първи снимки на проектно E500...
Started by Lorinser, 23 Jan 2013 - 23:15:58
176 replies to this topic
#61
Posted 02 March 2013 - 12:38
не се занимавай, трябва ни САМО оригинал!
При марчо няма начин да има оригинал, Отделно тези за седан са различни от тези за купе
При марчо няма начин да има оригинал, Отделно тези за седан са различни от тези за купе
#62
Posted 03 March 2013 - 19:00
това казвам - имаха един оригинален, за калъп... а и затова, че е от седан, щяха да го променят и във вариант за купе
#63
Posted 03 March 2013 - 19:28
Браво за работата, трябва да намерим някой да прави и за 190 пакети Ето и малко инфо за хамъра:
The Hammer
As with the BMW M5, AMG started with a midsize car, the $39,000 Mercedes-Benz 300E. For $17,000, AMG would transplant the 5.6-liter M117 V8 of the Mercedes 560 SEC under the hood of the E-Class and then bolt on DOHC cylinder heads with four valves per cylinder, stretching the performance envelope from 177 horsepower to 355 hp.
For a further $39,950, AMG would bore out the engine to 6.0 liters and blueprint it, then match it up with a revalved four-speed transmission, a Torsen limited-slip in the largest available rear differential, and a stouter rear subframe to withstand the twist, not to mention a full kit of exterior and interior trim pieces. Once you emptied your pockets of your last $14,170, you'd get the lower AMG suspension with more aggressive damping, and 17-inch wheels with 215/45VR17 front and 235/45VR17 rear Pirelli P700 tires. Then you'd need another $18,000 to bolt it all together.
As near as we can figure, the AMG Hammer would cost you $161,422. Most were built from the four-door version of the W124 body, although the prototype seems to have been a two-door and a wagon was built for a buyer in Chicago. Perhaps as many as 30 cars had some form of the Hammer makeover, each custom-ordered. Even AMG says it can't really be sure about the total.
The Hammer
As with the BMW M5, AMG started with a midsize car, the $39,000 Mercedes-Benz 300E. For $17,000, AMG would transplant the 5.6-liter M117 V8 of the Mercedes 560 SEC under the hood of the E-Class and then bolt on DOHC cylinder heads with four valves per cylinder, stretching the performance envelope from 177 horsepower to 355 hp.
For a further $39,950, AMG would bore out the engine to 6.0 liters and blueprint it, then match it up with a revalved four-speed transmission, a Torsen limited-slip in the largest available rear differential, and a stouter rear subframe to withstand the twist, not to mention a full kit of exterior and interior trim pieces. Once you emptied your pockets of your last $14,170, you'd get the lower AMG suspension with more aggressive damping, and 17-inch wheels with 215/45VR17 front and 235/45VR17 rear Pirelli P700 tires. Then you'd need another $18,000 to bolt it all together.
As near as we can figure, the AMG Hammer would cost you $161,422. Most were built from the four-door version of the W124 body, although the prototype seems to have been a two-door and a wagon was built for a buyer in Chicago. Perhaps as many as 30 cars had some form of the Hammer makeover, each custom-ordered. Even AMG says it can't really be sure about the total.
Follow your own star...
#64
Posted 05 March 2013 - 11:10
Боянски, ето още интересни снимки
Attached Files
#65
Posted 05 March 2013 - 11:47
Относно спойлерът... хмм обърнете се към господин Попов (НАСКО), той има задачата от половин година да го намери и да го закупим и копираме, без значение от цената. Но засега без успех.
Не гледайте в И-бей, това което продават от Хонг Конг е копие и е много криво. че и пари искат...
Признавам - виноват
Да не кажа и , че е повече от половин година ...
Преровил съм къде ли не ...
Ако някой нещо чуе - да свирка
Edited by Наско, 05 March 2013 - 11:47 .
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#66
Posted 05 March 2013 - 16:01
Marto, интересни са, това което ми е най-интересно, какви са тия халогени, от каква кола са..
Иначе кабриото... ми смешно е.. отпред раздуто направено, а отзад ???
Това е причината моето купе да НЕ с чоч предница още от преди 3 години. Бях намерил само предния пакет и в последствие го продадох...
НО сега на пича с кабриото, можем да му пратим от БЪЛГАРИЯ, задни вежди да си го направи
#68
Posted 21 May 2013 - 10:16
движат се нещата. Скоро рекламната кола ще е готова.
Точно това са веждите от сайта, които отдавна са в продажба. На снимката която си постнал са в процес на монтаж. изрязана им е част от равната повърхност, която е само фиксираща.
Откде пък реши че са други?
На тази снимка се монтират на едно клиентско CE320.добавям още снимки, вече почти завършено. чака само праговете и задната броня.
Естествено че са стъклопластови... който иска метални-от Балкан стар... или заварка-кит къстъмс
имам забавяне защото правихме и нов калъп за предната Е500 броня. вече е отличен.
И направихме калъпът на задната броня + вече една готова бройка. добавям и снимка.
+ калъп на праговете
Attached Files
#69
Posted 21 May 2013 - 11:38
Ами от снимките по-горе (от процеса на работа), ми изглеждат значително по-широки (дълбоки) и за това предположих че са дргуи. Но сега на тези снимките в завършен вид се вижда че са същите. А широката лайсна на самия панел (в предната част, след врата) имате ли я налична, за да пасне на тази вежда? И другото което ме интересува е дали тази задна броня е по-дълбока от оригиналната за 124 и дали съответно пасва на веждите?
#70
Posted 21 May 2013 - 23:05
За задната броня ще отговоря със снимки след 10тина дни.
Задната броня си е чочонска.
Относно лайсната.
Остава оригиналът, който се нагрява с пистолет и се огъва по извивката на готовия калник.
слага се фиксираща рапидка/болт точно под хром лайсната.
а хром лайсната се нанизва след като се монтира лайсната.
на белия CE220 (Е500 визия) го направихме точно така и стана отлично.
Не сме направили стъклопластово копие на огънатата широка лайсна с оглед че става по описания горе начин и няма нужда оскъпяваме Е500 пакетът
днес започнахме подкалниците.
#71
Posted 07 June 2013 - 10:02
Голяма дилема..
колата вече е при даниел, днес ще кача снимки.
Сега се чудя дали броните, и широките лайсни да ги пръснеме в цвета на кола (черен 199) или тъмно сиви както си е оригиално.
Разликата е там, че като са тъмно сиви, праговете повече се открояват, както и броните....
много снимки на чоч гледам, и май клоня към тъмно сиви,
а винаги ми се е искало колата да е един цвят....
#72
Posted 07 June 2013 - 10:10
Тъмно сиви, 124ката има детайли и трябва да се открояват, тва да не е Пасат 2010г. дето всичко му е едно.
#73
Posted 07 June 2013 - 14:22
май май натам отиват нещата...
http://www.google.bg...=15&tx=97&ty=48
http://www.google.bg...15&tx=126&ty=52
http://www.google.bg...15&tx=132&ty=86
#74
Posted 07 June 2013 - 15:24
Винаги съм се кефел лайсните в цвета на колата , но това си е моят вкус
Edited by Наско, 07 June 2013 - 15:24 .
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#75
Posted 07 June 2013 - 22:50
няколко леки снимки от гараж: "DANIEL- West Coast Customs"
Дани пази в тайна как захваща задните вежди към калниците. затова снимките са вече на кит.
само ще издам че първо изгражда подкалника и калника с метал и отгоре слага стъклопластовата вежда за да имаме формата.
Отпред калниците и луфтовете са паснати перфектно и захваната с всички болтове на оригиналните им места.
очаквайте скоро и снимки на монтирани брони и прагове
Attached Files
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users