Също така който знае как се поддържа кожен салон и как се ароматизира нека сподели. Понеже до сега не съм имал кола с кожен салон, все пак ми е само 3та за 2 години.
Edited by miro0, 13 May 2013 - 05:48 .
Posted 13 May 2013 - 05:48
Също така който знае как се поддържа кожен салон и как се ароматизира нека сподели. Понеже до сега не съм имал кола с кожен салон, все пак ми е само 3та за 2 години.
Edited by miro0, 13 May 2013 - 05:48 .
The best or nothink.
Posted 13 May 2013 - 07:27
Posted 13 May 2013 - 15:46
Който може ли да се изключва по някакъв начин и това вредно ли е за компютъра или като цяло за автомобила?
Споко аз съм с такъв тип блокаж и няма проблеми. Само от бушона се изключва, но незнам после дали не записва грешка на компа. Аз до сега никога не съм го изключвал и нямам представа дали записва грешка.
С една перка за климатроник и охлаждане се оказа нали?
Климатроника бачка ли?
Posted 13 May 2013 - 17:31
Да с една перка се оказа. Климатроника и хладилната жабка са повече от хладилник! Нямам търпение да идва утре, че да го вземам.
The best or nothink.
Posted 13 May 2013 - 17:33
Има много начини, но го третирай само когато е топло.
Има готови препарати по бензиностанциите, може и крем Нивея, но трябва повече търкане и да изчакаш хубаво да попие в кожата.
Има и професионални фирми за тази цел, но разбира се този вариант е най-скъп
Би ли споделил няколко начина. Също така ще те помоля да обясниш по-подробно, с какво се нанася препарата и т.н.
П.С. Като е студено какво се бърка, нацепва ли се?
Edited by miro0, 13 May 2013 - 17:33 .
The best or nothink.
Posted 13 May 2013 - 18:15
Успех утре.
Перката електрическа или виско е?
Електро. Сега като се поразчетох насам, натам подразбрах че TC и ABS работят съвместно. Това ме навежда на мисълта, дали няма да са на един бушон. И въобще си мисля, че може да стане проблем с компютъра ако го изключа от бушона.
The best or nothink.
Posted 13 May 2013 - 18:20
Електро. Сега като се поразчетох насам, натам подразбрах че TC и ABS работят съвместно. Това ме навежда на мисълта, дали няма да са на един бушон. И въобще си мисля, че може да стане проблем с компютъра ако го изключа от бушона.
На един бушон са. Ако изключиш ABS-а няма да имаш и блокаж. Когато отчете по-бързо въртене на задните гуми от предните се задействат пулсирайки задните спирачки докато не се нормализират нещата.
Posted 13 May 2013 - 18:25
Би ли споделил няколко начина. Също така ще те помоля да обясниш по-подробно, с какво се нанася препарата и т.н.
П.С. Като е студено какво се бърка, нацепва ли се?
Posted 13 May 2013 - 23:33
Какъв ти е зора да махаш блокажа.....
Posted 14 May 2013 - 12:19
Здравей колега и от мене! Относно салона има някой правила по който се различават и е хубаво да ги спазваш.
Всички кожи се минават с прахосмукачка (внимавай за остри ръбове, за маркуча да не надере ръба на седалката и праговете на колата), почистват се с мека влажна кърпа. Изплаква се кърпата често. Почистваш ръбовете и шевовете, там се събира прах и боклуци. Може да ползваш нова четка за боядисване, внимавай да не е с остри метални ръбове, т.е. пластмасова. Това е основното което искат кожите! През 5-10 такива операции, след като махнеш мръсното, намазваш кожите със специален препарат за кожени седалки. Целта е в порите да проникне "пълнител" на мястото на мръсното, да се напоят с мазничко и да станат еластични. Иначе ако не се прави това става трошлива кожата и се напуква (ама това след много години става). Препаратите за кожи ги има навсякъде. Аз съм ползвал дори обикновена такава за импрегниране на обувки - супер е! На вид е с восъчен цвят, няма никакви оцветители и мирише на кожа Това попива почти веднага в кожата. Важно е операцията да се прави на топло време за да не се размазва препарата като масло, а да попива. За да не останат петна, след като намажеш и почакаш малко, взимаш една чиста кърпа и махаш излишъка, особено внимание към шевовете, леко ги разтваряш и търкаш. Много хора мажат, мажат и после седалките изглеждат едни лъснати като лачени обувки, това е сигурен признак за стар напудрен салон. Хубавия салон е с еднороден цвят, без дефекти и матов. Целта на мазането е не да лъсне, а да се подхрани кожата, след което се махат всякакви остатъци. Същото важи за таблото, всякакви силиконови спрейове от горещината се "пресичат" и остават гадни петна. Изобщо старата кола си личи по лъснатия светещ салон, а новата по еднородния матов салон.
Posted 15 May 2013 - 05:44
Мога да се похваля, че от вчера съм собственик на W210 E230 Avantgarde. Честно казано очаквах да е по-тромава колата за това купе и двигател, но съм доволен и приятно изненадан, че не е така както си мислех. За сега е това, времето ще покаже колко ще съм доволен. Надявам се да не ме разочарова.
Какъв ти е зора да махаш блокажа.....
За да може да се усуква на 45-60 градуса, когато пойскам
Edited by miro0, 15 May 2013 - 05:45 .
The best or nothink.
Posted 15 May 2013 - 05:52
Здравей колега и от мене! Относно салона има някой правила по който се различават и е хубаво да ги спазваш.
Всички кожи се минават с прахосмукачка (внимавай за остри ръбове, за маркуча да не надере ръба на седалката и праговете на колата), почистват се с мека влажна кърпа. Изплаква се кърпата често. Почистваш ръбовете и шевовете, там се събира прах и боклуци. Може да ползваш нова четка за боядисване, внимавай да не е с остри метални ръбове, т.е. пластмасова. Това е основното което искат кожите! През 5-10 такива операции, след като махнеш мръсното, намазваш кожите със специален препарат за кожени седалки. Целта е в порите да проникне "пълнител" на мястото на мръсното, да се напоят с мазничко и да станат еластични. Иначе ако не се прави това става трошлива кожата и се напуква (ама това след много години става). Препаратите за кожи ги има навсякъде. Аз съм ползвал дори обикновена такава за импрегниране на обувки - супер е! На вид е с восъчен цвят, няма никакви оцветители и мирише на кожа Това попива почти веднага в кожата. Важно е операцията да се прави на топло време за да не се размазва препарата като масло, а да попива. За да не останат петна, след като намажеш и почакаш малко, взимаш една чиста кърпа и махаш излишъка, особено внимание към шевовете, леко ги разтваряш и търкаш. Много хора мажат, мажат и после седалките изглеждат едни лъснати като лачени обувки, това е сигурен признак за стар напудрен салон. Хубавия салон е с еднороден цвят, без дефекти и матов. Целта на мазането е не да лъсне, а да се подхрани кожата, след което се махат всякакви остатъци. Същото важи за таблото, всякакви силиконови спрейове от горещината се "пресичат" и остават гадни петна. Изобщо старата кола си личи по лъснатия светещ салон, а новата по еднородния матов салон.
Вчера ми казаха, че с някъв спрей за около 15лв можело да се пръска?
The best or nothink.
Posted 15 May 2013 - 09:27
Може и с Райд да напръскаш, на мен така ми казаха, той е към 8-9 лв........хората доста изчерпателно ти отговориха по-горе.
Edited by eMs1, 15 May 2013 - 09:30 .
Posted 15 May 2013 - 10:15
С Райд няма да е добре. Микс от гас, мас и олио + анти-мико-бета спирт в последствие да убие и гъбичките, салонът става нов!
0 members, 2 guests, 0 anonymous users