Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

първи снимки на проектно E500...


  • Please log in to reply
176 мнения по тази тема

Анкета: цвят за Торнадото (73 потребител(и) са гласували)

какъв цвят да са широките лайсни + броните ?

Не можете да видите резултатите от анкетата ако не сте гласували. Моля влезте с потребителското си име и гласувайте за да видите резултатите.

Да има ли оригинални чистачки на фаровете?

Не можете да видите резултатите от анкетата ако не сте гласували. Моля влезте с потребителското си име и гласувайте за да видите резултатите.
Глас Гостите не могат да гласуват

#61 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 02 март 2013 - 12:38

не се занимавай, трябва ни САМО оригинал!
При марчо няма начин да има оригинал, Отделно тези за седан са различни от тези за купе
  • 0

#62 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Публикувано 03 март 2013 - 19:00

това казвам - имаха един оригинален, за калъп... а и затова, че е от седан, щяха да го променят и във вариант за купе
  • 0

#63 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 03 март 2013 - 19:28

Браво за работата, трябва да намерим някой да прави и за 190 пакети :D Ето и малко инфо за хамъра:


The Hammer
As with the BMW M5, AMG started with a midsize car, the $39,000 Mercedes-Benz 300E. For $17,000, AMG would transplant the 5.6-liter M117 V8 of the Mercedes 560 SEC under the hood of the E-Class and then bolt on DOHC cylinder heads with four valves per cylinder, stretching the performance envelope from 177 horsepower to 355 hp.

For a further $39,950, AMG would bore out the engine to 6.0 liters and blueprint it, then match it up with a revalved four-speed transmission, a Torsen limited-slip in the largest available rear differential, and a stouter rear subframe to withstand the twist, not to mention a full kit of exterior and interior trim pieces. Once you emptied your pockets of your last $14,170, you'd get the lower AMG suspension with more aggressive damping, and 17-inch wheels with 215/45VR17 front and 235/45VR17 rear Pirelli P700 tires. Then you'd need another $18,000 to bolt it all together.

As near as we can figure, the AMG Hammer would cost you $161,422. Most were built from the four-door version of the W124 body, although the prototype seems to have been a two-door and a wagon was built for a buyer in Chicago. Perhaps as many as 30 cars had some form of the Hammer makeover, each custom-ordered. Even AMG says it can't really be sure about the total.

  • 0
Follow your own star...

#64 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Публикувано 05 март 2013 - 11:10

Боянски, ето още интересни снимки :)

 

 

Прикачени файлове


  • 0

#65 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 05 март 2013 - 11:47

Относно спойлерът... хмм обърнете се към господин Попов (НАСКО), той има задачата от половин година да го намери и да го закупим и копираме, без значение от цената. Но засега без успех.
Не гледайте в И-бей, това което продават от Хонг Конг е копие и е много криво. че и пари искат...
 

 

 

Признавам - виноват

Да не кажа и , че е повече от половин година ...

Преровил съм къде ли не ...

Ако някой нещо чуе - да свирка


Този пост е редактиран от Наско: 05 март 2013 - 11:47

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#66 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 05 март 2013 - 16:01

Marto, интересни са, това което ми е най-интересно, какви са тия халогени, от каква кола са..

 

Иначе кабриото... ми смешно е.. отпред раздуто направено, а отзад ???

Това е причината моето купе да НЕ с чоч предница още от преди 3 години. Бях намерил само предния пакет и в последствие го продадох...

НО сега на пича с кабриото, можем да му пратим от БЪЛГАРИЯ, задни вежди да си го направи :D


  • 0

#67 projektzwo

projektzwo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 149 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    W124 200CE '91
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 май 2013 - 08:59

Мен ме интересува това ли ще са "веждите", които ще се предлагат benz.bg, тъй като в страницата са показани съвсем други?  Мисълта ми е такива от снимката от къде могат да се намерят или са смоличка къстъмс? И като цяло какво се случва с проекта?  :beer

 

289f038a31c1c9d5.jpg


  • 0

70cd580bc35b0323.jpg


#68 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 21 май 2013 - 10:16

движат се нещата. Скоро рекламната кола ще е готова.

 

Точно това са веждите от сайта, които отдавна са в продажба. На снимката която си постнал са в процес на монтаж. изрязана им е част от равната повърхност, която е само фиксираща.

Откде пък реши че са други?

На тази снимка се монтират на едно клиентско CE320.добавям още снимки, вече почти завършено. чака само праговете и задната броня.

Естествено че са стъклопластови... който иска метални-от Балкан стар... или заварка-кит къстъмс

 

имам забавяне защото правихме и нов калъп за предната Е500 броня. вече е отличен.

И направихме калъпът на задната  броня + вече една готова бройка.  добавям и снимка.

+ калъп на праговете

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  1а.jpg   425,3K   98 Брой сваляния
  • Прикачен файл  2а.jpg   456,95K   159 Брой сваляния
  • Прикачен файл  3а.jpg   311,5K   137 Брой сваляния

  • 0

#69 projektzwo

projektzwo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 149 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    W124 200CE '91
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 май 2013 - 11:38

Ами от снимките по-горе (от процеса на работа), ми изглеждат значително по-широки (дълбоки) и за това предположих че са дргуи. Но сега на тези снимките в завършен вид се вижда че са същите. А широката лайсна на самия панел (в предната част, след врата) имате ли я налична, за да пасне на тази вежда? И другото което ме интересува е дали тази задна броня е по-дълбока от оригиналната за 124 и дали съответно пасва на веждите? 


  • 0

70cd580bc35b0323.jpg


#70 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 21 май 2013 - 23:05

За задната броня ще отговоря със снимки след 10тина дни.

Задната броня си е чочонска.

 

Относно лайсната.

Остава оригиналът, който се нагрява с пистолет и се огъва по извивката на готовия калник.

слага се фиксираща рапидка/болт точно под хром лайсната.

а хром лайсната се нанизва след като се монтира лайсната.

на белия CE220 (Е500 визия) го направихме точно така и стана отлично.

 

Не сме направили стъклопластово копие на огънатата широка лайсна с оглед че става по описания горе начин и няма нужда оскъпяваме Е500 пакетът

 

днес започнахме подкалниците.


  • 0

#71 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 07 юни 2013 - 10:02

Голяма дилема..

колата вече е при даниел, днес ще кача снимки.

Сега се чудя дали броните, и широките лайсни да ги пръснеме в цвета на кола (черен 199) или тъмно сиви както си е оригиално.

Разликата е там, че като са тъмно сиви, праговете повече се открояват, както и броните....

много снимки на чоч гледам, и май клоня към тъмно сиви,

 

а винаги ми се е искало колата да е един цвят....


  • 0

#72 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 юни 2013 - 10:10

Тъмно сиви, 124ката има детайли и трябва да се открояват, тва да не е Пасат 2010г. дето всичко му е едно.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#73 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 07 юни 2013 - 14:22

май май натам отиват нещата...
http://www.google.bg...=15&tx=97&ty=48

http://www.google.bg...15&tx=126&ty=52

http://www.google.bg...15&tx=132&ty=86


  • 0

#74 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 07 юни 2013 - 15:24

Винаги съм се кефел лайсните в цвета на колата , но това си е моят вкус


Този пост е редактиран от Наско: 07 юни 2013 - 15:24

  • 1
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#75 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 07 юни 2013 - 22:50

няколко леки снимки от гараж: "DANIEL- West Coast Customs"

 

Дани пази в тайна как захваща задните вежди към калниците. затова снимките са вече на кит.

само ще издам че първо изгражда подкалника и калника с метал и отгоре слага стъклопластовата вежда за да имаме формата.

 

Отпред калниците и луфтовете са паснати перфектно и захваната с всички болтове на оригиналните им места.

 

очаквайте скоро и снимки на монтирани брони и прагове
 

Прикачени файлове


  • 0




4 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 4 гости, 0 анонимни