Колата така или иначе ще се кара на Балкан стар ( че днес човека ми с пътната помощ не беше в БГ) Като забележки - пътническата седалка ел. модулчето явно има проблем и не се мърда напред - назад. Заради ниската стока и големите гуми са поочупени подкалниците на предните гуми. Колата е имала преди години явно леко чукване отпред в дясно - пред пътника, но е направена добре, фара е сменен, но личи че е минало бая време. (поне две - три години)
Колата нямаше грешки на компа (е добре де пишеше да налея течност за чистачките ))))
Забравих да запиша VIN номера - ако Баварчо , чете може да го напише !
Сърцето ми казва да си взема V8 - разума се опитва да се обади да взема V6....та ходих да гледам и една 320-ка , но за сега мисля да водя на преглед в БС 430-ката другата седмица живот и здраве.
За 320-ката която гледах - 2001 г автоматик...., не беше палена отдавна в снега , дадоха и ток, скоростната кутия имаше леки тласъци като минавах през всяка една позиция от "P" до "D"(това минута лсед запалването студена) - иначе двигателя запали веднага и работеше много спокойно. Понеже 430 ката нямаше никакви тласъци при превключване - мога ли да предполагам , че на 320-ката нещо не и е наред кутията заради леките тласъци при преминаване през различни позиции на място (това го нямаше при 430 ката) Друго , като дръпнах щеката за маслото на 320 -ката - то си беше снормален цвят , мирис и консистенция, а като отворих капачката за маслото имаше от конденз по капачаката едни жълтеникаво бозяни образувания. Четох, в един американски сайт за ремонт на БЕНЦ точно за М112 , че този конденз бил нормален в умерени размери. Колата е Италянка -няма следи от удари но има пръскан един панел (почти не личи) 320 -ката имаше две грешки - BAS и ABS. Toва може да значи всичко - а може ли да е от падналия акумулатор. В смисъл тя имаше ток да места седалката , да разцъквам менютата , но не достатъчно сулен за да завърти и само цъкаше докато не и дадоха ток от друга кола с кабели.
Та това от днешните огледи. Ето 320-ката (доста , доста по постна от 430-ката)
http://www.car24.bg/11351257513930075
П.П. Сега прочетох в инструкцията че грешка BAS и АБС прави и изписва при падане на акумулатора под 10V (а на гледаната кола 320 беше паднал акумулатора)
Този пост е редактиран от batvas: 19 януари 2013 - 18:39