Мотора М111 е железен,компресора още повече ако ще и да претриса!Вземи си някое турбо че тогава ще видиш как ти заминават парите.Това върху капака не е нито от температура ,нито от възраст а е точкова кавитация от веригата която е под капака.Маслени капчици удрят с една и съща честота по едно и също място и боята се отлепя .Ако си му слагал газово не в Германско ами оттатък германско нема да ти го оправят.За 2 години навъртях 46 х километра,смених свещи (Иридиеви) 2 тампона на стабл.щанга по 9лв,2 амортисьора, и радиатор на климатика(майстора ми каза че няма такъв който издържа повече от 14 години ако ще да е на Ролс -Ройс)и всички течности(хидравлика,спирачна,скоростна кутия,диф.) с оргинални такива в БС още като я взех.Карам я само с масло 5W 40 LMolly (смяна 10к,),Филтри Ман(Въздушен смяна 10 к ,маслен смяна 10к,горивен 30к )премиум бензин ,неам газ и неам дертове ама никакви .Имал съм и БМВ,Рено ,все още имам и Алфа ,но по здрава от Мерца съм нямал а пък и никоя не ми е доставяла по голямо удоволствие.Ако ще я сменям ще е само за CL ,или CLS.
Този пост е редактиран от doich: 10 юни 2014 - 00:20