За някого едни резултати могат да бъдат задоволителни, за друг не.
Спортно окачване
Започната от mitkofitnes, 08 дек 2012 - 21:54:49
93 мнения по тази тема
#76
Публикувано 03 февруари 2014 - 17:37
#77
Публикувано 03 февруари 2014 - 18:00
Колега има много изпробвани варианти, но ти според мен още не знаеш много много какво искаш. Ако искаш готов кит който да си сигурен че работи - купуваш си готов кит и не питаш повече ама как и защо.
Ако искаш супер твърда кола, можеш да минеш на койлоувъри и едновременно с това пружини отпред - тогава ти гарантирам че твърдостта ще я имаш, дали ще ти работи амортисьора правилно не знам.
Можеш ако искаш да си купиш и пружини от SL600 - за да се сложат на 190 примерно трябва да им се отрежат 3-4 витки, на 124 не знам колко трябва да се режат, но пак ти гарантирам че ще ти е достатъчно твърдо.
Ултимативния вариант е да си вземеш койлоувъри от ground control и да забравиш, но и цените са стабилни.
http://www.ground-co...tion.php/II=889
http://www.ground-co...tion.php/II=888
http://www.ground-co...tion.php/II=887
По-евтин вариант е с койлоувъри от Е36 има ги на цени от 300-400-500 до 2-3-4 000 за комплект, в зависимост от марката.
Можеш да погледнеш и предложенията на Spax Performance и Yellow speed racing за окачвания.
Follow your own star...
#78
Публикувано 03 февруари 2014 - 18:19
Няма да ходя на пистата, затова не съм имислил за койлоувъри. Повече от 1000лв също няма да дам
Искам твърдост на окачването като на БМВ с М пакет. В интернет четох, че H&R кита е маалко по-твърд, което ме устройва. Обаче ако може да мина само с пружини - а те излизат около 300лв - защо да давам и пари за амортисьори. Моите задни са на няма и година, предните са в добро състояние.
Искам твърдост на окачването като на БМВ с М пакет. В интернет четох, че H&R кита е маалко по-твърд, което ме устройва. Обаче ако може да мина само с пружини - а те излизат около 300лв - защо да давам и пари за амортисьори. Моите задни са на няма и година, предните са в добро състояние.
#79
Публикувано 03 февруари 2014 - 20:37
Като няма да ходиш по състезания и да правиш кой знае какви изпълнения с колата копувай пружините на H&R, колегата Saytov преди няколко страници ти писа че е само с пружини и няма никъкви оплаквания... на мен ми е дружка и съм му карал колата няколко пъти и за нормално каране даже с изпълнения по завоите съм останал с добро впечатление. Все пак е важно да знаеш че ако вземеш кит аморт и пружини разлика ще има, аз също съм с цял кит, но ако няма да правиш много изпълнения и да ходиш по писти или да си с мераците да ходиш по писти, копувай директно само пружините... че стана един мазаляк темата да си еб* дроба... незнам за едно желание за втърдяване на окачването ако стават такива дискусии и преповтаряния на едно и също по 15 пъти ... и сдъвкване и предъвкване просто не е сериозно . Успех колега!
ПП: ако купиш само пружините и са значително по твърди, е нормално да ти изтекат/изпуснат амортисьорите по-рано отколкото със стоковите пружини, но като казвам по-рано не означава след 2 месеца spox!
Този пост е редактиран от siriospepi: 03 февруари 2014 - 20:40
#80
Публикувано 03 февруари 2014 - 21:08
Айде мазаляк станала темата - тя си е точно за това
Цялата съм я изчел и не намерих някои да каже нещо за пружините или кита на H&R.
Благодаря за мненията все пак. Реших - ще взема само пружини. Като се скапят амортисьорите слагам Б6/Б8 и готово.
#81
Публикувано 04 февруари 2014 - 13:56
Аз на w202 съм с H&R пружини и FK амортисьори При мен си вози твърдичко защото амортисьора си остана същата дължина като оригиналния и като сложих по ниски подложки на пружините и стержена се скри целия в пълнителя на амортисьора... Карах цяла година така изддържаха си амортисьорите сега малко мисля да вдигна височината на колата да си действат амо-вете нормално. Преди да взема FK амо-ве карах с оригиналните амортисьори и си държаха перфектно докато не реших още да смъкна колата и от 12мм подложки си купих 5мм за 4-те пружини и ...... амо-вете изпуснаха Вече и аз незнам от каква кола да търся по къси амортисьори защото никак не ми се иска да вдигам колата ....
#82
Публикувано 04 февруари 2014 - 20:17
Значи си я свалил до 30+(12-5)=37мм и са изпуснали? Според мен просто им е дошло времето. Четох, че Б6 е дълъг колкото Б4, а Б8 е като Б6, но просто има вътрешен ограничител за да не изхвърчи много къса пружина.
Б6 го дават до 30мм, значи и Б4 до толкова може. Заради 7мм да са изпуснали бързо ме съмнява, но им се е скъсил живота.
Б8 може да сваляш до 50мм.
FK как се държат?
Този пост е редактиран от rado_penev: 04 февруари 2014 - 20:17
#83
Публикувано 04 февруари 2014 - 20:27
На мен напоследък ми идва да занеса амовете на стругар да им скъси стержените.. Струва ми се че късите амортисьори ще имат положителен ефект върху бодирола чисто физически, като се абстрахираме от самата функция на амортисьорите.. Какво мислите?
Follow your own star...
#84
Публикувано 04 февруари 2014 - 22:23
Радо колата е елеганс ето сника със ток пружини и сток амове
А ето и снимка със H&R пружини + сток амортисьор (въпреки че дали е сток или ФК амортисьора няма разлика във височината)
На тази восочина я карах и отърваха амовете ... нз дали им е дошло времето или им дойде много смъкването ама .... заминаха
Ламо ако срежеш стержена ще трябва да срещеш и пълнителя иначе си мисля че стержена ще се качи много нагоре вътре в самия пълнител и няма да е много ОК Аз си мислех ФК-тата да им срежа стержена и да им се навие нова резба и също да накася пълнителите но ми казаха в никакъв случай да не се занимава защото само ще поразя амортисьорите пък ги купих чисто нови и малко ми свиди
#85
Публикувано 05 февруари 2014 - 08:11
Миналата седмица говорих с един градски.
Неговата е 202 компресор ,елеганс.Пратили му един амортисьор от 202 спорт ,бил с около 2см по-къс от елегансовия.
Та в тоя ред на мисли,по-ниски пружини с такива амортисьори е по-вероятно да издържат повече време.
#86
Публикувано 05 февруари 2014 - 12:59
Така и така си купил нови амортисьори. Карай я само на -30мм, щом си нямал проблем преди това. 7мм допълнително сваляне не си личат толкова много.
Колата изглежда супер на -30мм.
Този пост е редактиран от rado_penev: 05 февруари 2014 - 13:00
#87
Публикувано 05 февруари 2014 - 14:19
Ами сега подложките са ми по 5мм мисля да сложа 8мм Да не се връщам пак на 12 пък ... каквото сабя покаже
#88
Публикувано 05 февруари 2014 - 15:45
Колеги, а на колко мм сваляне гумите почват да трият в калниците при завой?
#89
Публикувано 05 февруари 2014 - 18:30
Ами мойте при това сваляне ако слизам баир и имам надолу по баира обратен завой си стържеха в калниците оначе по равното като карам нямам кикакви ядове ... Значи може още
#90
Публикувано 05 април 2014 - 15:09
Здравейте колеги, отново ви пиша с молба за съвет
Харесал съм тези пружини : http://prodavalnik.c...s-202-i45264185
Колата си е с напълно стоково окачване ще имам ли проблем ако ги монтирам тези червените дето съм харесал ? Как да разбера дали колата ще има добра стойка с тях ?
Дали ще има промяна във возенето или поведението на пътя ? Единственото което искам е прилична стойка съобразена с ужасните ни пътища...
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни