Щом е с болтове при "чашката" на карето е голям и най вероятно е от S-classa
W124 300ce Twin Turbo
Started by siriospepi, 02 May 2013 - 19:00:28
649 replies to this topic
#556
Posted 01 June 2015 - 22:00
#557
Posted 01 June 2015 - 22:09
Точно така - с болтове около чашката на карето е. Смъкнал съм го от - 92' W124 280Е - 197 к.с. / 270 Nм . От тези, които ползват дебелите полуоски - 32 мм. и дебелите кардани с големите гумени карета (доста по-големи от на 260Е/300Е) ...
#558
Posted 02 June 2015 - 06:49
Колега карам с дифове от 300Е с АСД. При мен отдушниците са отзад на капака на дифа, благодаря ти за предложението и за информацията, ноо на мен ми трябва някакъв вид шпер... Защото ако сложа отворенн ще трябва да карам на заварка... А ако ми се караше на заварка отдавна щях дасъм си нарязал моста, сложил диф от 5 литрова 140-ка, и спящ спокойно години наред
А няматепредстава колко се кефя на сегашнатаси система с АСД-то.. Направих я седна хидравлична ръчна с контра през 2мм... И си го натягам когато правя изпълнения. Дотолкова успявам да го натегна, че ако вдигна колата с подемник и 3-ма човека държат едното колело, други 3-ма немогат да превъртят другото. Това го давам като пример защото на БМВ шперовете успяваме да ги превъртим като сме по 2-ма от страна И колкото да ми е готино като преди 20 години от Мерцедес не са мислили за нас накрая ще ядатдръвцето
А няматепредстава колко се кефя на сегашнатаси система с АСД-то.. Направих я седна хидравлична ръчна с контра през 2мм... И си го натягам когато правя изпълнения. Дотолкова успявам да го натегна, че ако вдигна колата с подемник и 3-ма човека държат едното колело, други 3-ма немогат да превъртят другото. Това го давам като пример защото на БМВ шперовете успяваме да ги превъртим като сме по 2-ма от страна И колкото да ми е готино като преди 20 години от Мерцедес не са мислили за нас накрая ще ядатдръвцето
#559
Posted 02 June 2015 - 14:02
Сега като се поразрових из нета да прочета за тези по-големи дифове за които незнаех ... и се оказа че тяхната корона е с диаметър почти колкото на пет литровите S-класи от каквато съм взел аз мотора . И най-интересното е че има има същите АСД ... чак не ми се повярва когато го видях това : http://www.ebay.de/i...=item5d52760e08. БИ било много яко ако някой ден намеря такъв, нооо мисля преди да нарежа цялата кола и да мина на БМВ отдоло да пробвам с такъв
Цената разбирасе в E-bay е отвратителна нооо никой няма да пазарува от E-bay такива неща... въпроса е колко редки са тея дифове и въобще в България имаме ли си такъв по някоя от моргите
Edited by siriospepi, 02 June 2015 - 14:09 .
#560
Posted 02 June 2015 - 14:43
въпроса е колко редки са тея дифове и въобще в България имаме ли си такъв по някоя от моргите
Съмняяш ли се ?
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#561
Posted 02 June 2015 - 15:07
Еми веднага щом строша моя, ще търся такъв защото ми е много по-лесно да сменя диф и полуоски с развиване и завиване на болтове, отколкот да сваля задния мост и да го нарежа за да мога да сложа БМВ-истки диф, след което да го мисля как да го правя с полуоскит еи кардана ... просто като се вземе в предвид инвестицията ми досега, един такъв диф няма да ми излезен кой знае колко скъпо за пробата Междувременно ако някой попадне на такъв да звънка
#562
Posted 02 June 2015 - 16:13
До колкото виждам основно с тях карат 24-клапановите 124-ки. По-рядко 300-24 и доста по-често 280 и 320. Повечето оборудвани с тази екстра обаче са автомати. Т.е. - диф-а ще е доста дълъг - примерно 2.65 или нещо от рода ...
#563
Posted 02 June 2015 - 16:36
А и повечето са с АСР...
#564
Posted 02 June 2015 - 17:35
Бъркаш се .Ако са 4 степени автомати 300е-24 си е 3.27,на ръчка за същия мотор пак е 3.27.На 320-ката с 4 степенен автомат е 3.06 или 3.07 както и за ръчка,за 5 степени автомати е 3.69 на двата мотора.
В ОЛХ мисля,че се продаваше цял мост с асд от такъв мотор.
#565
Posted 02 June 2015 - 18:10
Ако говориш за този http://olx.bg/i2/ad/...tml#:fcb1cee2baми се вижда че е с малък диф... Ако някой намери някъде такъв голям на който отдушника е до едната полуоска, каретата са на капачки с болтове, короната му е 210мм и е ASD ще има INSTA-BUY!
ПП: като цяло предавателното отношение не ми е отогромно значениестига да не е под 3.07
ПП: като цяло предавателното отношение не ми е отогромно значениестига да не е под 3.07
Edited by siriospepi, 02 June 2015 - 18:59 .
#566
Posted 02 June 2015 - 22:05
До колкото разбирам от w140 няма диф. С Asd a само с asr.
А дали от R129 има с ASD?
А дали от R129 има с ASD?
#567
Posted 02 June 2015 - 22:19
R129 съм виждал с м103 и с АСД, нямам представа дали нямат от 5 литровите с АСД... нооо вече знам че има 124-ка с големите прасета с по 210мм корона с АСД, което много ме радва
#568
Posted 02 June 2015 - 22:27
Да вече и аз си търся (:
#569
Posted 03 June 2015 - 21:46
http://www.w124perfo...fferentials.pdf Ако съдим по този PDF и при W140 S350 дизелака от 92ра до 95та има с ASD
C200 KOMPRESSOR
#570
Posted 03 June 2015 - 21:59
http://www.ebay.de/i...D-/331560503242 Ето един бензинов даже от W140 само трябва да му се сложи 124ков капак отзаде даже има един отворен диф голямото прасе в Olx за малко пари, така, че ако не се намери ASD от 124 може да се търси от W140 и да се ползва отворен 210мм от 124 за донор на капак.
Edited by Lubo88, 03 June 2015 - 22:04 .
C200 KOMPRESSOR
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users