Относно кюнците 1х1 как ти стой ? Едно от първите купета, които гледах като тръгнах да купувам Бенц, беше с 1х1 с два хромирани накрайника, беше направено много добре и изглеждаше уникално. 2х2 ми идва множко, но все пак всичко зависи най-много от накрайниците де
първи снимки на проектно E500...
Започната от Lorinser, 23 яну 2013 - 23:15:58
176 мнения по тази тема
#106
Публикувано 24 юни 2013 - 23:52
Немеца го е измислил !
#107
Публикувано 25 юни 2013 - 00:47
По един от всяка страна? http://www.carscoops...cedes-benz.html
A този много интересно ги е прекарал през праговете - http://www.benzworld...em-extreme.html
Този пост е редактиран от Lambo_Rambo: 25 юни 2013 - 00:48
Follow your own star...
#108
Публикувано 25 юни 2013 - 08:39
това с ОТВЕСА на калника е НАЙ - ЯКАТА снимка!!!!!!!!!!!!!!!!!!
така се правят нещата, без значение от начина, важен е РЕЗУЛТАТА ...........
#109
Публикувано 25 юни 2013 - 09:05
Боянски, при мене нещата отзад изглеждат добре, но няма дебит на газове към десния накрайник, трябват си успоредни тръби - възможно е точно след дифа да се барне Y-образно разклонение и да се пуснат две тръби назад, но дясната ще е встрани от коша на рез. гума и ще се вижда малко изпод бронята - затова трябва да са или матови, или хром никел тия тръби. за да сложиш гърне, се реже коша на гумата, виждал съм и става добре, но.... няма рез. гума.
варианта е само кат на пурата по-горе - малко обединяващо гърне напречно зад дифа, има място, и оттам тръби назад от двете страни.
#110
Публикувано 25 юни 2013 - 09:09
Относно кюнците 1х1 как ти стой ?
и аз съм за 1х1
#111
Публикувано 25 юни 2013 - 09:24
Боянски, при мене нещата отзад изглеждат добре, но няма дебит на газове към десния накрайник, трябват си успоредни тръби - възможно е точно след дифа да се барне Y-образно разклонение и да се пуснат две тръби назад, но дясната ще е встрани от коша на рез. гума и ще се вижда малко изпод бронята - затова трябва да са или матови, или хром никел тия тръби. за да сложиш гърне, се реже коша на гумата, виждал съм и става добре, но.... няма рез. гума.
варианта е само кат на пурата по-горе - малко обединяващо гърне напречно зад дифа, има място, и оттам тръби назад от двете страни.
неискам да режа че имам замисъл за ГИ след време.
Може да се избегне слабия дебит.
от гърнето излизат 2 тръби. едната ще е за отдясно, другата за от ляво..
новата броня е с около 2-3см по ниска и ще скрие всичко
#112
Публикувано 25 юни 2013 - 10:15
2 тръби на 53 мм генерацията
2 задни гърнета с двойни като на чоч накрайниците
абееее .. ти с тея прагове направо ме изгони от колата
много ниска работа и , че задира като се возя .. кажи просто , че не искаш да ме возиш
много по просто е
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#113
Публикувано 25 юни 2013 - 11:22
http://www.youtube.c...h?v=N58BjpZV158
http://www.peachpart...rearmuffler.jpg
http://img38.exs.cx/.../9137/dual2.jpg
http://vbox7.com/pla...=2&vid=12545734
http://i498.photobuc...IN-EXHAUST7.jpg - така е перфектно!
http://mbworld.org/f...cs-950e8224.jpg
http://www.google.bg...27&tx=160&ty=67 а с такъв сетъп ще звучи като изрод
а ето това имам предвид като възможност за купето - вижда се у-образното след дифа, оттам равни на дължина тръби, с такива малки гърненца или без - http://www.google.bg...26&tx=131&ty=68
и за надъхване - една красота, не е мерц, ама е в класа http://i2.photobucke...zpsbc52292f.jpg
#114
Публикувано 25 юни 2013 - 15:08
Според мен накрайниците трябва да са максимално изнесени навън
#115
Публикувано 26 юни 2013 - 16:17
Според мен това е най-доброто решение, красиво изчистено и без много размисли как да стане
C200 KOMPRESSOR
#116
Публикувано 27 юни 2013 - 00:42
Те и двигателя са уцелили
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#117
Публикувано 27 юни 2013 - 01:37
Аз докато си направя колата май вече ще е в клас "малолитражки"..
Follow your own star...
#118
Публикувано 27 юни 2013 - 15:19
Аз докато си направя колата май вече ще е в клас "малолитражки"..
Е айде , айде
Аз съм почти в клас над 5.0 .. 3 х 2 = 6
Ама се водя малолитражка
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#119
Публикувано 29 юни 2013 - 23:00
Малко снимки от тунинг изложението в IEC.
След 3 нощи безкрайно сглобяване, НАЙ-сетне е готова.
естествено пак не стигна времето за всичко... праговете и задната броня не ги боядисах. Нито имах време да сложа чистачките на фаровете.
та приятно разглеждане
Някой казаха, че на снимките имало и кола... аз още не я виждам
Прикачени файлове
#120
Публикувано 29 юни 2013 - 23:06
Супер е станала. Само фаровете, стоповете и мигачите не ме кефят... ама... нема как и да е иначе - такива затъмнени/опушени изпълнения не ми харесват. Калниците праговете и броните са супер. Що не викнеш оная ковра от Хоби ТВ да заснемат проекта ти ?
Немеца го е измислил !
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни