Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * - 2 гласа

Спортно окачване


  • Please log in to reply
93 мнения по тази тема

#76 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 03 февруари 2014 - 17:37

За някого едни резултати могат да бъдат задоволителни, за друг не.


  • 0

#77 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 03 февруари 2014 - 18:00

Колега има много изпробвани варианти, но ти според мен още не знаеш много много какво искаш. Ако искаш готов кит който да си сигурен че работи - купуваш си готов кит и не питаш повече ама как и защо. 

 

Ако искаш супер твърда кола, можеш да минеш на койлоувъри и едновременно с това пружини отпред - тогава ти гарантирам че твърдостта ще я имаш, дали ще ти работи амортисьора правилно не знам.

 

Можеш ако искаш да си купиш и пружини от SL600 - за да се сложат на 190 примерно трябва да им се отрежат 3-4 витки, на 124 не знам колко трябва да се режат, но пак ти гарантирам че ще ти е достатъчно твърдо.

 

Ултимативния вариант е да си вземеш койлоувъри от ground control и да забравиш, но и цените са стабилни.

 

http://www.ground-co...tion.php/II=889

http://www.ground-co...tion.php/II=888

http://www.ground-co...tion.php/II=887

 

По-евтин вариант е с койлоувъри от Е36 има ги на цени от 300-400-500 до 2-3-4 000 за комплект, в зависимост от марката.

 

Можеш да погледнеш и предложенията на Spax Performance и Yellow speed racing за окачвания.


  • 0
Follow your own star...

#78 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 325 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Публикувано 03 февруари 2014 - 18:19

Няма да ходя на пистата, затова не съм имислил за койлоувъри. Повече от 1000лв също няма да дам :)
Искам твърдост на окачването като на БМВ с М пакет. В интернет четох, че H&R кита е маалко по-твърд, което ме устройва. Обаче ако може да мина само с пружини - а те излизат около 300лв - защо да давам и пари за амортисьори. Моите задни са на няма и година, предните са в добро състояние.
  • 0

#79 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 03 февруари 2014 - 20:37

Като няма да ходиш по състезания и да правиш кой знае какви изпълнения с колата копувай пружините на H&R, колегата Saytov преди няколко страници ти писа че е само с пружини и няма никъкви оплаквания... на мен ми е дружка и съм му карал колата няколко пъти и за нормално каране даже с изпълнения по завоите съм останал с добро впечатление. Все пак е важно да знаеш че ако вземеш кит аморт и пружини разлика ще има, аз също съм с цял кит, но ако няма да правиш много изпълнения и да ходиш по писти или да си с мераците да ходиш по писти, копувай директно само пружините... че стана един мазаляк темата да си еб* дроба... незнам за едно желание за втърдяване на окачването ако стават такива дискусии и преповтаряния на едно и също по 15 пъти ... и сдъвкване и предъвкване просто не е сериозно . Успех колега!

 

ПП: ако купиш само пружините и са значително по твърди, е нормално да ти изтекат/изпуснат амортисьорите по-рано отколкото със стоковите пружини, но като казвам по-рано не означава след 2 месеца spox! :)


Този пост е редактиран от siriospepi: 03 февруари 2014 - 20:40

  • 0

#80 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 325 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Публикувано 03 февруари 2014 - 21:08

Айде мазаляк станала темата - тя си е точно за това :)

Цялата съм я изчел и не намерих някои да каже нещо за пружините или кита на H&R.

Благодаря за мненията все пак. Реших - ще взема само пружини. Като се скапят амортисьорите слагам Б6/Б8 и готово.


  • 0

#81 pArFe7u

pArFe7u

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 196 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Габрово
  • Интереси:Всичко за Мерцедес :)
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200 Kompressor 98' Elegance
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 февруари 2014 - 13:56

Аз на w202  съм с H&R пружини и FK амортисьори :) При мен си вози твърдичко защото амортисьора си остана същата дължина като оригиналния и като сложих по ниски подложки на пружините и стержена се скри целия в пълнителя на амортисьора... Карах цяла година така изддържаха си амортисьорите сега малко мисля да вдигна височината на колата да си действат амо-вете нормално. Преди да взема FK амо-ве карах с оригиналните амортисьори и си държаха перфектно докато не реших още да смъкна колата и от 12мм подложки си купих 5мм за 4-те пружини и ...... амо-вете изпуснаха :D Вече и аз незнам от каква кола да търся по къси амортисьори защото никак не ми се иска да вдигам колата ....


  • 0

#82 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 325 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Публикувано 04 февруари 2014 - 20:17

Значи си я свалил до 30+(12-5)=37мм и са изпуснали? Според мен просто им е дошло времето. Четох, че Б6 е дълъг колкото Б4, а Б8 е като Б6, но просто има вътрешен ограничител за да не изхвърчи много къса пружина.

Б6 го дават до 30мм, значи и Б4 до толкова може. Заради 7мм да са изпуснали бързо ме съмнява, но им се е скъсил живота.

Б8 може да сваляш до 50мм. 

 

FK как се държат?


Този пост е редактиран от rado_penev: 04 февруари 2014 - 20:17

  • 0

#83 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 04 февруари 2014 - 20:27

На мен напоследък ми идва да занеса амовете на стругар да им скъси стержените.. Струва ми се че късите амортисьори ще имат положителен ефект върху бодирола чисто физически, като се абстрахираме от самата функция на амортисьорите.. Какво мислите?


  • 0
Follow your own star...

#84 pArFe7u

pArFe7u

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 196 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Габрово
  • Интереси:Всичко за Мерцедес :)
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200 Kompressor 98' Elegance
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 февруари 2014 - 22:23

Радо колата е елеганс ето сника със ток пружини и сток амове

7031335t.jpg



7031337X.jpg


А ето и снимка със H&R пружини + сток амортисьор (въпреки че дали е сток или ФК амортисьора няма разлика във височината)


6786586U.jpg



7031362a.jpg

На тази восочина я карах и отърваха амовете ... нз дали им е дошло времето или им дойде много смъкването ама .... заминаха :)

Ламо ако срежеш стержена ще трябва да срещеш и пълнителя иначе си мисля че стержена ще се качи много нагоре вътре в самия пълнител и няма да е много ОК :) Аз си мислех ФК-тата да им срежа стержена и да им се навие нова резба и също да накася пълнителите но ми казаха в никакъв случай да не се занимава защото само ще поразя амортисьорите пък ги купих чисто нови и малко ми свиди :D


  • 0

#85 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 05 февруари 2014 - 08:11

Миналата седмица говорих с един градски.

Неговата е 202 компресор ,елеганс.Пратили му един амортисьор от 202 спорт ,бил с около 2см по-къс от елегансовия.

Та в тоя ред на мисли,по-ниски пружини с такива амортисьори е по-вероятно да издържат повече време.


  • 0

#86 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 325 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Публикувано 05 февруари 2014 - 12:59

Така и така си купил нови амортисьори. Карай я само на -30мм, щом си нямал проблем преди това. 7мм допълнително сваляне не си личат толкова много.

Колата изглежда супер на -30мм.


Този пост е редактиран от rado_penev: 05 февруари 2014 - 13:00

  • 0

#87 pArFe7u

pArFe7u

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 196 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Габрово
  • Интереси:Всичко за Мерцедес :)
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200 Kompressor 98' Elegance
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 февруари 2014 - 14:19

Ами сега подложките са ми по 5мм мисля да сложа 8мм :) Да не се връщам пак на 12 пък ... каквото сабя покаже :D


  • 0

#88 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 05 февруари 2014 - 15:45

Колеги, а на колко мм сваляне гумите почват да трият в калниците при завой?


  • 0

#89 pArFe7u

pArFe7u

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 196 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Габрово
  • Интереси:Всичко за Мерцедес :)
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200 Kompressor 98' Elegance
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 февруари 2014 - 18:30

Ами мойте при това сваляне ако слизам баир и имам надолу по баира обратен завой си стържеха в калниците :) оначе по равното като карам нямам кикакви ядове ... Значи може още :D


  • 0

#90 Mr.Benz

Mr.Benz

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 185 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Бенцове,камиони,мотори
  • Автомобил:
    C200 W202 94'
    (OM 601.913)
    C200 W203 04'
    A170 W168 00'
    190E W201 87'

Публикувано 05 април 2014 - 15:09

Здравейте колеги, отново ви пиша с молба за съвет :beer

Харесал съм тези пружини : http://prodavalnik.c...s-202-i45264185

Колата си е с напълно стоково окачване ще имам ли проблем ако ги монтирам тези червените дето съм харесал ? Как да разбера дали колата ще има добра стойка с тях ?

Дали ще има промяна във возенето или поведението на пътя ? Единственото което искам е прилична стойка съобразена с ужасните ни пътища...


  • 0

:flagmbcb





2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни