
Дайте мнение за една А класа
Започната от sakata, 07 ное 2012 - 09:06:13
44 мнения по тази тема
#31
Публикувано 08 ноември 2012 - 19:57
коя от всичките ще гледаш утре ?
The best or nothink.
#32
Публикувано 08 ноември 2012 - 20:57
A210, за другата ме разубедихте

I expect nothing. I fear no one. I am free.
#34
Публикувано 08 ноември 2012 - 23:33
A210, за другата ме разубедихте
Брава Браво, само така

Колата изглежда страхотно, дано и на живо да е така, ако всичко и е наред, отнасяй я без да се замисляш

#35
Публикувано 08 ноември 2012 - 23:37
не съм краен в оценката за газта, опция си е ако се кара >10К, но иначе около 3г. да се "избие" цената й + останалите неща... но май наистина за градска кола, която се кара 7-8К може и на бензин да се кара. Утре сигурно ще ида да я видя и ще мислим...
Хубаво си пресметни нещата, за три години ще избиеш цената на колата, не газовата

Газовите инжекциони за 4 цил започват от 690-700лв, за хубав инжекцион, пълен комплект с монтаж и гаранция ще дадеш 1000лв, няма как 3 години да избиваш 1000лв, камо ли с 10'000км на година, макс за 1г си го избил

#36
Публикувано 09 ноември 2012 - 17:58
Не съм била аз, бацинко..Някоя друга мацка е била, аз от август съм си я купила моята, преди да я произведат и да я видят останалите..Камчу, да н с ти мъ муцо?
http://podtepeto.com...le.php?id=10022

Изборът е ваш, в крайна сметка. Дано не сбъркате!@Ками, знам че са много проблемни, но хората пишат че след фейса 2001 повечето проблеми са отстранени Примерно Петя с нейната няма никакви оплаквания и яко й се кефи, верно 2004та, но модела е точно този. А бенц си е бенц и аз не й се кефя много на А класата, но може би е малко и на късмет.
#37
Публикувано 09 ноември 2012 - 20:35
ходихме да я гледаме, добра колица изглежда на първо четене, но все пак е >10г. А класа
в Понеделник е сделката, хареса ми колата като цяло, свети една лампа ESP/ABS, no то винаги свети нещо по тия А класи май 
Само с един клиуч е и ще се вади и втори сигурно.
@Алфонсо, може и да си прав за газовата, всичко е въпрос на изчисления/
Като я взема ще има повече информация и @Lil(и не само тя) може да очаква много въпроси в подфорума за А класа.
Дано да е на късмет с това Ево, стискайте палци и остава само да почерпя като я купя...
Благодаря на всички, дали съвети и мнения както и на тези, които тепърва ще дават


Само с един клиуч е и ще се вади и втори сигурно.
@Алфонсо, може и да си прав за газовата, всичко е въпрос на изчисления/
Като я взема ще има повече информация и @Lil(и не само тя) може да очаква много въпроси в подфорума за А класа.
Дано да е на късмет с това Ево, стискайте палци и остава само да почерпя като я купя...
Благодаря на всички, дали съвети и мнения както и на тези, които тепърва ще дават

Този пост е редактиран от sakata: 09 ноември 2012 - 20:36
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#39
Публикувано 09 ноември 2012 - 21:55
@радо мерси, ще пусна една темичка със снимки като взема това Evo-to другата седмица надявам се.
Не е някаква тайна цената, но нека да мине сделката и в Сряда като се видим ще я гледаме.
Не е някаква тайна цената, но нека да мине сделката и в Сряда като се видим ще я гледаме.
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#40
Публикувано 09 ноември 2012 - 23:04
Хвалят я доста тази кола
На повечето английски "review"-та за секънд хенд коли получава минимум 6 - 7 от 10 възможни
Читава ли е .. е удар право в 1 десетката
На повечето английски "review"-та за секънд хенд коли получава минимум 6 - 7 от 10 възможни
Читава ли е .. е удар право в 1 десетката
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#41
Публикувано 09 ноември 2012 - 23:23
@Насе, ти ме обнадежди с този си коментар.
Аз след Трабанта(10г/100К км. железен автомобил(не в кавички)
) карам само дизели и освен към газта, за която писах по-горе съм с предразсъдъци и към бензините - все проблеми с палене, ниски обороти, прекъсват, свещи, кабели, тоци... косите ми настръхват.
Колата изглежда истинска, дано да си променя мнението...
Аз след Трабанта(10г/100К км. железен автомобил(не в кавички)

Колата изглежда истинска, дано да си променя мнението...
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#42
Публикувано 10 ноември 2012 - 00:34
Бензин и проблем с палене.... ми по скоро не, докато при дизелите е поне при 1/3 от колите, особено като термометъра падне под нулата 
Взимай бензинката, слагай един газов инжекжион и карай за без пари, доволен ще останеш със сигурност

Взимай бензинката, слагай един газов инжекжион и карай за без пари, доволен ще останеш със сигурност

#43
Публикувано 10 ноември 2012 - 22:10
Абсолютно съм съгласен!!!Взимай бензинката, слагай един газов инжекжион и карай за без пари, доволен ще останеш със сигурност
Карал съм и дизели като У-чебни служебни...и бензинки,и газ-инки...
Проблеми не съм имал...
Ц-ката е на 210 000км...от тях 130 000 са с Фобус ГИ...
Мерцедеса трябва да се кара все едно е краден!
#44
Публикувано 10 ноември 2012 - 23:10
+1 ама за сега съм само на 30000км на газ, без проблемиАбсолютно съм съгласен!!!
Карал съм и дизели като У-чебни служебни...и бензинки,и газ-инки...
Проблеми не съм имал...
Ц-ката е на 210 000км...от тях 130 000 са с Фобус ГИ...
Този пост е редактиран от rado32: 10 ноември 2012 - 23:10
#45
Публикувано 12 ноември 2012 - 14:14
Аз само да вметна, че А клас преди фейслифта (на Лил) и А клас след фейслифта са два мноооого различни автомобила. Пък особенно ме радва фейслифтовата дълга база на А клас.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни