Боянски няма как един радиатор да издържи на това което правя ... или поне няма как един радиатор да издържи на това което правя без да режа роговете на колата просто си трябва втори, вече видях много дрифтачки направени по този начин и хората си решават проблемите от раз ...
W124 300ce Twin Turbo
Started by siriospepi, 02 May 2013 - 19:00:28
649 replies to this topic
#526
Posted 25 February 2015 - 21:08
#527
Posted 25 February 2015 - 22:07
Знам, от личен опит че радиатора не стига при бърн и дрифт, но ще решиш проблема със задръстванията.
определено ще е по-добър от 300Д радиатора
#528
Posted 25 February 2015 - 22:15
Ти си с ръчна кутия нали? А дали може да се ползва тръбичката за охлаждането на скоростите на радиатора, вместо да охлажда скоростите, да охлажда двигателното масло. И да се махне вградения маслен термостат. От приложената схема видях, че отваря на 110 градуса.
Серпентинката във водния радиатор ще бъде по-ефективна от стандартното маслено охлаждане, защото серпентинката е масло към охл. течност топлообменник, а стандартният маслен радиатор е масло към въздух.
#529
Posted 25 February 2015 - 22:31
Да но във водния радиатор масло с температура 120 до 150 градуса ще се охлажда от вода с температура 90-100 градуса, а иначе през масления радиатор ще го охлажда въздух с температура в най-лошия случай 50 градуса при лошо проветряване и адски горещ летен ден. А през вечерите и по-хладните дни ще го духа въздух 15-20 градуса. Лично аз съм го обмислял това и по-скоро си мисля че маслото ще топли водата отколкото водата да охлажда маслото. Ще го охлажда де, естествено, то си е двустранен процес, но няма да е по-ефективно от въздушното охлаждане, според мен.
Follow your own star...
#530
Posted 25 February 2015 - 22:34
Сега като погледнах стандартния маслен радиатор си изглежда съвсем добре. http://www.ebay.com/...0-/251462072607
А дали е възможно картата за запалването да има нужда от донастройка?
По принцип един двигател отделя топлина в KW колкото KW дава и на вала, но ако предварението на запалването е твърде малко или твърде много може да грее доста повече.
#531
Posted 25 February 2015 - 23:04
По принцип един двигател отделя топлина в KW колкото KW дава и на вала, но ако предварението на запалването е твърде малко или твърде много може да грее доста повече.
Ако е супер модерен турбодизел.. Бензиновите атмосферни двигатели имат кпд около 30%, така че реално повече от два пъти повече от мощността на двигателя отива в топлина
Follow your own star...
#532
Posted 25 February 2015 - 23:53
Да, съгласен, но половината от топлината излиза през ауспуха . Трябваше да поясня, че става впрос за топлина, отделена в охладителната система.
#533
Posted 26 February 2015 - 20:06
Моя опит показва че от повече предверение от допустимото, двигателя грее осезаемо повече, но от по малко предверение от нужното не съм забелязал повишение в температурата на охладителната течност... Уви колекторите сум си правил червени и на празен ход с малко предверение, но резултат върху охладителната течност не съм забелязвал
PP: ето и снимка на колата в момента, за жалост стои така от няколко седмици но се налагаше да защщя дипломна работа, но вече ще имам малко повече свободно време за колата и ще reportvam прогрес от време на време
received_10203920670673963.jpeg 116.86K 7 downloads
PP: ето и снимка на колата в момента, за жалост стои така от няколко седмици но се налагаше да защщя дипломна работа, но вече ще имам малко повече свободно време за колата и ще reportvam прогрес от време на време
received_10203920670673963.jpeg 116.86K 7 downloads
Edited by siriospepi, 26 February 2015 - 20:14 .
#534
Posted 27 February 2015 - 22:41
едно дигитално къстъм табло с алкантара, равни карбонови тапети на вратите с жълти кожени каишки вместо дръжки за затваряне и две такива
и гааааааз на осмака
#535
Posted 04 March 2015 - 22:46
тези седалки изглеждат доста приятно, но сигурно и цифрата им е такава
#536
Posted 05 March 2015 - 11:53
Със сигурност цифрата им колега е НЕприятна за разлика от седалките
#537
Posted 05 March 2015 - 13:57
минимум 2000 евра, и то с голям късмет
$(KGrHqN,!qsFBeEmyNwTBQpLWN72+g~~60_57.JPG 35.21K 6 downloads
тези по добре ще ти паснат на визията и годините на колата
#538
Posted 05 March 2015 - 15:50
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#539
Posted 19 March 2015 - 20:56
Ето снимки на клетката ми в процес на изработка. Ползвал съм тръби 50х2, и като цяло едиснтвения компромис който ще направя с нея е да я направя без Б колонка, т.к. за мен в това се крие чара на 124-ката купе и искам да го запазя като черта на колата. Разбира се съм се погрижил и ще продължа да надграждам клетката такаче да я направя достатъчно здрава без Б колонка. И не се притеснявайте спазвам почти на 100% стандартите на FIA, т.е. не само заварявам едни хиксове в колата както и където ми падне Знам имам още много но вече отбелязвам прогрес който мога да споделя
1484686_10200267419325309_8790217615326145016_n.jpg 36.91K
13 downloads
10515323_10200267419245307_1848323679328534164_o.jpg 102.91K 12 downloads
10847304_10200267419365310_3532714982492167179_o.jpg 105.33K 11 downloads
11045309_10200267419285308_4747277421381106190_o.jpg 105.89K 11 downloads
Edited by siriospepi, 19 March 2015 - 20:57 .
#540
Posted 22 May 2015 - 17:13
Още малко ми остава и я изкарвам за тестове Циганиика скопчетата да има :
P1050220.JPG 131.35K 13 downloads
P1050222.JPG 135.55K 12 downloads
P1050224.JPG 129.7K 13 downloads
Edited by siriospepi, 22 May 2015 - 17:14 .
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users