Jump to content

  •  

Photo
* * * * * 3 votes

W124 300ce Twin Turbo


  • Please log in to reply
649 replies to this topic

#556 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Posted 01 June 2015 - 22:00

Щом е с болтове при "чашката" на карето е голям и най вероятно е от S-classa


  • 0

#557 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Posted 01 June 2015 - 22:09

Точно така - с болтове около чашката на карето е. Смъкнал съм го от -  92'  W124 280Е - 197 к.с. / 270 Nм . От тези, които ползват дебелите полуоски - 32 мм. и дебелите кардани с големите гумени карета (доста по-големи от на 260Е/300Е) ... :beer


  • 0

#558 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Posted 02 June 2015 - 06:49

Колега карам с дифове от 300Е с АСД. При мен отдушниците са отзад на капака на дифа, благодаря ти за предложението и за информацията, ноо на мен ми трябва някакъв вид шпер... Защото ако сложа отворенн ще трябва да карам на заварка... А ако ми се караше на заварка отдавна щях дасъм си нарязал моста, сложил диф от 5 литрова 140-ка, и спящ спокойно години наред :)
А няматепредстава колко се кефя на сегашнатаси система с АСД-то.. Направих я седна хидравлична ръчна с контра през 2мм... И си го натягам когато правя изпълнения. Дотолкова успявам да го натегна, че ако вдигна колата с подемник и 3-ма човека държат едното колело, други 3-ма немогат да превъртят другото. Това го давам като пример защото на БМВ шперовете успяваме да ги превъртим като сме по 2-ма от страна :) И колкото да ми е готино като преди 20 години от Мерцедес не са мислили за нас накрая ще ядатдръвцето :D
  • 0

#559 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Posted 02 June 2015 - 14:02

Сега като се поразрових из нета да прочета за тези по-големи дифове за които незнаех ... и се оказа че тяхната корона е с диаметър почти колкото на пет литровите S-класи от каквато съм взел аз мотора . И най-интересното е че има има същите АСД ... чак не ми се повярва когато го видях това : http://www.ebay.de/i...=item5d52760e08. БИ било много яко ако някой ден намеря такъв, нооо мисля преди да нарежа цялата кола и да мина на БМВ отдоло да пробвам с такъв :)

Цената разбирасе в E-bay  е отвратителна нооо никой няма да пазарува от E-bay такива неща... въпроса е колко редки са тея дифове и въобще в България имаме ли си такъв по някоя от моргите :D


Edited by siriospepi, 02 June 2015 - 14:09 .

  • 0

#560 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4,931 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Posted 02 June 2015 - 14:43


 

 въпроса е колко редки са тея дифове и въобще в България имаме ли си такъв по някоя от моргите :D

 

Съмняяш ли се ?


  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#561 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Posted 02 June 2015 - 15:07

Еми веднага щом строша моя, ще търся такъв защото ми е много по-лесно да сменя диф и полуоски с развиване и завиване на болтове, отколкот да сваля задния мост и да го нарежа за да мога да сложа БМВ-истки диф, след което да го мисля как да го правя с полуоскит еи кардана ... просто като се вземе в предвид инвестицията ми досега, един такъв диф няма да ми излезен кой знае колко скъпо за пробата :) Междувременно ако някой попадне на такъв да звънка :)


  • 0

#562 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Posted 02 June 2015 - 16:13

До колкото виждам основно с тях карат 24-клапановите 124-ки. По-рядко 300-24 и доста по-често 280 и 320. Повечето оборудвани с тази екстра обаче са автомати. Т.е. - диф-а ще е доста дълъг - примерно 2.65 или нещо от рода ...  :)


  • 0

#563 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Posted 02 June 2015 - 16:36

А и повечето са с АСР...


  • 0

#564 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Posted 02 June 2015 - 17:35

Бъркаш се .Ако са 4 степени автомати 300е-24 си е 3.27,на ръчка за същия мотор пак е 3.27.На 320-ката с 4 степенен автомат е 3.06 или 3.07 както и за ръчка,за 5 степени автомати е 3.69 на двата мотора.

В ОЛХ мисля,че се продаваше цял мост с асд от такъв мотор.


  • 0

#565 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Posted 02 June 2015 - 18:10

Ако говориш за този http://olx.bg/i2/ad/...tml#:fcb1cee2baми се вижда че е с малък диф... Ако някой намери някъде такъв голям на който отдушника е до едната полуоска, каретата са на капачки с болтове, короната му е 210мм и е ASD ще има INSTA-BUY! :D

ПП: като цяло предавателното отношение не ми е отогромно значениестига да не е под 3.07

Edited by siriospepi, 02 June 2015 - 18:59 .

  • 0

#566 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Posted 02 June 2015 - 22:05

До колкото разбирам от w140 няма диф. С Asd a само с asr.
А дали от R129 има с ASD?
  • 0

#567 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Posted 02 June 2015 - 22:19

R129 съм виждал с м103 и с АСД, нямам представа дали нямат от 5 литровите с АСД... нооо вече знам че има 124-ка с големите прасета с по 210мм корона с АСД, което много ме радва :)


  • 0

#568 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Posted 02 June 2015 - 22:27

Да вече и аз си търся (:
  • 0

#569 Lubo88

Lubo88

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 110 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    W202 200kompressor'1998

Posted 03 June 2015 - 21:46

http://www.w124perfo...fferentials.pdf Ако съдим по този PDF и при W140 S350 дизелака от 92ра до 95та има с ASD


  • 0

8neb.jpgy6n7.jpg
 
C200 KOMPRESSOR


#570 Lubo88

Lubo88

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 110 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    W202 200kompressor'1998

Posted 03 June 2015 - 21:59

http://www.ebay.de/i...D-/331560503242 Ето един бензинов даже от W140 само трябва да му се сложи 124ков капак отзаде даже има един отворен диф голямото прасе в Olx за малко пари, така, че ако не се намери ASD от 124 може да се търси от W140 и да се ползва отворен 210мм от 124 за донор на капак.


Edited by Lubo88, 03 June 2015 - 22:04 .

  • 0

8neb.jpgy6n7.jpg
 
C200 KOMPRESSOR





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users