Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W164 (ML320cdi) проблем - загуба на мощност (влиза в сервизен режим)


  • Please log in to reply
28 мнения по тази тема

#16 vichenco

vichenco

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 6 Мнения:

Публикувано 23 април 2013 - 15:04

И така грешките са няколко (според Стар диагнозата):
attachicon.gifImageUploadedByTapatalk1363946362.268106.jpg
attachicon.gifImageUploadedByTapatalk1363946373.861112.jpg
Първата причинява горене на бушона, който по принцип е 15А (изгори 2-3такива).
Втората грешка е в единия дебитомер, дори когато ги разменим, което навява на кабелен проблем.
Третата е задръстен DPF, заради сервизния режим в който е колата. Тя не ме притеснява.
Някой да се е сблъсквал с първите два проблема?

И аз имам същия проблем с левия дебитомер на ML320CDI , като на СТАР диагноза показва че е достигнал гранична стойност.

Смених и двата дебитомера, но проблема си остана.

Сега ще проверявам буксите и кабелите да няма някъде лоша връзка.

Но проблема е интересен, щом се проявява и при други от този модел! 


  • 0

#17 00700

00700

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 66 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz, ML270CDI, 10.01, Finale edition /W163/

Публикувано 25 април 2013 - 09:27

Имах същя проблем, влизаше в сервизен режим. След диагностика и смяна на дебитометъра, проблема беше решен. Има и разлика във вървежа след смяната.


  • 0

#18 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Публикувано 25 април 2013 - 19:29

Аз залагам на ГНП.


  • 0

Немеца го е измислил !


#19 mclarencls

mclarencls

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 54 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    ML W164 280 CDI

Публикувано 11 септември 2013 - 13:08

  1. Колега какво стана с проблема че и аз имам същия проблем и колата вече е 3 дни в сервиз и никакъв напредък,благодаря

  • 0

#20 mclarencls

mclarencls

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 54 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    ML W164 280 CDI

Публикувано 13 септември 2013 - 16:59

Колеги проблема е решен който го интерисува как да пише на лично


  • 0

#21 mclarencls

mclarencls

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 54 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    ML W164 280 CDI

Публикувано 16 септември 2013 - 18:35

Аз не се справям много добре с личните съобщения а много ме итересува .

Как да разбера .?

Проблема се оправи след смяната на мотора за трите дросела (изгорял).


  • 0

#22 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 16 септември 2013 - 21:02

??? какъв е този мотор и какви са тези три дросела


  • 3

#23 mclarencls

mclarencls

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 54 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    ML W164 280 CDI

Публикувано 17 септември 2013 - 06:29

280 CDI

 

 

Тези три дросела са в колекторите управляващи се чрез лостова система от този мотор който се намира между двата колектора.

Бяха останали в затворено положение затова беше в сервизен режим.(турбото не надуваше).


  • 0

#24 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 17 септември 2013 - 15:50

Това чудо ли е правило номера ... .?

 

 

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  erg0ok.PNG   418,83K   16 Брой сваляния

  • 0

#25 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 17 септември 2013 - 17:39

ясно клапите на смукателния колектор


  • 0

#26 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 септември 2013 - 21:29

Клапи, дросели все тая :)
  • 0

#27 00700

00700

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 66 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz, ML270CDI, 10.01, Finale edition /W163/

Публикувано 16 октомври 2013 - 22:17

280 CDI

 

 

Тези три дросела са в колекторите управляващи се чрез лостова система от този мотор който се намира между двата колектора.

Бяха останали в затворено положение затова беше в сервизен режим.(турбото не надуваше).

Единият начин е да се смени, а другия които е изпробван и работи - пластината от пред леко се изкривява, с цел да не се върти, в отворено положение.


  • 0

#28 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 16 октомври 2013 - 22:24

280 CDI

 

 

Тези три дросела са в колекторите управляващи се чрез лостова система от този мотор който се намира между двата колектора.

Бяха останали в затворено положение затова беше в сервизен режим.(турбото не надуваше).

 

Браво ;)


  • 0

logo-600-1002.png


#29 gena

gena

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Mercedes ML 280

Публикувано 30 януари 2016 - 13:59

Имам същия проблем клапи на смукателния колектор или моторчето дето ги управлява!


  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни