Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

АВТОМАТИК = Смяна на масло А170 CDI - 5-степпена


  • Please log in to reply
61 replies to this topic

#16 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,833 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Posted 22 March 2013 - 21:45

Има ли промяна след като си сменил само половината масло.... защото аз като сменях на 124-ката пак така смених само 3.5литра и нямаше ефект , а като смених на 140ката маслото и от турбината имаше ефект и то огромен... то все още си го има де .. и сложих оригинално масло , оригинална гарнитура и оригинална букса...

Евала за темата , ще бъде полезна на много хора :)


  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#17 g00

g00

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 30 Posts:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W168

Posted 22 March 2013 - 21:49

Не знам.. колата я кара жена ми .. аз съм фен на Американ Легендс.. :) Карам Крайслер Сербринг V6 248hp -

Ефект има с сигурност просто, 124ката ако е автомат трябва наистина да се точи всичко.. ама при тази лагерна количка на жената не смея да пипам че много електроника а не ми се дават 400лв за нова скоростна кутия.


  • 0

#18 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5,223 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Posted 22 March 2013 - 22:00

Абе 3 са честно казано. Но това няма значение колкото повече знаем толкова по малко ще ни дерат "майсторите" ... искаха ми близо 300лв за тази операция.

Купих филтъра и гарнитурата от Автохит Трейд оод. с отстъпка за форума  26лв.

трябва да сменя и аксесоарния ремък там цената му е 18лв.

Това да не се смята за реклама а за джокер, някой ако не му харесва да каже или да трие.. но точно в този магазин пича ми каза една цена и точно след 5 мин. ми звънна и каза че може да ми направи 20% защото съм от форума.

най ниската цена с отстъпка в другите 30 магазина които звънях беше 32лв. а на ремъка 25лв. (колата е с климатик да не кажете че без това толкова струва.)

Маслото вземах от продавалник.ком от един пич от Самоков на цена 32лв. с еконта за 4.55л (толкова е оригиналната опаковка)  и 20 хил.км да го карам не ми пука пак ще го сменя.

С извинение към МАЙСТОРИТЕ ама приятели тва че караме Бенцове не значи че сме на Бойко Борисов рода та да ни дерете.. 

Ще пусна как се сменя ремък. 

Яд ме е за дюзите че не снимах.. като ви гледам за вадене на дюзи ви искали по 300-400лв. направо сърце ми се къса... абе.. в България искат да ебат дявола в въздуха.. за 400лв. ще си купя инструменти не за вадене на дюзи.. ами и за зъби на такива алчни педали.

 

За дюзите си изкарал чист късмет, не се надъхвай, късмета на начинаещия ;)

За ремъка не гледай цената, гледай да е континентал или гейц, дано си взел такъв.

 

PS: защо ще сменяш ремъка?


  • 0

logo-600-1002.png


#19 g00

g00

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 30 Posts:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W168

Posted 22 March 2013 - 22:06

Дюзите ги изкарах с инструмент за вадене на дюзи комон реал.. един приятел си е купил за 97лв. от един магазин някой ако иска да знае от кой да се обади, преди да взема инструмента счупих и капака .. не съм се надъхал въобще.

Ремъка е конти.

ще го сменям поради една причина, стария ремък е олят в масло по незнайни от мен причини (мисията невъзможна) сега като легна под колата и го хвана е един мек .. все едно се разтяга.. като се запали колата се чува едно буботене все едно имам откачена пластмаса но уви .. ремъкът вибрира ужасно... ще го сменя ако не се оправи сменям планката с ролките. имам и два тампона на двигател да сменям(предни) някой ако знае как се прави да сподели. 


  • 0

#20 g00

g00

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 30 Posts:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W168

Posted 22 March 2013 - 22:10

А някой знае ли за клубните карти на мерцедес?! Майка ми има В204 (новата цедка) смяна на масло и филтри в БалканСтар 600+лв. но ми казаха че имало карти с отстъпка за членове на клуба как става работата?!


  • 0

#21 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5,223 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Posted 22 March 2013 - 22:19

Дюзите ги изкарах с инструмент за вадене на дюзи комон реал.. един приятел си е купил за 97лв. от един магазин някой ако иска да знае от кой да се обади, преди да взема инструмента счупих и капака .. не съм се надъхал въобще.

Ремъка е конти.

ще го сменям поради една причина, стария ремък е олят в масло по незнайни от мен причини (мисията невъзможна) сега като легна под колата и го хвана е един мек .. все едно се разтяга.. като се запали колата се чува едно буботене все едно имам откачена пластмаса но уви .. ремъкът вибрира ужасно... ще го сменя ако не се оправи сменям планката с ролките. имам и два тампона на двигател да сменям(предни) някой ако знае как се прави да сподели. 

 

Има случай когато обратния чук не помага, те тогава се вземат 400лв.

Ремъка е континентал, добре е.

Като свалиш ремъка провери ролката на генератора, ако е здрава провери и 3-те ролки задължително, една да е заминала сменяй и 3-те.

Ако тогава пак ремъка подскача много, няма да се разминеш без конзолата (средната ролка ти е обтяжна)

Хвърли едно око на водната помпа и шайбата на коляновия вал.

За маслото може да е от много места, измий хубаво мотора и го наблюдавай.

Тампоните се сменят гадно.


  • 0

logo-600-1002.png


#22 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,833 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Posted 22 March 2013 - 22:20

http://bulgaria.merc...ship/226/de/001

 

тука е описано :)

Сменяй задължително ремъка , ама задължително....

И виж от къде е това масло.... не е хубаво маслото да цапа ремъка , така на мене го цапаше и изхвърляше ремъка на два пъти , добре че единия път беше Бай Васо и един майстро че спасиха положението и си носех резервен ремък с мене , винаги имам резервен ремък.


  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#23 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4,931 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Posted 22 March 2013 - 22:28

А някой знае ли за клубните карти на мерцедес?! Майка ми има В204 (новата цедка) смяна на масло и филтри в БалканСтар 600+лв. но ми казаха че имало карти с отстъпка за членове на клуба как става работата?!

 

Съвет

 

Има едни промоции дето пускат "Добре Дошли у дома " се казва

Тогава да ходи да сменя  има намаления по 30 - 40 и нагоре проценти на части , консумативи и тн

 

За картите

 

Трябва да си член на клуба

Повече инфо тук : http://bulgaria.merc...ship/226/de/001


Edited by Наско, 22 March 2013 - 22:28 .

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#24 g00

g00

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 30 Posts:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W168

Posted 22 March 2013 - 22:46

Има случай когато обратния чук не помага, те тогава се вземат 400лв.

Ремъка е континентал, добре е.

Като свалиш ремъка провери ролката на генератора, ако е здрава провери и 3-те ролки задължително, една да е заминала сменяй и 3-те.

Ако тогава пак ремъка подскача много, няма да се разминеш без конзолата (средната ролка ти е обтяжна)

Хвърли едно око на водната помпа и шайбата на коляновия вал.

За маслото може да е от много места, измий хубаво мотора и го наблюдавай.

Тампоните се сменят гадно.

кое е генератор?

Attached Files


  • 0

#25 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 23 March 2013 - 09:38

Пичове а някой да ми направи една диагностика?!

 

Имаш я безплатно. 0877 577 566

 

Когато прецениш, звънни.... ще ти покажа тампоните на свален мотор и начини за поправки на другите неща които си споменал. ;)

 

 

.


  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#26 g00

g00

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 30 Posts:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W168

Posted 23 March 2013 - 19:33

Eееее господ здраве да ви дава... Впрочем днес ходих на диагностика но не хванахме автоматика незнам защо?! казва че неможе да се свърже.


  • 0

#27 polaris

polaris

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 239 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 24 March 2013 - 02:47

Маслото вземах от продавалник.ком от един пич от Самоков на цена 32лв. с еконта за 4.55л (толкова е оригиналната опаковка)  и 20 хил.км да го карам не ми пука пак ще го сменя.


 

...почти съм убеден обаче, че си се огрешил със самоковското  масло...

Ок. Но дай линк да видиме маслото или какво пише на тубите...АЦ ДЕЛКО предполагам...

32лв трите литра ли е или е цена за литър?

 

за тази кутия или оригинал от Балкан стар MB236.10 или http://www.motorni-m...roducts_id=3918 24лв литъра

 

иначе, колеги кутия 722.7 събира 6л масло...човека е източил 3,5л... повече от опресняване е това...и аз не бих пипал в турбината при това положение ...


Edited by polaris, 24 March 2013 - 03:10 .

  • 0

#28 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1,547 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Posted 24 March 2013 - 05:17

Маслото за АСК 722.7 би трябвало да отговаря на МБ 236.14 .

 

Може и да има нужда от МБ 236.15, в което се съмнявам .

АСК с масло 236.15 са след еди-кой си номер на 722.7 и 722.9 ,

без ако колата е с номер на двигател ед-кой си и има разлика в

дупките за болтове на капака на мозъка, да се познават .  

 

Във предписанието на МБ пише че в никой случай не трябва

да се смесват дори и съвсем минимално червеното и зеленото масло .

Attached Files


Edited by vencislav, 24 March 2013 - 05:22 .

  • 0

#29 polaris

polaris

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 239 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 24 March 2013 - 05:41

Маслото за АСК 722.7 би трябвало да отговаря на МБ 236.14 .

 

.

АСК с масло 236.15 са след еди-кой си номер на 722.7 и 722.9 ,

 

 

 

А откъде е това инфо? 

 

Спецификация 236.14 е за кутия  722.6 и 722.9  http://mb-info.ru/liquids/typ/210.htm

 

Спецификация 235.10 за кутия 722.7   http://mb-info.ru/liquids/typ/168.htm

 

Спецификация 235.20 е за кутия 722.8   http://mb-info.ru/liquids/typ/169.htm

 

Аз вервам на горния сайт и тук http://www.fuchs-eur...il_chooser.html

 В Балкана досега потвърждават всяко инфо от руския сайт горе

иначе

Фукс дават за кутия  722.7  масло Фукс АТФ3353 по МБ235.12

 

а за кутия 722.8      масло Фукс ATF CVT  по  236.20 и е 35 лв http://www.motorni-m...asla-titan.html

 

в Балкана може и да имат Шел, но пак по 235. 10/12 за кутия 722.7

 

Това е ясно...и ако не се купува от дилъра не пречи поне да се пита за спецификацията...чета за фантастични полети по тази част...

ако самоковския пич предлага в продавалник точка ком масла по 235.10 му ставам доживотен фен...но да видим какво е предложил...


Edited by polaris, 24 March 2013 - 05:56 .

  • 1

#30 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1,547 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Posted 24 March 2013 - 06:28

polaris е напълно прав, аз съм написал някои глупости .

 

Това казва WIS

 

 

 

Attached Files

  • Attached File  yhv1.PNG   257.46K   155 downloads
  • Attached File  dfg2.PNG   362.06K   155 downloads

  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users