








Публикувано 21 март 2013 - 22:37
Публикувано 21 март 2013 - 23:10
Не източиш ли турбината все едно нищо не си направил.
Публикувано 21 март 2013 - 23:46
Това се прави с вакум машина.. не е за пред блока. Аз нямам такава и не пипам къде не ми е работа. Предлагам и на други да не пипат.
Публикувано 22 март 2013 - 11:58
Таз сгода с машината е ташак при автоматика. Не се ли източи от пробката на турбината, зарежи! Няма ли пробка, майката му е промивка с повечко масло.
С 3 литра само си го опреснил.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
Публикувано 22 март 2013 - 14:24
нямам мнение... кой как си иска да го прави. НЕ СЪМ ПРОФЕСОР ПО ВСИЧКОЛОГИЯ.
Публикувано 22 март 2013 - 14:26
аа... някой ако му е по готино може да я разглоби кутията и да я избърше от всякъде, така става още по хубаво.. опресняваш и маслото нацяло.
Публикувано 22 март 2013 - 17:45
аа....
Aa... не се сърди, всеки си пише мнението по въпроса с маслото на АСК .
Както сам каза в полеви условия толкова .
Супер тема със супер снимки, много полезна и истинска .
Това което си направил е чудесно и точно по предписание на МБ .
Със сигурност ще изкара 20-40хил. километра че и повече и така се прави ако
човек е сигурен как е почитана колата и в нейната история .
Даже в Балкан Стар при смяна на масло питат какво искаш,
опресняване на маслото на АСК или пълна смяна с промивка .
Опресняване 3-4л. масло, смяна с промивка 12л. масло .
Всеки сам си решава .
Предполагам че щом от БС (Мерцедес-Бенц) не предлагат изсмукване на старото масло със
специална машина и разкачване на тръбите за охлаждане като по добро решение има защо,
те знаят най много и добре .
Публикувано 22 март 2013 - 18:54
Все си мисля че 168 имаха пробка на турбината, но може да се бъркам с новата.
Публикувано 22 март 2013 - 19:21
За пробка на турбината, някои имат други нямат, само господ, EPC и WIS знаят .
Не е до година на производство а след и до еди-кой си номер на кутия .
Публикувано 22 март 2013 - 20:31
имам нужда от някой с ЕПЦ ли ВИС. в района на Люлин и Обеля.
Публикувано 22 март 2013 - 20:37
Определено темата е много полезна, как и да го погледне човек си е време и труд....евала....а добавките я допълват и дават яснота, баш как трябва да е.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
Публикувано 22 март 2013 - 21:17
Поздравления ,че човека е решил да сподели знанията си още повече с обяснение потдържано със снимки ,ясно и точно без да шикалкави ,еи тва е работа.
Публикувано 22 март 2013 - 21:21
Пичове а някой да ми направи една диагностика?!
Публикувано 22 март 2013 - 21:42
Абе 3 са честно казано. Но това няма значение колкото повече знаем толкова по малко ще ни дерат "майсторите" ... искаха ми близо 300лв за тази операция.
Купих филтъра и гарнитурата от Автохит Трейд оод. с отстъпка за форума 26лв.
трябва да сменя и аксесоарния ремък там цената му е 18лв.
Това да не се смята за реклама а за джокер, някой ако не му харесва да каже или да трие.. но точно в този магазин пича ми каза една цена и точно след 5 мин. ми звънна и каза че може да ми направи 20% защото съм от форума.
най ниската цена с отстъпка в другите 30 магазина които звънях беше 32лв. а на ремъка 25лв. (колата е с климатик да не кажете че без това толкова струва.)
Маслото вземах от продавалник.ком от един пич от Самоков на цена 32лв. с еконта за 4.55л (толкова е оригиналната опаковка) и 20 хил.км да го карам не ми пука пак ще го сменя.
С извинение към МАЙСТОРИТЕ ама приятели тва че караме Бенцове не значи че сме на Бойко Борисов рода та да ни дерете..
Ще пусна как се сменя ремък.
Яд ме е за дюзите че не снимах.. като ви гледам за вадене на дюзи ви искали по 300-400лв. направо сърце ми се къса... абе.. в България искат да ебат дявола в въздуха.. за 400лв. ще си купя инструменти не за вадене на дюзи.. ами и за зъби на такива алчни педали.
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни