:19

Здравей колега и от мене! Относно салона има някой правила по който се различават и е хубаво да ги спазваш. 

Всички кожи се минават с прахосмукачка (внимавай за остри ръбове, за маркуча да не надере ръба на седалката и праговете на колата), почистват се с мека влажна кърпа. Изплаква се кърпата често. Почистваш ръбовете и шевовете, там се събира прах и боклуци. Може да ползваш нова четка за боядисване, внимавай да не е с остри метални ръбове, т.е. пластмасова. Това е основното което искат кожите! През 5-10 такива операции, след като махнеш мръсното, намазваш кожите със специален препарат за кожени седалки. Целта е в порите да проникне "пълнител" на мястото на мръсното, да се напоят с мазничко biggrin.gif и да станат еластични. Иначе ако не се прави това става трошлива кожата и се напуква (ама това след много години става). Препаратите за кожи ги има навсякъде. Аз съм ползвал дори обикновена такава за импрегниране на обувки - супер е! На вид е с восъчен цвят, няма никакви оцветители и мирише на кожа biggrin.gif Това попива почти веднага в кожата. Важно е операцията да се прави на топло време за да не се размазва препарата като масло, а да попива. За да не останат петна, след като намажеш и почакаш малко, взимаш една чиста кърпа и махаш излишъка, особено внимание към шевовете, леко ги разтваряш и търкаш. Много хора мажат, мажат и после седалките изглеждат едни лъснати като лачени обувки, това е сигурен признак за стар напудрен салон. Хубавия салон е с еднороден цвят, без дефекти и матов. Целта на мазането е не да лъсне, а да се подхрани кожата, след което се махат всякакви остатъци. Същото важи за таблото, всякакви силиконови спрейове от горещината се "пресичат" и остават гадни петна. Изобщо старата кола си личи по лъснатия светещ салон, а новата по еднородния матов салон.


  • 1
Собствениците на Мерцедес се обиждат когато техния Benz бива сравняван с други коли.

#72 miro0

miro0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Стартира с Мазда 121 75Hp '91,
    след това продължи с C220D 95Hp '96 classic
    и сега се вози на E230 150Hp '96 Avantgarde.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 май 2013 - 05:44

Мога да се похваля, че от вчера съм собственик на W210 E230 Avantgarde. Честно казано очаквах да е по-тромава колата за това купе и двигател, но съм доволен и приятно изненадан, че не е така както си мислех. За сега е това, времето ще покаже колко ще съм доволен. Надявам се да не ме разочарова. :)

 

 

 

Какъв ти е зора да махаш блокажа.....

За да може да се усуква на 45-60 градуса, когато пойскам :D


Този пост е редактиран от miro0: 15 май 2013 - 05:45

  • 0

The best or nothink.


#73 miro0

miro0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Стартира с Мазда 121 75Hp '91,
    след това продължи с C220D 95Hp '96 classic
    и сега се вози на E230 150Hp '96 Avantgarde.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 май 2013 - 05:52

Здравей колега и от мене! Относно салона има някой правила по който се различават и е хубаво да ги спазваш. 

Всички кожи се минават с прахосмукачка (внимавай за остри ръбове, за маркуча да не надере ръба на седалката и праговете на колата), почистват се с мека влажна кърпа. Изплаква се кърпата често. Почистваш ръбовете и шевовете, там се събира прах и боклуци. Може да ползваш нова четка за боядисване, внимавай да не е с остри метални ръбове, т.е. пластмасова. Това е основното което искат кожите! През 5-10 такива операции, след като махнеш мръсното, намазваш кожите със специален препарат за кожени седалки. Целта е в порите да проникне "пълнител" на мястото на мръсното, да се напоят с мазничко biggrin.gif и да станат еластични. Иначе ако не се прави това става трошлива кожата и се напуква (ама това след много години става). Препаратите за кожи ги има навсякъде. Аз съм ползвал дори обикновена такава за импрегниране на обувки - супер е! На вид е с восъчен цвят, няма никакви оцветители и мирише на кожа biggrin.gif Това попива почти веднага в кожата. Важно е операцията да се прави на топло време за да не се размазва препарата като масло, а да попива. За да не останат петна, след като намажеш и почакаш малко, взимаш една чиста кърпа и махаш излишъка, особено внимание към шевовете, леко ги разтваряш и търкаш. Много хора мажат, мажат и после седалките изглеждат едни лъснати като лачени обувки, това е сигурен признак за стар напудрен салон. Хубавия салон е с еднороден цвят, без дефекти и матов. Целта на мазането е не да лъсне, а да се подхрани кожата, след което се махат всякакви остатъци. Същото важи за таблото, всякакви силиконови спрейове от горещината се "пресичат" и остават гадни петна. Изобщо старата кола си личи по лъснатия светещ салон, а новата по еднородния матов салон.

Вчера ми казаха, че с някъв спрей за около 15лв можело да се пръска?


  • 0

The best or nothink.


#74 eMs1

eMs1

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 809 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 май 2013 - 09:27

Може и с Райд да напръскаш, на мен така ми казаха, той е към 8-9 лв........хората доста изчерпателно ти отговориха по-горе.


Този пост е редактиран от eMs1: 15 май 2013 - 09:30

  • 0
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
Публикувано изображение

#75 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 май 2013 - 10:15

С Райд няма да е добре. Микс от гас, мас и олио + анти-мико-бета спирт в последствие да убие и гъбичките, салонът става нов!


  • 0

Audi_A4_avatar.gif





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни