И при мен е висок разхода на газ но аз съм с карбуратор М102 и по магистралата като я карам с 100 ми дава 11л. ама градско в София съм я засичал по задръстванията без да я настъпвам само с галене и неще да пада под 18- 18.5л. иначе си работи супер има си мощност и не знам и аз какво да я правя пък само като ме видят в сервиза с карбуратор и ахват някой ако има опит с карбураторите да сподели нещо поне да знам какво да проверя та да видим дали ще свали малко иначе свещи и кабели са нови правиха ми реулаж че гореше 20-22л. градско искаше да става ЧОЧОНЕ пък е само 108 коня.
![Снимка](https://secure.gravatar.com/avatar/7cf70e3d7f4ae85aba3f8819815541c7?s=100&d=https%3A%2F%2Fstatic.mbclub.bg%2Fforums%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fmaster%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
Висок разход на бензин W124 2.0
Започната от tisho_91, 12 окт 2012 - 17:51:12
42 мнения по тази тема
#31
Публикувано 01 февруари 2014 - 11:18
#32
Публикувано 01 февруари 2014 - 14:35
Ти не си ли с механична инжекция, карбураторните са по-старички май.?
#33
Публикувано 01 февруари 2014 - 15:44
W124 1992г 200се 122кс автоматик -лятото градско на къси дистанции 14.5газ,зимата 17-19газ.Правил съм какви ли не настройки и смени на датчици:-) не мога да я сваля под тези граници.Тежкото купе относително слабия двигател и автоматичните скорости -всичко това оказва влияние.
#34
Публикувано 01 февруари 2014 - 16:38
Колеги здравейте,имам мерцедес 190, 2,0 122 к.с. и мисля да му сложа 2.3 някои знае ли кои мотор е по хубав
#35
Публикувано 03 февруари 2014 - 09:19
Ти не си ли с механична инжекция, карбураторните са по-старички май.?
не не съм до края на 89та ги произвеждат карбураторите и аз маи сам междинка точно на ръба на смяната на моделите първа регистрация е 91ва но колата трябва да е произведена или края на 89та или януари на 90 защото е с черните лайсни пък знам ли може и мотора да е сменял някои преди мен ???
това е номера на рамата WDB1240201A477307 M10292210041952 модела е само 200 ако някой може да провери кога точно е произведена и това нейния двигател ли е ще съм много благодарен поне да знам истината
#36
Публикувано 03 февруари 2014 - 21:52
VEHICLE TYPE: Car MODEL NAME: 200 ENGINE: 102922 10 041952 TRANSMISSION: 716216 00 654408 BODY: 05431 ORDER NUMBER: 0522802843 LIGHTS: HELLA WIPER: SWF 000000 INTERIOR COLOR: 078 PAINTS: 172
Коды опций
260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
583 ELECTRIC WINDOW LIFTER, 2-WAY
Полный список '260','412','451','466','506','534','583','591','812','821'
Произведена е преди 88-ма година.
M 102.922GASOLINE ENGINE WITH CARBURETOR SYSTEM, 80 KW (109 PS/DIN)
CODE-172 anthracite grey (anthrazitgrau)*-Цвят на купето
CODE-078 grey-Интериорен цвят
Предполагам вече ти е по ясно.
Този пост е редактиран от 200E-16V: 03 февруари 2014 - 21:58
#37
Публикувано 03 февруари 2014 - 21:59
Използвана информация от
http://forums.mbclub...боите/?p=343307
http://forums.mbclub...-на-vin-номера/
http://partscatalog.ru/mercedes/
Mercedes Option Codes.pdf 298,07K
13 Брой сваляния
С 2-3 клика в нета и научаваш кътните зъби
Този пост е редактиран от 200E-16V: 03 февруари 2014 - 22:06
#38
Публикувано 10 септември 2014 - 08:39
Здравейте колеги, за да не отварям нова тема ще пиша в тази, имам идентичен проблем като на колегата, който я е започнал. Двигателят е М102 с механична инжекция, въпреки че ВИН кода твърди, че е с карбуратор. Колата е газифицирана, и има повишен разход на гориво от известно време, както на бензин, така и на газ. Сменени е почти всичко възможно, което може да е свързано с това. Интересното е, че губи мощност, когато загрее. Някакви насоки?
#39
Публикувано 10 септември 2014 - 10:46
Здравейте колеги, за да не отварям нова тема ще пиша в тази, имам идентичен проблем като на колегата, който я е започнал. Двигателят е М102 с механична инжекция, въпреки че ВИН кода твърди, че е с карбуратор. Колата е газифицирана, и има повишен разход на гориво от известно време, както на бензин, така и на газ. Сменени е почти всичко възможно, което може да е свързано с това. Интересното е, че губи мощност, когато загрее. Някакви насоки?
Компресия мери ли?
#40
Публикувано 10 септември 2014 - 12:16
Да, компресия на студен двг - 10.5 , 10 , 10 , 10.5
#41
Публикувано 11 септември 2014 - 11:26
В подписа ти пише Е200Т 16V - това е комби с 2.0 л. М111 мотор.
За тази кола ли става въпрос?
#42
Публикувано 12 септември 2014 - 11:28
Колата, за която питам, е на приятел, трябваше да уточня. Помоли ме да поразпитам.
#43
Публикувано 12 септември 2014 - 13:38
Питай го с кой комутатор е - малкия или големия. В малкия влизат само кабели, на големия има и вакум.
Според мен е КЕ-Джетроник от по-старите и е възможно да е нещо с вакумния авансатор на делкото. Но така е трудно да се определи.
Губи мощност е относително понятие. Всеки път ли губи мощност, и над колко градуса като загрее?
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни