CLK 430 V8 W208
Започната от batvas, 18 яну 2013 - 14:09:42
145 мнения по тази тема
#61
Публикувано 25 януари 2013 - 15:21
По добро от V8 e само компресорно V8
Иначе никой не спори , че М111 с компресор е по ефтин и оптимален вариант (мощност/разходи)
Иначе никой не спори , че М111 с компресор е по ефтин и оптимален вариант (мощност/разходи)
#62
Публикувано 26 януари 2013 - 09:47
Реших и аз да изразя моето мнение ...
... всеобщо мнение е че 430 и 320 до 100 км/ч е трудно да усетиш разликата ( 430 от 0-100 .. 6.4 сек 320 от 0-100 ... 7.3 сек ) осмака се усеща обаче след 120 130 км/ч ,,, след като всичките системи спрят да го спъват да не откачи тогава се виждат какво са тези 2 цилиндъра повече ... определено обаче поддръжката му е доста по соленичка ... но пък са и прави хората кеф цена няма ... ако си готов да платиш цената за прекрасния звук на V8 ( не че аз не си намалявам касетофона да си чуя моя V6 ) и искаш автомобил който след сто+ км/ч разкрива възможностите си то това е твоя автомобил ... аз бях обзет от същите мисли преди да взема 320 .. моя избор бе V6. Каквото и обаче да вземеш ще си доволен сигурен съм )))
Извинявай, но не мога да се съглася с теб.
Разликата между 320 и 430 е 61к.с. и 90Нм, ако е трудно да усетиш разликата не знам. Второ от 0 до 100 км/ч. по каталог са съответно 7.4с и 6.3с., което е разлика секунда и една десета. А една секунда до 100км/ч. е много изразена в метри От място когато 430 направи 100км/ч. 320 ще е с едно 15 метра назад, което си е един тир. Нагоре когато продължат да ускоряват и 320 достигне 100км/ч. разликата хич няма да стане по-малка.
На 402 метра 320 дава висока 14-ка/ниска 15-ка, а 430 от средна до ниска 14-ка, което пак е много.
Не че имат значение сухите цифри, но да кажеш че разлика между 320 и 430 не се усеща, било то само до 100км/ч. според мен не е вярно. Просто 430 върви доста повече от 320.
Друг въпрос е, че в България тези времена са непостижими, защото сцеплението по пътищата ни е много близо до 0, дори на скоро асфалтираните пътища.
Е да подръжката ще бъде по-солена, веднъж на 10хил. километра имаш няколко литра масло в повече (не знам колко точно). Ще имаш няколко свещи повече, които ги сменяш веднъж. Зимата няма да словиш 16-ки зимни, а ще караш със 17-ки. Данъка не е кой-знае колко по голям.
Според мен са само митове това как 320 и 430 вървели почти еднакво и как разликата в подръжката била много голяма, измислени от хората които карат 320
Да не се убидят всички които карат 320, но нека гледаме по-реално - за всеки влак си има пътници.
Този пост е редактиран от Bavarcho: 26 януари 2013 - 09:50
#63
Публикувано 26 януари 2013 - 10:01
Ти сам го каза .. сцепление на пътя 0 ... аз не твърдя че 320 и 430 са рамо до рамо до 100 но разликата не е толкова голяма ... карал съм и 500 тка от w209 до 130 км/ч триъгалника не гасне и колата въобще не дава 100% от себе си това исках да кажа ... разхода е 1.5 литра в повече за 430 но ми е смешно като започне да се обсъжда точно разхода ... като иска човек V мотор не може да се обсъжда колко харчиИзвинявай, но не мога да се съглася с теб.
Разликата между 320 и 430 е 61к.с. и 90Нм, ако е трудно да усетиш разликата не знам. Второ от 0 до 100 км/ч. по каталог са съответно 7.4с и 6.3с., което е разлика секунда и една десета. А една секунда до 100км/ч. е много изразена в метри />/>/> От място когато 430 направи 100км/ч. 320 ще е с едно 15 метра назад, което си е един тир. Нагоре когато продължат да ускоряват и 320 достигне 100км/ч. разликата хич няма да стане по-малка.
На 402 метра 320 дава висока 14-ка/ниска 15-ка, а 430 от средна до ниска 14-ка, което пак е много.
Не че имат значение сухите цифри, но да кажеш че разлика между 320 и 430 не се усеща, било то само до 100км/ч. според мен не е вярно. Просто 430 върви доста повече от 320.
Друг въпрос е, че в България тези времена са непостижими, защото сцеплението по пътищата ни е много близо до 0, дори на скоро асфалтираните пътища.
Е да подръжката ще бъде по-солена, веднъж на 10хил. километра имаш няколко литра масло в повече (не знам колко точно). Ще имаш няколко свещи повече, които ги сменяш веднъж. Зимата няма да словиш 16-ки зимни, а ще караш със 17-ки. Данъка не е кой-знае колко по голям.
Според мен са само митове това как 320 и 430 вървели почти еднакво и как разликата в подръжката била много голяма, измислени от хората които карат 320
Да не се убидят всички които карат 320, но нека гледаме по-реално - за всеки влак си има пътници.
Тъйкато обичам да проверявам разни твърдения а и явно имам свободно врвме се позаиграх Ако приемем че ускоренитето и на 430 и на 320 е линейно то ускорението на 430 е 4.4 м/сек , а на 320 е 3.75 м/сек. Следователно при ускорение от 0 - 100 за 6.3 сек 430 ще измине 174.64 м, а за същото време 320 ще измине 148.94 м което си е 25.7 м разлика така че мисля даже ни пожали от към метри Всеки сам трябва обаче да прецени какво и колко и защо Факт е че 430 е с по-големи разходи за потдръжка но това дали е много голяма разликата от 320 зависи от месечните приходи на човек, но сам каза че зимни гуми минимум 17" да не задълбавиме в другите разлики в цените ( явно аз съм човек който обича да е в златната среда ) И пак искам да подчертая 430 разкрива истинските си възможности след 100-120 км/ч не преди това !!!
тези 7.5 пък от къде ги измисли за проверка ... http://www.autoevolu...kompressor.html ускорението е същото като при по старите 200К230K го дават 7.5 (може би да е толко малка разликата защото да е за ръчка) Компресора според мене е универсалния боец. Когато се кара леко дава съвсем малко повече от атмосферка, а когато ти трябва сила си го настъпваш и върви. Освен тва ще е по лек от V6, а 25коня не са кой-знае кво и сигурно и с чип се докарват на 230. Колата с принудителното пълнене е истината, особено когато е от тия, които не се чупят.
Този пост е редактиран от Chestit0: 26 януари 2013 - 14:28
#64
Публикувано 26 януари 2013 - 14:34
Ти сам го каза .. сцепление на пътя 0 ... аз не твърдя че 320 и 430 са рамо до рамо до 100 но разликата не е толкова голяма ... карал съм и 500 тка от w209 до 130 км/ч триъгалника не гасне и колата въобще не дава 100% от себе си това исках да кажа ... разхода е 1.5 литра в повече за 430 но ми е смешно като почне да де обсъжда точно разхода ... като иска човек V мотор не може да се обсъжда колко харчи
Тъйкато обичам да проверявам разни твърдения а и явно имам свободно врвме се позаиграх Ако приемем че ускоренитето и на 430 и на 320 е линейно то ускорението на 430 е 4.4 м/сек , а на 320 е 3.75 м/сек. Следователно при ускорение от 0 - 100 за 6.3 сек 430 ще измине 174.64 м, а за същото време 320 ще измине 148.94 м което си е 25.7 м разлика така че мисля даже ни пожали от към метри Всеки сам трябва обаче да прецени какво и колко и защо Факт е че 430 е с по-големи разходи за потдръжка но това дали е много голяма разликата от 320 зависи от месечните приходи на човек, но сам каза че зимни гуми минимум 17" да не задълбавиме в другите разлики в цените ( явно аз съм човек който обича да е в златната среда ) И пак искам да подчертая 430 разкрива истинските си възможности след 100-120 км/ч не преди това !!!
В България и с 200К триъгълника не престава да светка. В Германия например сцеплението е много по-голямо, с кола която тук на старта въртиш гуми там тръгваш като закован. Коментирал съм с приятели и всички са на това мнение.
Определено съм на същото мнение, че колата няма да дава 100% от възможностите си. Но пък не всичко е ускорение на право, контролируемата загуба на сцепление също е приятна
За ментрите първоначално написах 20, но го промених на 15 понеже го написах "на изуст" (домарзя ме да сятам). Явно е и повече от това което мислех.
Определено 430 ще е мноого приятен по немския аутобан с 160 - 180км/ч. И там ще е силата му.
Този пост е редактиран от Bavarcho: 26 януари 2013 - 14:35
#66
Публикувано 26 януари 2013 - 15:26
Съгласен май стигнахме до консенсус То в споровете се ражда истината
Абсолютно!
#67
Публикувано 26 януари 2013 - 16:55
Ами за сега тази тема с избора мисля приключи.
След втори оглед и диагностика със СТАР, вече взех ЦЛК 430 V8 (остава да го регистрираме - вторник - сряда) - ето екстрите по номер на шасито:
200A LEATHER
220 PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
242 FRONT SEAT RH ELECTRIC ADJUSTABLE WITH MEMORY
249 AUTOMATICALLY DIPPING INSIDE REAR VIEW MIRROR
260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
275 MEMORY PACKAGE (DRIVER SEAT, STRG. COL., MIRROR)
309 CUPHOLDER
345 RAIN SENSOR
352 COMMAND
404 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT LEFT
414 ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
423 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION
441 ADJUSTABLE STEERING COLUMN
472 ELECTRONIC STABILITY PROGRAM (ESP)
488 SPORTS CHASSIS TUNING
581 AUTOMATIC AIR CONDITIONER
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
612 XENON HEADLIGHT
673 HIGH-CAPACITY BATTERY
772 AMG STYLING PACKAGE-FRONT SPOILER, SIDE SKIRT
794 AMG-WHEELS 7,5 X 17 SQUEEZE-IN DEPTH 37 VA 225/45
800 AEJ 06/1/M/X
810 SOUND SYSTEM 7 SP. HАRMAN КARDON
819 CD CHANGER
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
875 HEATED SCREEN WASH SYSTEM
910 DYNAMO WITH HIGHER CAPACITY (FFO)
955 EQUIPMENT PACKAGE ELEGANCE
988 REG. DOC. AND COC CERTIFICATE WITH EC TYPE LABEL
Благодаря на всички за мненията и помоща !!! Радвам се , че вече и аз съм част от общноста на собствениците и фенове на трилъчата звезда.
След втори оглед и диагностика със СТАР, вече взех ЦЛК 430 V8 (остава да го регистрираме - вторник - сряда) - ето екстрите по номер на шасито:
200A LEATHER
220 PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
242 FRONT SEAT RH ELECTRIC ADJUSTABLE WITH MEMORY
249 AUTOMATICALLY DIPPING INSIDE REAR VIEW MIRROR
260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
275 MEMORY PACKAGE (DRIVER SEAT, STRG. COL., MIRROR)
309 CUPHOLDER
345 RAIN SENSOR
352 COMMAND
404 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT LEFT
414 ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
423 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION
441 ADJUSTABLE STEERING COLUMN
472 ELECTRONIC STABILITY PROGRAM (ESP)
488 SPORTS CHASSIS TUNING
581 AUTOMATIC AIR CONDITIONER
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
612 XENON HEADLIGHT
673 HIGH-CAPACITY BATTERY
772 AMG STYLING PACKAGE-FRONT SPOILER, SIDE SKIRT
794 AMG-WHEELS 7,5 X 17 SQUEEZE-IN DEPTH 37 VA 225/45
800 AEJ 06/1/M/X
810 SOUND SYSTEM 7 SP. HАRMAN КARDON
819 CD CHANGER
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
875 HEATED SCREEN WASH SYSTEM
910 DYNAMO WITH HIGHER CAPACITY (FFO)
955 EQUIPMENT PACKAGE ELEGANCE
988 REG. DOC. AND COC CERTIFICATE WITH EC TYPE LABEL
Благодаря на всички за мненията и помоща !!! Радвам се , че вече и аз съм част от общноста на собствениците и фенове на трилъчата звезда.
Този пост е редактиран от batvas: 26 януари 2013 - 16:59
#68
Публикувано 26 януари 2013 - 17:05
Браво , много безавариини километри и много радостни моменти с колата !
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#69
Публикувано 26 януари 2013 - 17:07
Честит0 !!!! Да си я караш със здраве и много много красиви спомени да ти донесе ... чудесен избор и най-важното е че си е твой
Обещай че ако някой с някоя малолитражка те пита колко харчи ще му отговаряш 20 - 25 хихиихк ще се насладиш на погледа и реакцията му !!!
Честито отново ))
Обещай че ако някой с някоя малолитражка те пита колко харчи ще му отговаряш 20 - 25 хихиихк ще се насладиш на погледа и реакцията му !!!
Честито отново ))
Този пост е редактиран от Chestit0: 26 януари 2013 - 17:09
#70
Публикувано 26 януари 2013 - 17:30
Честит0 !!!! Да си я караш със здраве и много много красиви спомени да ти донесе ... чудесен избор и най-важното е че си е твой
Обещай че ако някой с някоя малолитражка те пита колко харчи ще му отговаряш 20 - 25 хихиихк ще се насладиш на погледа и реакцията му !!!
Честито отново ))
Ще му показвам средния разход по борд компа Все пак мисля по достоверно и отчита относително вярно:І Пък ако види 25-30 не знам
Този пост е редактиран от batvas: 26 януари 2013 - 17:43
#71
Публикувано 26 януари 2013 - 20:22
Честито! Колата е страхотна, а и на тази цена с V8 и 20 на сто да гори, пак няма за какво да се оплакваш.
#72
Публикувано 26 януари 2013 - 21:02
Жив и здрав да си го караш и само газ да му даваш. Колкото гори толкова ,при тоя мотор разход не се гледа подробно за спестявания си има други автомобили. Честито.
#73
Публикувано 26 януари 2013 - 21:04
Честито и милиони безаварийни колега.Само хубави моменти да имаш с колата.
#74
Публикувано 26 януари 2013 - 21:17
Eee братле. Честита покупка!
Пожелавам ти да няма никакви драми с нея и само накладките, маслото и филтрите да се налага да сменяш!
Би било добре профилактично да погледнеш гарнитурите на капаците на клапаните, ако не си го направил вече, че имат навика да текат
Хубавото е, че нови и оригинални са доста евтини!
И... официално, ти си с първата 430ка 208 във форума!
Добре дошъл!
Пожелавам ти да няма никакви драми с нея и само накладките, маслото и филтрите да се налага да сменяш!
Би било добре профилактично да погледнеш гарнитурите на капаците на клапаните, ако не си го направил вече, че имат навика да текат
Хубавото е, че нови и оригинални са доста евтини!
И... официално, ти си с първата 430ка 208 във форума!
Добре дошъл!
#75
Публикувано 26 януари 2013 - 22:43
Честито и от мен, знам че си направил по-добрия избор! А дето обсъждахме с теб дупнишката 320ка с двуцветния салон - току-що ми се обадиха, че вече не е на пазара Нямам търпение да я пробвам (вероятно другия уикенд)
"AMG? Ово je стандарт каj нас!!!"
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни