W124 300ce Twin Turbo
Започната от siriospepi, 02 май 2013 - 19:00:28
649 мнения по тази тема
#541
Публикувано 22 май 2015 - 21:53
браво спорна довършителна работа
#542
Публикувано 31 май 2015 - 00:32
Ето едно от пързалянията ми от тазвечерното излизане... Знам че са малко скучни тея донъти вече нооо те са най-добрия начин в света за тестване на охладителна система Което ме кара да споделя че съм ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ДОВОЛЕН от сетъпа ми с двата навързани последователно радиатора. Колата преди за 30 секунди донъти стигаше 100+ градуса, а в момента за минута и половина успя да вдигне 89.....
Иии големия прпблем с диференциалите ми остава т.к. вчера счупих един, сложих нов наобяд иии след тази вечер той вече вие и хруска леко....
Въпроса ми към запознатите колеги е има ли п-як диф с АСД от този с който съм в момента (3.07 от м103 с АСД). Просто много вложих за данаправя заключването му с маслото както трябва иии не ми се иска да се разделям с тая глезотия и да карам с някакъв по-як и заварен за да мога да пързалям....
#543
Публикувано 31 май 2015 - 00:40
Една снимка на работата приключена отвътре със липсваща пасажерска седалка
FB_IMG_1433025628269.jpg 121,18K 9 Брой сваляния
FB_IMG_1433025628269.jpg 121,18K 9 Брой сваляния
#544
Публикувано 31 май 2015 - 14:40
е нали щеше се обадиш за дебюта?
хич не са досадни донътите... давай още
има фабрични пури 500 с ASD. пред число под 3.0
но са много редки и няма да е плуг и плей
и твоя е здрав, но си мисля че трябва да го заключваш преди бърнаута.
ако не го заключваш ще прегреят дисковете от приплъзването им.
#545
Публикувано 31 май 2015 - 19:36
Боянски нз колко е здрав брат ама счупих вече 3 такива и четвъртия от вчера вечерта вие.... Почти съм взел вече решение което няма да се хареса на масата от от форума А то е да карам колкото мога с тея остатъци от дифове които имам и следващата зима евентуално да мина на скорости съединител и диф от осмаците на БМВ Просто тая марка си има кутии и съединители които не са керамичниидържат по над 500-600 нютона и виждаме че хората карат дълги години с тях... А не като мен през 20 чифта гуми да правя а диф, а кардан и т.н.
#546
Публикувано 01 юни 2015 - 01:00
ти пък какво се влияеш от масата на форума?
Данеби някой от форума да ти плаща дифовете ?
Друг е въпросът ако имаш сантиментални чувства към това колата ти да е само с мерцови части. Иначе всичко е желязо...
На въпроса: забелязал ли си кое се чупи на тия дифове дето ги слагаш? надали е различно.
сателитното колело ли се отчупва от касетата?
или се раздробява лагерът на пиньона?
пробвай следващия диф да го пренапълниш с масло+ графитна грес.
Отделно провери дали пробката му е магнитна!! ако не, купи магнитна, за да задържа стружките.
#547
Публикувано 01 юни 2015 - 06:53
Не съм от хората които държат всичко да им е мерцедесово... Особенно когато това ми бърка дълбоко в джоба
Иначее досега 3 пъти съм чупил, като два от тях виждам това като отворя дифа : FB_IMG_1433133990248.jpg 73,92K 7 Брой сваляния
Несевиждано половината от пиньона е отчупен, и в последствие са се позагладили зъбите на короната Разсъждавал съм над въпроса дали поньона и короната от отворен диф 3.07 не са със същите размери и крепежи, иии да си мяткам корона и поньонче от отворените дифове, т.к. са масови и евтини.... Нооо простп главоболията и времето което издържат не са за мен.
Много ми се искаше да сложа голям диф от 5 литрова 140-ка... Тя е с над 200мм диаметър на короната което я правимного разтпварена... Нооо от тея дифове хем няма асд, хем няма някой с повишено триене ... Ии като цяло немога да се сетя за някой масов мерцедесов диф с корона с диаметър над 200-210мм който да е с повишено ттриене (шпер)... Ако някой от форума се сеща с удоволствие бих сложил мерцедесов стига цената на идентичен бмв-истки да не е в пъти по-ниска
Иначее досега 3 пъти съм чупил, като два от тях виждам това като отворя дифа : FB_IMG_1433133990248.jpg 73,92K 7 Брой сваляния
Несевиждано половината от пиньона е отчупен, и в последствие са се позагладили зъбите на короната Разсъждавал съм над въпроса дали поньона и короната от отворен диф 3.07 не са със същите размери и крепежи, иии да си мяткам корона и поньонче от отворените дифове, т.к. са масови и евтини.... Нооо простп главоболията и времето което издържат не са за мен.
Много ми се искаше да сложа голям диф от 5 литрова 140-ка... Тя е с над 200мм диаметър на короната което я правимного разтпварена... Нооо от тея дифове хем няма асд, хем няма някой с повишено триене ... Ии като цяло немога да се сетя за някой масов мерцедесов диф с корона с диаметър над 200-210мм който да е с повишено ттриене (шпер)... Ако някой от форума се сеща с удоволствие бих сложил мерцедесов стига цената на идентичен бмв-истки да не е в пъти по-ниска
#548
Публикувано 01 юни 2015 - 08:58
Колега,аз не разбирам защо да не си сложиш части от БМВ като са по-здрави?Никой не ти дава пари за тях.Доказано е,че дифовете и кутиите на Бмв са в пъти по-здрави.Не случайно Жорето мина на такива/и не само той/.Много ти се радвам на проекта и живот и здраве ще се видим и запознаем като идвам до София за донастойка на моята мега.Успех!
#549
Публикувано 01 юни 2015 - 09:13
Мерси колега Най-вероятно ще мина на части от бмв, просто не съм запознат с гамата от части на Мерцедес, и затова питам защото ако мога да избера кое от двете при една и съща цена ще избера да запазя мерцедесовото ... уви от никъде никой незнае за здрави шперове на М-Б ... такаче в момента който сгъне сегашния, се започва с рязането и заваряването пак Попринцип и аз знам от навсякъде че кутиите на М-Б не са здрави, уви мойта кара със сегашнат ами кутия 4-та година вече, се на сетъпи над 300 коня
#550
Публикувано 01 юни 2015 - 10:45
И при кутиите и при дифовете е на късмет.Взимаш нещо на 20 години и каквото стане.Кристиян счупи няколко кутии ако не се лъжа.Просто при дрифт натоварването върху частите е огромно.Шпер диф на 20 години няма как да е напълно перфектен.Неуспорим факт е,че частите за МБ са в пъти по-скъпи от конкурентните на Бмв.И по моята кола има части от тази марка и съм доволен.Дай малко снимки на водните ти радиатори.Искам да видя как си ги направил,че ми се върти нещо в главата.
#551
Публикувано 01 юни 2015 - 11:39
Ето го като цяло изпълнението с радиаторите:
P1050242.JPG 155,58K 7 Брой сваляния P1050243.JPG 124,68K 6 Брой сваляния P1050244.JPG 115,34K 6 Брой сваляния P1050245.JPG 158,66K 6 Брой сваляния P1050246.JPG 144,05K 6 Брой сваляния P1050247.JPG 139,82K 6 Брой сваляния
Най-важното е на всяко най-високо място да имаш обезвъздушител (главата ми не се беше сетила за това нещо и при първото пaleне на колата тя загря за 2 минути на празен год над 100 градуса ) . Другото важно нещо което аз също пропуснах е че като си срежеш легена, и пуснеш вентилатора да духа надоло към земята (един вид да смуче от купето и от дупкиуте под бронята, и да духа към земята) нещата не са чак толкова розови колкото изглежда. Оказва се че под легена е място с голямо надналягане , и когато изпускателната ти система стига до висящия лагер на кардана, дори да пуснеш вентилатора на задния радиатор на 100%, пак изгорелите газове се качват в купето и буквално плачеш от свръх богатите смеси които си нащракал в мегата
#552
Публикувано 01 юни 2015 - 14:27
Един съвет от мен:маркучите,които минават до краката ти им направи един щит от ламарина.Преди седмица на дрифта в Плевен на едно бмв се пръснаха и момчето направо излезе в движение,ама доста поощавен/караше и по потник щото е гъзар/.Никога да не става при теб,но да си предпазлив не е излишно.
#553
Публикувано 01 юни 2015 - 20:48
От това което виждам от снимката май ще трябва да ти дам един обслужен диф. с истинско масло за ограничено приплъзване и премахната разпорна втулка да видим колко ще издържи любопитен съм а с тези съвети с графитната грес не си и ги помисляй идеята на маслото за ASD е добавката в него против пяна защото пяната е въздух заради него прегряват фрикцйоните дискове и падат струшки и прецакват много неща. Разпорната втулка няма работа в дифове на тунинговани коли , защото не издържа на натоварването и се сплесква и прави луфтове между пиньона и короната затова изглежда дифа така.
#554
Публикувано 01 юни 2015 - 21:00
Гринго мойте дифове ги карам само с масло за АСД-та ... помня че бяха нещо от типа на 50+лв литъра .... а ако счупя моя не ми представлява да пробвам този твоя правения ... и без това смяната на всичко след мотора с бмв-истко мисля да я правя евентуално зимата, чеее много месеци правих колата и искам това лято да я покарам, пък ако ще с отворен диф да е просто ми се кара докато е топло навън
#555
Публикувано 01 юни 2015 - 21:52
Колега, този диференциал (строшения на предната страница) от малките ли е или от големите. Извинявам се не съм толкова компетентен - на малките може да им се сложи заден капак (гръб) от диференциал на 190-ка (за захват към моста с 4 болта) и съответно да се монтират на 190-ка - на тях отдушника им е отзад на капака. Докато на големите не може да им се сложи капак от 190 отзад и отдушника е горе на корпуса на самия диф. Този на снимката е такъв - от големите - до него се вижда капак от диф на 190-ка (и съответно се вижда, че е несъвместим). Питам защото имам такъв грамаден диференциал, който за съжаление не мога да монтирам на моята кола (W201) и ми е непотребен. Но е обикновен отворен диференциал.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни