Намерих си кабел за AUX от блъсната Цетка и го окабелих, точно както е показано на линковете горе. Много лесно става, отне ми около 20 мин и сега е супер.
Но отново остава проблема с часновника, дайте някакъв акъл как да го сменя. В команда има меню за часовник, но не ме пуска в него, много е дразнещо. Моля за всякакви съвети, не искам пак да разкачам клемите на акумулатора...
И от тук първият ми въпрос - как да си настроя часовника на колата ??? Разбрах, че става през команд модула, дори намерих менюто от което уж става (Serv->System->Time) но не мога да влезна в него. Четох някъде, че става чрез навигацията, но доколкото знам за APS50 няма карти за българия, така че вече се изчерпах от към идеи, освен да разкача акумулатора в 12:00, но това не ми харесва като идея.
....
Точно, за да се настрои часовника команда иска навигационен диск и няма значение дали е карта на България или която и да е страна. Ако имаш оригинален диск с навигация в колата опитай с него, ако не, трябва да свалиш от интернета някоя карта и да запишеш на диск.
P.S. Ако сложиш диск с навигация за Германия примерно, часовника автоматично ще се настрои с немската часова зона, но въпреки това ще те пусне в менюто за настройка на дата и час и ще можеш да си ги коригираш
Този пост е редактиран от Grozdanov: 01 април 2013 - 09:54
Не знам с каква връзка си го дал този линк, това там е APS 30, а аз съм с малката навигация - APS 50, отключването не става по този ночин.
Точно, за да се настрои часовника команда иска навигационен диск и няма значение дали е карта на България или която и да е страна. Ако имаш оригинален диск с навигация в колата опитай с него, ако не, трябва да свалиш от интернета някоя карта и да запишеш на диск.
P.S. Ако сложиш диск с навигация за Германия примерно, часовника автоматично ще се настрои с немската часова зона, но въпреки това ще те пусне в менюто за настройка на дата и час и ще можеш да си ги коригираш
Мерси за инфото , пробвах този вариант, но който и от 2та диска на навигацията да вкарам, мисли и чете известно време и казва, че са дефектни. Взех от 1 приятел неговият комплект дискове и с тях даде същата грешка а CD-то работи, защото слушам музика на него. При моя човек обаче такъв проблем няма, може да влезе в настройките на команда и без навигационен диск.
Не знам вече какво да пробвам . Ще се опитам да намеря някъде дисковете по интернет и ще пробвам да ги запиша да видя какво ще стане, но ще видим.
Аз съм з аудио 50 и мога да са настройвам времето без дискове. От бутона SERVE -> SYSTEM -> TIME и после с бутоните горе и долу. <br />Не мога да настройвам точно време, а само да мърдам по 30 минути, явно чете някакво време от гпс и после само доизкусуряваш часовата зона. Промените на часа на аудиото се отразяват и на часовника на таблото. <br />Предполагам часа би могъл да се настрои и със стар диагнозата. <br /><br />Sent from my HTC Incredible S using Tapatalk 2
Не знам с каква връзка си го дал този линк, това там е APS 30, а аз съм с малката навигация - APS 50, отключването не става по този ночин.
Мерси за инфото , пробвах този вариант, но който и от 2та диска на навигацията да вкарам, мисли и чете известно време и казва, че са дефектни. Взех от 1 приятел неговият комплект дискове и с тях даде същата грешка а CD-то работи, защото слушам музика на него. При моя човек обаче такъв проблем няма, може да влезе в настройките на команда и без навигационен диск.
Не знам вече какво да пробвам . Ще се опитам да намеря някъде дисковете по интернет и ще пробвам да ги запиша да видя какво ще стане, но ще видим.
Другото което се сещам е да влезнеш в менютата на борд компютъра. Там ако е зададено автоматично да се настройва часа, също няма да те пуска в менюто за настройка на дата и час. Ако имаш такава отметка махни е от автомичното време и опитай пак да го настроиш ръчно
Другото което се сещам е да влезнеш в менютата на борд компютъра. Там ако е зададено автоматично да се настройва часа, също няма да те пуска в менюто за настройка на дата и час. Ако имаш такава отметка махни е от автомичното време и опитай пак да го настроиш ръчно
Опитах и този вариант. Но от там мога само да сменям формата от 12 на 24 часа и обратно, нямам опция за избор на автоматично или ръчно сверяване.
Другото, което си мисля е че е изгубило синхронизация между команда и борда, защото при разкачане на акумулатора часовника се нулира. При моя човек, тъй като часовника се сверява от команда, като си разкачи акумулатора и часовника не се нулира. Ебахти и схемите ...
Опитах и този вариант. Но от там мога само да сменям формата от 12 на 24 часа и обратно, нямам опция за избор на автоматично или ръчно сверяване.
Другото, което си мисля е че е изгубило синхронизация между команда и борда, защото при разкачане на акумулатора часовника се нулира. При моя човек, тъй като часовника се сверява от команда, като си разкачи акумулатора и часовника не се нулира. Ебахти и схемите ...
Лошото е че няма такава синфронизация между команда и борда... Самата навигация работи ли? И каква грешка дава точно при опит да прочете дисковете с картите? От ТУК можеш да свалиш новите карти и да опиташ с тях.
Дори и в Балкан Стар като бях, не можаха да помогнат. По време на Service Week-а попитах едното момче, което ми правеше диагностиката, той го взе доста при сърце но уви. Пуска 3 стар диагностики на команда и всичко излиза ОК. Провериха ми навигацията, даже показваше точни кординати на които се намира БС, т.е работи и тя, но часовника не можахме да настроим. Щом и там не помогнаха... вече не знам какви варианти има .
На фейсовите, да се прекара е лесно, има си окабеляване, изведено под лайсната на пасажерската врата и само се пуска един кабел до жабката - номера на кабле го има в темата. Преди фейса няма изведено такова окабеляване и трябва да се разглоби половината табло, за да се стигне до косетофона и да се пусне.
... http://www.benzworld...2005-c230k.html ----> Снимки
Аз го направих за скромната сум от 5лв. ето по тази схема
CDRom Cable ↔ Mercedes Cable
Red (Left) ↔ Yellow
White (Right) ↔ Black
Black (Ground) ↔ Brown
↔ Bare
Ако имате бялата букса в прага намирате я , и трябва да имате Жълт, Черен и Кафяв кабел .Купувате си кабел от двете страни с мъжки жак 3,5 мм (по възможност малко по скъп и качествен) Забелвате кабелчетата(Жълт, Черен и Кафяв) малко преди буксата .След това режете кабела преди единия жак и отделяте 3-те жици намирате с мултицет кои е маса, R и L и ги свързвате по първата схема
Здравейте! Колегата който е вързал кабел с жак по схемата за 5 лв- за тази букса ли говорим:
преглеждайки я видях че е с 4 жички ( прозрачно бяла; жълта, кафява и черна):
Това ли е въпросната букса?
На последното изречение за 3-те жици снимката явно е свалена- кой как е вързан, мулти цед нямам....
И докато се ровя из десния праг, открих друга свободна букса:
Ще ползвам темата на колегата, тъй като въпроса ми е свързан мисля със сащия Comand.
Имам няколко въпроса относно Comand на W203 Sport Coupe 2007-2008 година.
Първо как да разбера какъв модел е Comand-А? Рових в интернет и ми изслезе единствено NTG 2.0.
Също така ме интересува дали може Comand-а от първата снимка да се смени с Comand-а от втората снимка? Необходимо ли е нещо допълнително да се сменява или самао се вади едната мултимедия и се слага другата?