Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Висок разход на бензин W124 2.0


  • Please log in to reply
42 мнения по тази тема

#31 vladimir_

vladimir_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Мадан
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz 200 W124 M102 1987

Публикувано 01 февруари 2014 - 11:18

И при мен е висок разхода на газ но аз съм с карбуратор М102 и по магистралата като я карам с 100 ми дава 11л. ама градско в София съм я засичал по задръстванията без да я настъпвам само с галене и неще да пада под 18- 18.5л. иначе си работи супер има си мощност и не знам и аз какво да я правя пък само като ме видят в сервиза с карбуратор и ахват някой ако има опит с карбураторите да сподели нещо поне да знам какво да проверя та да видим дали ще свали малко иначе свещи и кабели са нови правиха ми реулаж че гореше 20-22л. градско искаше да става ЧОЧОНЕ пък е само 108 коня.


  • 0

#32 OBI_1

OBI_1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    200E, 300CE, ZXR750 Ninja, fronteraB

Публикувано 01 февруари 2014 - 14:35

Ти не си ли с механична инжекция, карбураторните са по-старички май.?


  • 0

#33 mechoka 77

mechoka 77

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 93 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W124 200ce 122hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 февруари 2014 - 15:44

W124 1992г 200се 122кс автоматик -лятото градско на къси дистанции 14.5газ,зимата 17-19газ.Правил съм какви ли не настройки и смени на датчици:-) не мога да я сваля под тези граници.Тежкото купе относително слабия двигател и автоматичните скорости -всичко това оказва влияние.
  • 0

#34 miroslav_neikov

miroslav_neikov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:ловеч
  • Автомобил:
    mercedes benz 190 1990

Публикувано 01 февруари 2014 - 16:38

Колеги здравейте,имам мерцедес 190, 2,0 122 к.с. и мисля да му сложа 2.3 някои знае ли кои мотор е по хубав


  • 0

#35 vladimir_

vladimir_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Мадан
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz 200 W124 M102 1987

Публикувано 03 февруари 2014 - 09:19

Ти не си ли с механична инжекция, карбураторните са по-старички май.?

не не съм до края на 89та ги произвеждат карбураторите и аз маи сам междинка точно на ръба на смяната на моделите първа регистрация е 91ва но колата трябва да е произведена или края на 89та или януари на 90 защото е с черните лайсни пък знам ли може и мотора да е сменял някои преди мен ??? :) 

 това е номера на рамата WDB1240201A477307   M10292210041952 модела е само 200 ако някой може да провери кога точно е произведена и това нейния двигател ли е ще съм много благодарен поне да знам истината   :beer


  • 0

#36 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 февруари 2014 - 21:52

 

VEHICLE TYPE: Car MODEL NAME: 200 ENGINE: 102922 10 041952 TRANSMISSION: 716216 00 654408 BODY: 05431 ORDER NUMBER: 0522802843 LIGHTS: HELLA WIPER: SWF 000000 INTERIOR COLOR: 078 PAINTS: 172

Коды опций
260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
583 ELECTRIC WINDOW LIFTER, 2-WAY
Полный список '260','412','451','466','506','534','583','591','812','821'

Произведена е преди 88-ма година.

M 102.922GASOLINE ENGINE WITH CARBURETOR SYSTEM, 80 KW (109 PS/DIN)

 

CODE-172 anthracite grey (anthrazitgrau)*-Цвят на купето

CODE-078 grey-Интериорен цвят

Предполагам вече ти е по ясно.


Този пост е редактиран от 200E-16V: 03 февруари 2014 - 21:58

  • 0

#37 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 февруари 2014 - 21:59

Използвана информация от

http://forums.mbclub...боите/?p=343307

http://forums.mbclub...-на-vin-номера/

http://partscatalog.ru/mercedes/

http://mb.ilcats.ru/

Прикачен файл  Mercedes Option Codes.pdf   298,07K   13 Брой сваляния

 

С 2-3 клика в нета и научаваш кътните зъби :)


Този пост е редактиран от 200E-16V: 03 февруари 2014 - 22:06

  • 0

#38 mkp

mkp

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 E200T 16V

Публикувано 10 септември 2014 - 08:39

Здравейте колеги, за да не отварям нова тема ще пиша в тази, имам идентичен проблем като на колегата, който я е започнал. Двигателят е М102 с механична инжекция, въпреки че ВИН кода твърди, че е с карбуратор. Колата е газифицирана, и има повишен разход на гориво от известно време, както на бензин, така и на газ. Сменени е почти всичко възможно, което може да е свързано с това. Интересното е, че губи мощност, когато загрее. Някакви насоки?


  • 0

#39 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 10 септември 2014 - 10:46

Здравейте колеги, за да не отварям нова тема ще пиша в тази, имам идентичен проблем като на колегата, който я е започнал. Двигателят е М102 с механична инжекция, въпреки че ВИН кода твърди, че е с карбуратор. Колата е газифицирана, и има повишен разход на гориво от известно време, както на бензин, така и на газ. Сменени е почти всичко възможно, което може да е свързано с това. Интересното е, че губи мощност, когато загрее. Някакви насоки?


Компресия мери ли?
  • 0

#40 mkp

mkp

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 E200T 16V

Публикувано 10 септември 2014 - 12:16

Да, компресия на студен двг - 10.5 , 10 , 10 , 10.5 


  • 0

#41 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4603 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 11 септември 2014 - 11:26

В подписа ти пише Е200Т 16V - това е комби с 2.0 л. М111 мотор.

 

За тази кола ли става въпрос?


  • 0

#42 mkp

mkp

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 E200T 16V

Публикувано 12 септември 2014 - 11:28

Колата, за която питам, е на приятел, трябваше да уточня. Помоли ме да поразпитам.  :)


  • 0

#43 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4603 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 12 септември 2014 - 13:38

Питай го с кой комутатор е - малкия или големия. В малкия влизат само кабели, на големия има и вакум.

 

Според мен е КЕ-Джетроник от по-старите и е възможно да е нещо с вакумния авансатор на делкото. Но така е трудно да се определи.

 

Губи мощност е относително понятие. Всеки път ли губи мощност, и над колко градуса като загрее?


  • 0




3 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 3 гости, 0 анонимни