http://auto.dir.bg/n...php?id=24931821
Разбират ги тия неща братушките.
Епа нали джиповете на мерцедес, БМВ и ауди бяха само паркетни джипове
Публикувано 06 януари 2017 - 21:26
http://auto.dir.bg/n...php?id=24931821
Разбират ги тия неща братушките.
Епа нали джиповете на мерцедес, БМВ и ауди бяха само паркетни джипове
Публикувано 23 февруари 2017 - 13:45
Идеална е
Публикувано 01 септември 2017 - 17:11
Публикувано 07 септември 2017 - 12:35
Червеното прасе е брутална класика, чел съм за реплики и "tribute" коли да се продават за грандиозни суми.
Публикувано 11 септември 2017 - 22:54
Бъдещето идва сега...
Публикувано 12 септември 2017 - 07:37
Публикувано 12 септември 2017 - 11:59
Бъдещето идва сега...
Живот и здраве, края на месеца ще я видя във Франкфурт...
Публикувано 12 септември 2017 - 12:23
И аз трябваше да съм във Франкфурт на 21 Септември обаче ми отложиха командировката за края на Октомври. Няма да успея да я видя засега наживо
Публикувано 12 септември 2017 - 15:01
Бъдещето идва сега...
Ето една статия за Project One
Формула 1 за пътя
Mercedes-AMG представи официално хиперколата Project One, за която подгрява публиката от поне една година. Чудовището има хибридно задвижване с агрегати и възли от Формула 1.
Основният двигател на Project One е 1.6-литров V6, разработен за болидите на заводския отбор на немския производител. Той е подсилен от свързан с коляновия вал електромотор и компресор на ток и развива над 680 к.с.
За да осигурят достатъчен приток на въздух за двигателя, германците са монтирали на покрива на автомобила голям въздухозаборник и два обтекателя NACA на капака. Шестцилиндровото моторче може да развърта до 11 000 об/мин, но е ограничен принудително за запазване на ресурса.
От Mercedes-AMG отбелязват, че двигателят на Project One е най-термоефективният, монтиран някога на сериен автомобил. При повечето агрегати този показател варира между 33% и 38%, докато при немския хиперкар превишава 40 на сто.
Два електромотора с по 163 коня всеки задвижват предните колела през редуктори. Благодарение на тях Project One разполага със система за двойно предаване с възможност за разпределение на тягата между лявото и дясното колело.
При спиране двата електромотора отпред превключват в режим рекуперация и захранват йон-литиевите батерии. Според Mercedes-AMG системата може да връща до 80% от кинетичната енергия в акумулаторите.
Немците не уточняват капацитета на батериите, но отбелязват, че акумулаторните модули, разположението им и системата за охлаждане също са заимствани от Формула 1. Батериите работят отделно от ДВГ и позволяват на Project One да изминава по 25 км само на ток.
Скоростната кутия на Project One е разработена от нулата и има осем предавки. От Mercedes-AMG не разкриват пълните динамични характеристики на колата, но споделят, че ускорението от 0 до 200 км/ч отнема по-малко от 6 секунди, а максималната скорост превишава 350 км/ч.
В основата на конструкцията лежи монокок от въглеродни нишки. Кованите джанти с централна гайка са с размер 19 цола отпред и 20 - отзад и са обути в специални гуми Michelin Pilot Sport Cup 2.
Оборудването включва изцяло светодиодни светлини, керамични спирачки, активно задно антикрило и система за динамична стабилизация с три работни режима - включена, частично изключена и напълно деактивирана.
https://fakti.bg/avt...rmula-1-za-pata
Публикувано 12 декември 2017 - 17:23
https://www.autobild...бомбоубежището/
Този пост е редактиран от hipopotyk: 12 декември 2017 - 17:23
Публикувано 22 януари 2018 - 23:19
Мерцедес представи новите модели CLS 53 AMG и Е 55 AMG на автосалона в Детройт. Характерното за тях е завръщането на редовия шестак - двигателят е с обем 3 литра и принудително пълене посредством 2 турбо компресора. Мощността е завидните 429 к.с., като от компанията обещават среден разход от 8.4 л/100 км.
Друга особеност на автомобилите от новото поколение на Мерцедес е 48-волтовата ел. инсталация, която позволява съхранение на по-голямо количество енергия в батерията, както и използването на интегриран стартер-алтернатор, който може да изпълнява и хибридни функции, като рекуперация, стартиране на двигателя и отдаване на допълнителни 21 к.с. и до 250Нм при ускорение.
Автомобилите разполагат и с електрически нагнетател, който елиминира турбо-лага при рязко ускорение от ниски обороти и голям товар.
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни