Голяма точилка ще стане при всички случаи!Помисли няма ли да е малко ретро със сивите лайсни?Даниел какво смята?Мисля си че ако са друг нюанс на черното или дори с други перли в него пак ще се открояват.
първи снимки на проектно E500...
Started by Lorinser, 23 Jan 2013 - 23:15:58
176 replies to this topic
#76
Posted 08 June 2013 - 07:44
#77
Posted 08 June 2013 - 09:11
За купе определено смятам, че лайсните е по готино да са в цвета на колата. Квото и да решиш нема да сбъркаш
Немеца го е измислил !
#78
Posted 08 June 2013 - 09:35
и да си сложиш RECARO -то до 28,29 , щото ако видя колата без него си го прибирам
#79
Posted 09 June 2013 - 00:45
дани напредва супер бързо.
по всичко изглежда че проектът ще е готов в срок.
вече ми пристигнаха и предната и задната броня от цеха.
Нова предна Е500 броня, защото старата беше от старият калъп, който имаше кривини. Вече изработихме нов калъп от перфектна предна броня, + най-важното: копирахме и перфектни Е500 буфери предни и задни
утре сглобявам броните с конзолите, лайсните, буферите, халогените, полиуретаните и ги нося на Дани .
а относно хром лайсните- копирахме ги от оригинала на Е500, чертеж и изрязване на лазер, от неръждаема полирана ламарина 3мм + кантиране и още едно полиране.
само гадните халогени немога да копирам, ама и там може да се понапъна догодина за сега оригиналните...
и все повече ми се задълбочава дилемата за цвета на долната част на колата
Attached Files
#80
Posted 09 June 2013 - 00:59
двуцветна! дори и основата да е еднаква, трябва да контрастира!
сега разбирам защо М-огледалото ми се забави толкова
#81
Posted 09 June 2013 - 08:51
Един цвят,много ама възможно най черното и много лак и много блясък.
Не хапи този,който може да те изяде.
#82
Posted 09 June 2013 - 11:12
двуцветна! дори и основата да е еднаква, трябва да контрастира!
сега разбирам защо М-огледалото ми се забави толкова
Спокойнооо , може да се забави повече отколкото предполагаш
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#83
Posted 09 June 2013 - 11:49
май ще ги пръсна със спрей от едната старана черно, от другата сиво и да видим кое ще е по-добре. и без това трябва да кача един път детайлите за пасване, после пак да ги сваля и да ги нося на дани.
задната броня я направих специална... 4 пласта стъкломат. дебелина 5мм. тежи 15кила.... направих я кораво животно за всеки случай (не се знае кой ще ми е отзаде )
#84
Posted 09 June 2013 - 14:41
двата цвята отиват на стоковата визия, а и графита 199 прекалено сивее и е по-класически, а тая кола ще е агресивна и по-модерна, направи и цвят като на мойто купе както беше преди мата - колумбит металик на 211-то купе е-класа, наситено черно като обсидиан-а, но с червени перли, ненатрапчиви и се виждат само на отблясък... така и така е гола, направи я един път и задължително в един цвят.
с колумбит металика поне пак ще е цвят на мерцедес и самия цвят е рядък
#85
Posted 10 June 2013 - 00:35
нее, ще си остане 199. само за лайсните имам още малко време да се почудя, докато пасна долният пакет.
ОЩЕ нови снимки от днес.
Дани днес е пръснал "подложката" (на бояджийски език). станало е велико.
Добрече е той за да ми оправя настроението на макс, всеки ден...
Боядисването става.... за мен е съвършенно. неможе да се разбере кое е насаждано, просто всичко е перфектно..... дори като се чука с пръст по детайлите издават тежък звук на дебела ламарина...
обърнете внимание на 3тата снимка... сложил съм си я на десктопа и от вълнение няма заспиване... една мечта се превръща реалност след 5 години труд
Attached Files
#86
Posted 10 June 2013 - 11:27
. сложил съм си я на десктопа и от вълнение няма заспиване...
И аз да давах букети на любимата и аз нямаше да заспя от вълнение
Бут барут лека кола
Edited by Наско, 10 June 2013 - 11:29 .
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#87
Posted 10 June 2013 - 11:57
щом остава 199, значи цялата 199 на купе никога не е седяло добре разноцветно... пък и си има достатъчно хромове и детайли, на графитеното личи всяка извивка.
#88
Posted 10 June 2013 - 12:20
100% ДЮС (199)
#89
Posted 15 June 2013 - 23:20
драги колеги, много мислех и реших какъв цвят ще е долната част.
Цветът на клубът!
тоест.... как да кажа ....Направих я за да е първата (мисля все още единствена), подкарана в youtube C124+M117 и не за да парадирам че е от мен, а че от БЪЛГАРИЯ. за да видят феновете на тези модели, че НЕ всичко е първо в Америка....
А тук този форум, сме малка част от България, обединени от МБКБ. Такаче... пускам една анкета, каква искате да я виждате в сряда
все пак това си стана клубната 124ка, която съм решил да не продавам....
таа, пуснете своя глас.
ето още няколко снимки от днес.
Взех я от Дани, направил я е супер, няма нито една кривина по задните вежди. вратите са като струна,
утре цял ден ще пасвам луфтове на предните калници, брони, широки лайсни, прагове, така че да е неразличима от оригинал.
после частите ще се свалят, и ще ги закарам за избраният цвят.
нямам търпение да я завърша. докато я закарам до Банишора... малии, се едно не бях карал кола до сега, така и се радвах...и бая хора по улиците...
Attached Files
#90
Posted 16 June 2013 - 00:11
ами и аз бях на кантар да го боядисам червено ..... ама знам и без да пускам анкета че май форумът ще каже черен....
не е боядисвана цялата. Всичко без таван, и капаци.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users