Мерси и на двамата, тествах си сензора и си работи перфектно, а това което Димитар М ми е постнал ми върши много работа т.к. мегата ми иска 3 температури/омове да и въвда за да работи коректно
W124 300ce Twin Turbo
Started by siriospepi, 02 May 2013 - 19:00:28
649 replies to this topic
#391
Posted 13 November 2013 - 16:58
#392
Posted 13 November 2013 - 17:33
И при мен май 3 бяха.Може ида зависи с каква версия е правена хавата.
Ти кое моторче за празен ход ще ползваш?
Като ги направиш се абонирам за файла ,че при мен има някакви аномалии.
#393
Posted 13 November 2013 - 19:06
С оригиналното моторче за празен ход ... в началото мислех да позлвам друго, но видях че Насето кара със заводското и докато беше при мен колата я запалихме поне 10-15 пъти и не е направила проблем , съответно реших че няма смисъл да го сменям Направя ли я да работи както трябва файловете ми са на разположение на всички (стига и Жорето да е съгласен че се очертава той бая да ми помогне с тях )
Edited by siriospepi, 13 November 2013 - 19:07 .
#394
Posted 13 November 2013 - 20:33
Идваш , закачаш моята , сейваш файла и си свиркаш
Даже можеше да го направиш докато беше при вас
Този уикенд ще се виждам с Жорето , да видим какво ще се измисли за файловете
Edited by Наско, 13 November 2013 - 20:47 .
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#395
Posted 13 November 2013 - 21:54
Аз твойте файлове немога да ги взема т.к. ти си с мега 1 а аз взех 3-ката Относно файловете съм говорил с Жорето тея дни да ми прати някъкви груби таблици за мойта мега от които да започна да настройвам... чее о т нулата си е бая тегавиня.. аз доколкото четох мойта мега мога да я пусна на самоубочение, нооо ми се струва страшничко малко да си правя такива експерименти Все пак насе се сещам че ако ти е възможно можеш да ми направиш един принт-скиин на VE таблицата ти (тази за времената на инжекторите) иии да ми го пратиш ... от там аз ще се оправя (нали сме с еднакви инжектори )
Edited by siriospepi, 13 November 2013 - 21:58 .
#396
Posted 13 November 2013 - 22:23
Ще бъде направено всичко
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#397
Posted 20 November 2013 - 23:34
Колеги здравейте пак, исках да ви питам имате ли представа за какво са другите другите 2 датчика които са на цилиндровата глава на м103-ката ми? За този с 4-те пин-а който е над изхода за водата на парното разбрах вече че е за температурата на водата и го вързах и калибрирах, въпросът е закакво са другите 2 датчик-а (единият с 1 пин другият с 2 пин-а) за да преценя мога ли даги ползвам за нещо? Иначе да се похваля че вече съм понавързал нещата и успях тея дни да запаля колата, но само докато я държа с педала за газта...празният ход още не е напревен т.к. незнам как а и не ми е останало време да почета малко наляво надясно (все пак досега не съм се занимавал със Stand Alone системи но ще се понауча). Обещавам да кача снимки и клипче евентуално как работи колата след като я направя да работи нормално разбира се
#398
Posted 21 November 2013 - 10:10
Да ти заработи нормално на празен ход оправи аванса и смесите. Аванса на празен ход трябва да ти е ~8 градуса, ако си импортирал таблицата която ти пратих ще трябва да го оправиш тъй като аз ползвам функцията Idle Advance Setting, т.е. под определени обороти и товар празния ход се управлява от друга таблица (Extended -> Idle advance setting - настройките, Extended -> Idle advance timing - аванса )..... ако не ползваш моторче за празен ход може да се наложи да регулираш малко отвора на дросела за да ти държи обороти.
П.П. прочети хубаво упътването на мегата
Edited by joreto, 21 November 2013 - 10:11 .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#399
Posted 21 November 2013 - 15:51
Да ти заработи нормално на празен ход оправи аванса и смесите. Аванса на празен ход трябва да ти е ~8 градуса, ако си импортирал таблицата която ти пратих ще трябва да го оправиш тъй като аз ползвам функцията Idle Advance Setting, т.е. под определени обороти и товар празния ход се управлява от друга таблица (Extended -> Idle advance setting - настройките, Extended -> Idle advance timing - аванса )..... ако не ползваш моторче за празен ход може да се наложи да регулираш малко отвора на дросела за да ти държи обороти.
П.П. прочети хубаво упътването на мегата
Жоре мерси пак за инфото, само исках да те питам за това инфо на мегата имаш в предвид сайта на мегаскуирт нали? Защотооо аз нямам никакво инфо за мегата ми освен една каритнка която казва кой пин за какво е
#400
Posted 21 November 2013 - 17:50
megamanual напиши в гугъл и ще ти излезе това,което ти трябва.
#401
Posted 21 November 2013 - 17:58
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#402
Posted 21 November 2013 - 20:17
Този с 2та пина (син цвят ли е?) ти е термо датчик който ползва компа на климатика (викат му реле, ама не е реле)
Функцията му е, мотора като стигне 110 градуса, да изключи компресора и включи перката (пред радиатора) на 2ра степен
този с единият пин ти е за температурата на таблото
#403
Posted 23 November 2013 - 22:00
Колеги т.к. бая бях наранен за размера на интеркулера ми (30х30х7.6см.) реших да се взема в ръце и да оправя този проблем
1462841_3657028761499_1574260348_n.jpg 92.29K 3 downloads
#404
Posted 03 December 2013 - 16:59
Новият кулер, греда и 2 допълнителни перки хванати в процеса на работа
P1040301.JPG 147.27K 4 downloads
#405
Posted 03 December 2013 - 19:52
Перките от рейсинг манията ли са? 2х31см? Ако са такива - и аз съм с 2 такива в момента. Супер е станала гредата, и аз трябва да си правя там нова греда, като си взема новия радиатор покрай празниците ще се захвана с нея, и като цяло трябва да укрепя целия кош.
Follow your own star...
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users