W211 - Е320 CDI vs. E280 CDI
Започната от KPAHK, 22 фев 2013 - 15:19:12
74 мнения по тази тема
#1
Публикувано 22 февруари 2013 - 15:19
Понеже не отскоро се заглеждам по въпросните модели та реших да попитам. Ето мойте впечатления:
И двата са с еднакви двигатели физически (разликата е в електронното управление), също така и двата са с еднакво турбо и предполагам че и още много други неща са им еднакви.
Е320 CDI
+ стоково с по-голяма мощност -224
+ стоково по-голям въртящ момент - 510Nm
• еднакъв разход на гориво
- по-голям данъци
E280 CDI
+ по-нисък данък
• еднакъв разход на гориво
- стоково с по-малка мощност -190
- стоково по-малък въртящ момент - 400Nm
Също така искам да отбележа, че след чип/софтуерен тунинг мощността и въртящият момент се изравняват.
И двата са с еднакви двигатели физически (разликата е в електронното управление), също така и двата са с еднакво турбо и предполагам че и още много други неща са им еднакви.
Е320 CDI
+ стоково с по-голяма мощност -224
+ стоково по-голям въртящ момент - 510Nm
• еднакъв разход на гориво
- по-голям данъци
E280 CDI
+ по-нисък данък
• еднакъв разход на гориво
- стоково с по-малка мощност -190
- стоково по-малък въртящ момент - 400Nm
Също така искам да отбележа, че след чип/софтуерен тунинг мощността и въртящият момент се изравняват.
#2
Публикувано 22 февруари 2013 - 15:52
Aко са еднакъв мотор и еднакво турбо, без детски болести и т.н., бих взел 280, поради по-ниските фиксирани разходи
#3
Публикувано 22 февруари 2013 - 15:57
+ 1Aко са еднакъв мотор и еднакво турбо, без детски болести и т.н., бих взел 280, поради по-ниските фиксирани разходи
и после.....читаво чипване (поне до нивото на 320)
#4
Публикувано 22 февруари 2013 - 16:05
280ка с Чип става чиста 320ка
Бих взел 280ка - по нисък данък , по малка Г.О до 3000 кубика , а не над
Бих взел 280ка - по нисък данък , по малка Г.О до 3000 кубика , а не над
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#5
Публикувано 22 февруари 2013 - 16:16
280ка с Чип става чиста 320ка
Бих взел 280ка - по нисък данък , по малка Г.О до 3000 кубика , а не над
само да отбележа, че и двете са с ЕДНАКЪВ 2987 см3 мотор т.е. ГО е еднакво защото се плаща на кубатура, а не върху това какво пише отзад на капака
#6
Публикувано 22 февруари 2013 - 16:22
320, за какво да се занимаваш с чипове и т.н., разликата в данъка ще е към 60 лв. годишно, а и обикновено 320 се намират с повече екстри, обикновено ....
Този пост е редактиран от eMs1: 22 февруари 2013 - 17:18
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
#7
Публикувано 22 февруари 2013 - 16:46
Горе долу все тая. Парите по чипосване и там разни разправии ще ти покрият по-високият данък.
Гледаш и избираш по-готината като екстри и салон />
Ако трябваше да се купува чисто нова, тогава 280 заради по-ниската цена и възможността за чип, но при втора употреба все тая.
Гледаш и избираш по-готината като екстри и салон />
Ако трябваше да се купува чисто нова, тогава 280 заради по-ниската цена и възможността за чип, но при втора употреба все тая.
Този пост е редактиран от drjivago: 22 февруари 2013 - 16:48
#8
Публикувано 22 февруари 2013 - 17:07
само да отбележа, че и двете са с ЕДНАКЪВ 2987 см3 мотор т.е. ГО е еднакво защото се плаща на кубатура, а не върху това какво пише отзад на капака
Грешката е изцяло моя
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#9
Публикувано 22 февруари 2013 - 17:52
покрай старата ми работа в БС съм карал двата мотора в различни модели, мога да кажа, че осезаемо нямат много разлика, НО все пак такава има.... отделно - аз не бих си взел такава кола и тепърва да я чипосвам, при положение, че си има заводски по-мощен вариант... 280-то иначе може да стане дори повече коне и нютони от 320 сток.
отделно, наистина вероятността за по-натоварен откъм опции автомобил клони към 320, щото логиката е - 280 е с по-ниска базова цена, а такъв клиент би сложил и по-малко екстри... макар, че това не е закономерност някаква
единствената причина да избера 280 пред 320 е някаква конкретна доста по-ниска оферирана цена при близки откъм екстри екземпляри, иначе е безсмислено.
отделно, наистина вероятността за по-натоварен откъм опции автомобил клони към 320, щото логиката е - 280 е с по-ниска базова цена, а такъв клиент би сложил и по-малко екстри... макар, че това не е закономерност някаква
единствената причина да избера 280 пред 320 е някаква конкретна доста по-ниска оферирана цена при близки откъм екстри екземпляри, иначе е безсмислено.
Този пост е редактиран от Marto BS: 22 февруари 2013 - 17:53
#10
Публикувано 22 февруари 2013 - 18:12
аз бих си предпочел 320ката
#11
Публикувано 22 февруари 2013 - 18:54
Аз бих избрал 220CDI
+ по-малка застраховка
+ по-малък данък
+ по-малък разход на гориво
+ по-евтина подръжка
+ по-малко дертове от към мотор и кутия
- ако може така да се нарече, една идея по-бавното ускорение до 200км.
+ по-малка застраховка
+ по-малък данък
+ по-малък разход на гориво
+ по-евтина подръжка
+ по-малко дертове от към мотор и кутия
- ако може така да се нарече, една идея по-бавното ускорение до 200км.
#12
Публикувано 22 февруари 2013 - 19:39
Е пък като ще се чипосва, не може ли 320-ката да се чипоса!?Не знам каква е толкова разликата в данъка,но и според мене най-вече зависи от състояние,екстри и цена на конкретната кола.
#13
Публикувано 22 февруари 2013 - 19:42
6>4 ... да, 220/170коня мотора е страхотен, но не е дори близо до 3-литровия шестак. Малко по-скъпия данък и (евентуално) по-евтината поддръжка мисля, че се компенсират в достатъчна степен от кефа на мъркащия шестак... просто по друг начин се кара, изтегля, доускорява и т.н. ...
320 може да се чипне успешно, като реалните коне могат да се докарат на 240-250
320 може да се чипне успешно, като реалните коне могат да се докарат на 240-250
Този пост е редактиран от Marto BS: 22 февруари 2013 - 19:43
#14
Публикувано 22 февруари 2013 - 19:44
220-ката като я караш сам или с един пътник е добре,но като се понатовари и малко дразни.Става тромава и се чувства как се мъчи при изпреварване.Естествено е и по-шумна.Аз бих избрал 220CDI
+ по-малка застраховка
+ по-малък данък
+ по-малък разход на гориво
+ по-евтина подръжка
+ по-малко дертове от към мотор и кутия
- ако може така да се нарече, една идея по-бавното ускорение до 200км.
#15
Публикувано 22 февруари 2013 - 20:14
Това с чипването е пълна простотия общо взето, аз не бих дал на някой да се барника в картата на мотора и да бара неща които само инженерите си знаят (освен на Brabus PowerBox-a, който единствен е одобрен от производителя)
Още повече, като знам последствията от тн. чуп тунинг.
Като искам да бяга, вземам бензинка, по-добър звук, няма гадните вибрации на дизела, няма е гадната миризма и бушилки след колата и тн. и тн.
Общо взето въпрос на гледна точка.
Още повече, като знам последствията от тн. чуп тунинг.
Като искам да бяга, вземам бензинка, по-добър звук, няма гадните вибрации на дизела, няма е гадната миризма и бушилки след колата и тн. и тн.
Общо взето въпрос на гледна точка.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни