http://nfs.mobile.bg...ls&slink=2wh215
Помощ при избор
Започната от miro0, 07 май 2013 - 20:07:40
88 мнения по тази тема
#31
Публикувано 08 май 2013 - 21:02
The best or nothink.
#32
Публикувано 08 май 2013 - 21:09
http://nfs.mobile.bg...ls&slink=2whd83
Не е компресор, но салона ме кефи на макс. Обаче отзад клекнала ми се види.
Този пост е редактиран от BG - 681: 08 май 2013 - 21:09
Немеца го е измислил !
#33
Публикувано 08 май 2013 - 22:09
Колега, мога да споделя моите впечатления от атмосверен двигател 136 к.с. За една година и 15 хил. км. нямам никакви грижи. Поддръжката е съвсем приемлива (като цена), дори по-ниска от очакваното. Не мисля да слагам газова уредба.
Успех в търсенето. Отдели повече време за реален оглед. На снимки много коли изглеждат добре.
Успех в търсенето. Отдели повече време за реален оглед. На снимки много коли изглеждат добре.
#34
Публикувано 09 май 2013 - 05:28
В неделя отивам до Пловдив за реален оглед на няколко бенца
The best or nothink.
#35
Публикувано 09 май 2013 - 06:36
Ей този на снимки виждам, че също няма дифузйора на охладителната перка и перките пред радиатора (за климатика), което вие ще кажете до колко е проблем и до колко не?
The best or nothink.
#36
Публикувано 09 май 2013 - 14:18
Ей този на снимки виждам, че също няма дифузйора на охладителната перка и перките пред радиатора (за климатика), което вие ще кажете до колко е проблем и до колко не?
До сега само тази 210-ка и червената 202-ка ми харесват.
Незнам тази Е-класа защо няма перки отпред. Може и да е само с една перка, по- запознатите ще се изкажат. Предполагам, че е с една защото това е втората Е-класа с 2.3 мотор, която няма перки отпред (от тези които показваш)
#37
Публикувано 09 май 2013 - 14:20
http://nfs.mobile.bg...ls&slink=2wh215
Някой забеляза ли че май има хладилна жабка в подлакътника.
Виж и тази като ходиш към Пловдив. Аз лично бих избрал 202-ката пред горната 210-ка , защото Ц-класата е с компресорния двигател+ газов инжекцион. До сега ако си имал седан, ще видиш как бързо ще свикнеш с комбито и с цвета му.
http://nfs.mobile.bg...ls&slink=2wcexe
210-ката също е доста зарибяваща, но ще трябва да слагаш газ при нея. Разгледай ги и двете и която е по-читава и по ти хареса нея взимай. Според мен тези двете са единствените които заслужават оглед от тези които си показал до момента.
Едит: Сега видях, че на 202-ката и свети SRS-а. Когато купих моято също светеше и се оправи след смяна на контактната спирала. 50лв втора употреба а в БС 173лв.
Този пост е редактиран от rado32: 09 май 2013 - 14:31
#38
Публикувано 09 май 2013 - 19:45
За колко продаде дизелака, ( ако не е тайна)
#39
Публикувано 09 май 2013 - 20:15
За колко продаде дизелака, ( ако не е тайна)
Не е тайна - 3100 със течаща помпа!
The best or nothink.
#40
Публикувано 09 май 2013 - 20:17
http://nfs.mobile.bg...ls&slink=2wh215
Някой забеляза ли че май има хладилна жабка в подлакътника.
Виж и тази като ходиш към Пловдив. Аз лично бих избрал 202-ката пред горната 210-ка , защото Ц-класата е с компресорния двигател+ газов инжекцион. До сега ако си имал седан, ще видиш как бързо ще свикнеш с комбито и с цвета му.
http://nfs.mobile.bg...ls&slink=2wcexe
210-ката също е доста зарибяваща, но ще трябва да слагаш газ при нея. Разгледай ги и двете и която е по-читава и по ти хареса нея взимай. Според мен тези двете са единствените които заслужават оглед от тези които си показал до момента.
Едит: Сега видях, че на 202-ката и свети SRS-а. Когато купих моято също светеше и се оправи след смяна на контактната спирала. 50лв втора употреба а в БС 173лв.
Тази също съм я набелязал и също така забелязах, че май има хладилна жапка. Но никой не ми отговаря на въпроса за перките отпред, който до колкото знам са за климатика? Днес звънях за въпросната 210-ка и човека каза че климатроника работел перфектно и духал много студено. Ясно ми е че няма продавач, който да не си хвали стоката, но все пак ако не работи добре това ще се види на място и няма смисъл да ме лъже по телефона.
The best or nothink.
#41
Публикувано 09 май 2013 - 20:19
А да внос от Италия е тази 210 с кожения салон. Чувал съм какви ли не приказки за Италия. Като почнеш, че само карали и не поглеждали двигателя, до това че ако като я купуваш работи добре двигателя ще имаш запазено купе, без ръжди и тем подобни. Нека по-опитните да кажат от къде е по-добре да е внос една кола.
Този пост е редактиран от miro0: 09 май 2013 - 20:19
The best or nothink.
#42
Публикувано 09 май 2013 - 20:46
До сега само тази 210-ка и червената 202-ка ми харесват.
Незнам тази Е-класа защо няма перки отпред. Може и да е само с една перка, по- запознатите ще се изкажат. Предполагам, че е с една защото това е втората Е-класа с 2.3 мотор, която няма перки отпред (от тези които показваш)
Няма да е само с една перка, а дори да е така, виж че и дифузйора го няма.
The best or nothink.
#43
Публикувано 09 май 2013 - 22:02
Напълно е възможно да е с една перка има и Ц-класи по този начин и перките са им електрически.Липсва решетката пред радиатора на климата ..а жабките на Е-класите са хладилни всички!За мен тази кола изглежда добре на снимките.
#44
Публикувано 09 май 2013 - 22:05
твърдо от северна Италия
#45
Публикувано 10 май 2013 - 05:34
твърдо от северна Италия
Това добре ли е или лошо?
The best or nothink.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни