Няма и как да получш окончателен отговор, защото тук повечето фантазират на база картинки в нета, не че нещо, ама хайде който не е на 100% наясно с нещо по-добре да замълчи, че тук се начетох на глупости...Изчетох всичко написано по темата,но окончателен отговор не си дадох.Да разбрах че да сложиш и спортни амортесиори е по добре,аз в това не съм се и съмнявал.Да си играя да преправям моите също е гаражна работа.Но все още не мога да си обясна,ще стане ли по зле със спортните пружини или не,защо ги продават и отделно,и защо на 124- ката и се отразиха толкоз добре.
Питам сега разбирачите, кое кара колата да подскача, да се подхвърля или както искате си го наричайте... амортисъора или пружината, въобще каква им е функцията на тези две "неща"?
А килограмите на пружините за какво са и какво е значението на килограми / Нм ?
И в крайна сметка, мнения дълги по половин километър, големи разсъждения, вода се извади и от 10-я кладенец, но все пак конкретен отговор на въпроса аз не виждам.
Този пост е редактиран от projektzwo: 14 декември 2012 - 16:45