Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W164 (ML320cdi) проблем - загуба на мощност (влиза в сервизен режим)


  • Please log in to reply
28 мнения по тази тема

#1 ICE

ICE

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Е320cdi (W211), 2005г

Публикувано 10 март 2013 - 23:12

Здравейте,
Колата изведнъж се скапа. Вървеше си нормално и изведнъж започна да върви до 1500оборота. След ден-два светна иконката на двигателчето на таблото (в жълто). Отидох на диагностика, при приятел, излезнаха грешки в двата дебитомера и моторче то на турбото. Сложихме други дебитомери, които моят човек беше сменил на друга кола по-рано, заради отчупено парче от пластмасовата тръба, грешките си останаха. За мотор ето нищо не съм правил. Някой да има идея от какво може да е? Благодаря предварително!
  • 0

#2 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 март 2013 - 07:49

Здравейте,

 За мотор ето нищо не съм правил. Някой да има идея от какво може да е? Благодаря предварително!

 Тествайте всичките електро механични компоненти свързани с работата на мотора по отделно и диагностиката ще ви насочи. 


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#3 ICE

ICE

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Е320cdi (W211), 2005г

Публикувано 11 март 2013 - 08:09

Еми нещата отиват към моторчето на турбото, още повече, че като дадеш газ, отзад няма скорост на изгорелите газове. Ни все пак ми е искаше да чуя и други съвети.
***
Има ли някой доказан професионалист (сервиз) тук от Форума, кокто да препоръчате да погледне ML-a?
  • 0

#4 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 март 2013 - 08:17

СТАР ли беше диагностиката?


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#5 ICE

ICE

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Е320cdi (W211), 2005г

Публикувано 11 март 2013 - 11:41

Да
  • 0

#6 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 11 март 2013 - 18:51

провери ЕГР да не е заседнал

на страната която е грешката в

моторчето на турбото


  • 0

#7 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 март 2013 - 19:38

То, ско ЕГР няма ли да излезе на Стар диагноза. Иначе е много вероятна причина.
  • 0

#8 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 12 март 2013 - 00:19

Не вземай под внимание горните мнения, стрелят те на сляпо, проблема ти е другаде.

Имаш хубава кола, не пести пари за хубава диагноза и сервиз.

Иначе в този случай си поредната рибка за пари.

 

PS: това с дебитомерите не го взимай под внимание в случая ;)


Този пост е редактиран от grosmaster: 12 март 2013 - 00:20

  • 0

logo-600-1002.png


#9 ICE

ICE

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Е320cdi (W211), 2005г

Публикувано 12 март 2013 - 01:40

Колеги, мислите ли че, ако има проблем с ЕГР-а, колата ще работи до 1500об/мин и ще губи мощност? И другият ми въпрос е, ако има проблем в ЕГР-а, няма ли да зпише грешка, която на диагностиката да излиза? Ще се радвам да ми обясните, понеже не съм много запознат с Мерцедес. Благодаря.

ПП. Единствено, което мислех да направя на този етап, е да сваля "лястовицата" с дебитомерите да видя дали не е отчупено парче отдолу на фланеца. Пък и нали, зада се провери електрониката/моторчето на турбината, тази част трябва да се демонтира?! :)

Този пост е редактиран от ICE: 12 март 2013 - 01:41

  • 0

#10 ICE

ICE

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Е320cdi (W211), 2005г

Публикувано 12 март 2013 - 01:44

Не вземай под внимание горните мнения, стрелят те на сляпо, проблема ти е другаде.
Имаш хубава кола, не пести пари за хубава диагноза и сервиз.

В този ред на мисли ще ми препоръчате ли някой сервиз/майстор/колега от форума, който е доказан и не е небрежен към колите, по които работи? Иначе за диагнозата ... от Стар, какво по-добро? :)
  • 0

#11 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 12 март 2013 - 10:50

По-добро няма, но е важен човека пред компютъра.

Точно там е майсторлъка да не се впуснеш в това което ти е записала колата.


  • 0

logo-600-1002.png


#12 ICE

ICE

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Е320cdi (W211), 2005г

Публикувано 14 март 2013 - 23:36

Да, майсторлъка.... Диагностиката казва едно, ти обаче не й обръщаш внимание, защото, примерно е от женски род и най-вероятно те лъже! Хихихи!
  • 0

#13 ICE

ICE

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Е320cdi (W211), 2005г

Публикувано 22 март 2013 - 12:02

И така грешките са няколко (според Стар диагнозата):
Прикачен файл  ImageUploadedByTapatalk1363946362.268106.jpg   71,26K   142 Брой сваляния
Прикачен файл  ImageUploadedByTapatalk1363946373.861112.jpg   73,18K   145 Брой сваляния
Първата причинява горене на бушона, който по принцип е 15А (изгори 2-3такива).
Втората грешка е в единия дебитомер, дори когато ги разменим, което навява на кабелен проблем.
Третата е задръстен DPF, заради сервизния режим в който е колата. Тя не ме притеснява.
Някой да се е сблъсквал с първите два проблема?

Този пост е редактиран от ICE: 22 март 2013 - 12:02

  • 0

#14 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 22 март 2013 - 18:50

И така грешките са няколко (според Стар диагнозата):
attachicon.gifImageUploadedByTapatalk1363946362.268106.jpg
attachicon.gifImageUploadedByTapatalk1363946373.861112.jpg
Първата причинява горене на бушона, който по принцип е 15А (изгори 2-3такива).
Втората грешка е в единия дебитомер, дори когато ги разменим, което навява на кабелен проблем.
Третата е задръстен DPF, заради сервизния режим в който е колата. Тя не ме притеснява.
Някой да се е сблъсквал с първите два проблема?

 

Продължаваш да се мъчиш, упорит си ;)


  • 0

logo-600-1002.png


#15 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 22 март 2013 - 19:23

ами кой ти прави диагностикага - не знае ли какво означават

или само може грешки да чете

първата ти е управлението на клапите в смукателния

колектор проверето го щом гори бушона може кабел да е закъсил


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни