Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Висок разход на бензин W124 2.0


  • Please log in to reply
42 мнения по тази тема

#16 slavimaster

slavimaster

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 281 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 февруари 2013 - 11:20

така и аз да се вкюча с моя безумен градски разход визирам градски защото извън града е кукла при 120 постоянна с няколко настъпвания до 170 ми даде 7.7-8.0 на бензин това бе ноември месец дори и инсталацията на двигателя не бях правил тогава.
след като я достегнах и започнах всекидневно да си я карам щях да получа удар от разхода в града 15/100 бензин както и да го засичаш това говора с нормално каране без климатроник защото е празен в момента. но и да е галя и да я настъпвам все един и същи е разхода. колата е с чисто нови кабели и свещи донесени лично от германия NGK с чисто нова инсталация с масло 5/40 на Yacco.
Скоро сдложих ГИ Fobos 1 след леки донастроки след монтажа няколко пати засичам разхода на газ ~18/100 на които и да е режими да я пробвах.
извън града на газ още не съм я пробвал.

Но визирам защо разхода на бензин трябва да е толкова висок в града като всичко по двг, е на 6 няма грешки компа колата върви няма проблеми с дросела рових са търсих питах приятели. накрая стигнахме до вероятния проблем.... Бавна ламда сонда. Да тя работи няма проблеми но ми казаха че с годините тъй като си е оригиналната не е сменяна извън града като караш г/д дършиш една скорост и ламда сондата не играе много докато в града тръгнеш спреш постоянно и самата тя
  • 1

1110907.png


#17 slavimaster

slavimaster

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 281 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 февруари 2013 - 11:42

натиснах преждевременно ентер и неможах да си довърша поста.

та.... с годините така да го кажа става по бавна и неможе в правилния момент да подаде точната информация към компа.
иначе колата не глъхне и няма проблеми с паленето и каквото и да било и настина според мен има някаква логика в това защото поради цената си като нова ~200лв повечето не я сменят докато настина не спре и не почне да прави проблеми.
иначе на газовия комп я наблздавам скалата бедна богата смес и си ги регулира. но факт с разхода.
оставям и на по компетентните да се изкажат върху мойте расъждения или да предложат друг вариант от какво може да е.

друго нещо което забелязах през газови комп като я вържем че инжекцията и дюзите в тва число ми работят супер бързо което и газаджията ми го каза че не бил виждал този двигател с толкова бързи дюзи кат мойте обичайната им работа е 1.9-1,95ms когато пусна всички възможни консуматори качва до 2.6-2.7мислисекунди. нз дали това ще има отношение към разхода специално и дали е добре или не.
  • 1

1110907.png


#18 dzuvko

dzuvko

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 310 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:W124, W202, W201, Електроника, Програмиране, Шахмат, Забавления
  • Автомобил:
    W124 - 2.0 Coupe (М111.940)
    W201 - 2.0D 190D
    W202 - 2.0 136кс (М111.941)
    W220 - S500 306кс V8 M113
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 февруари 2013 - 13:18

Аз не се имам за от покомпетентните, но ще споделя опит. Нов стрещу стар датчик за температурата на входящия въздух, временно на колата си върнах стария датчик за около 1 месец, и при положение че всеки ден минавам по около 130км, което е 50/50 градско(София)/извънградско и всяка вечер засичам разход, резултата е със стария датчик + 2л / 100 км ( от 9л/100км до +11л/100км )
  • 0

#19 slavimaster

slavimaster

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 281 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 февруари 2013 - 15:49

колега и ти си прав това ми е другото предположение и се бях замислил над този въпрос да го сменя макар че работи датчика но какво отчита той си знае пак и спрямо цената за ламда сондата май ще да е първи той.
  • 0

1110907.png


#20 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Публикувано 14 февруари 2013 - 16:01

Градско с тая газ треа да ти дава с включено парно около 15-16 зимно време. Така че не се шашкай толкоз
  • 0

Немеца го е измислил !


#21 tisho_91

tisho_91

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 34 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    W124-200E 91

Публикувано 14 февруари 2013 - 17:44

Затрудненото палене на топло идва от изгорял бушон на едно реле, командващо моторчето за празния ход. Намира се зад акумулатора, сваляш една пластмасова кора (ако я имаш, че вече почти всички са счупени) та там ще го видиш, черно правоъгълно реле, с прозрачно капаче отгоре, отваряш капачето и сменяш бушона. После си свиркаш. Ако бушона е здрав, т.е. моторчето за ПХ работи, остава проблем с джетроника.

Ето за това става въпрос, обаче при мен беше черно на цвят:
Публикувано изображение




Това реле съм го проверил и предпазителя е здрав.Съмнява ме от някой топлинен датчик той да прави така че като я напече да не пали?
  • 0

#22 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4603 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 14 февруари 2013 - 21:19

Не е от релето - това реле е по-ключово при студено палене.

Вероятно е разбъзикана от настройката на ЕХР. Дори ако е въртян 3мм шестограма през филтъра не може да даде такова отклонение в разхода на дълъг път, защото това влияе по-силно на празния ход.

ЕХР (електрохидравлияния регулатор) се намира отзад на инжекционната глава - закрепен е с 2 болта торкс 25. Внимавай с пръскащия бензин и двете О-пръстенчета.

На задната страна на ЕХР има болт с глава за плоска отверка - отвиваш го и отдолу има реглажен шестограм 2мм. От там се регулира сместа в средните и високите обороти.

Обратно на часовника обедняваш, но върти само на стъпки по 1/8 оборот.

След като обедниш, ще трябва нов реглаж на шестограма 3мм през филтъра. Най-добре е това да го прави някой с газ-анализатор, тъй като при теб няма ламбда сонда. 0.5-1% на празен ход. 1% на 2500 оборота, при задържани обороти и загрял мотор.
  • 0

#23 tisho_91

tisho_91

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 34 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    W124-200E 91

Публикувано 15 февруари 2013 - 07:24

Не е от релето - това реле е по-ключово при студено палене.

Вероятно е разбъзикана от настройката на ЕХР. Дори ако е въртян 3мм шестограма през филтъра не може да даде такова отклонение в разхода на дълъг път, защото това влияе по-силно на празния ход.

ЕХР (електрохидравлияния регулатор) се намира отзад на инжекционната глава - закрепен е с 2 болта торкс 25. Внимавай с пръскащия бензин и двете О-пръстенчета.

На задната страна на ЕХР има болт с глава за плоска отверка - отвиваш го и отдолу има реглажен шестограм 2мм. От там се регулира сместа в средните и високите обороти.

Обратно на часовника обедняваш, но върти само на стъпки по 1/8 оборот.

След като обедниш, ще трябва нов реглаж на шестограма 3мм през филтъра. Най-добре е това да го прави някой с газ-анализатор, тъй като при теб няма ламбда сонда. 0.5-1% на празен ход. 1% на 2500 оборота, при задържани обороти и загрял мотор.


Това нещо ЕХР съм сигурен че никой не го е въртял като взех колата от италия беше оригинал всичко!Как да го въртя това болтче на ЕХР без да знам каква е сместа дали бедна дали богата интересно ми е цялата процедура?Също така мисля че делкото е въртяно то е с един шестограмен болт и се варти за центровка май наи добре да ходя да я видят центровката в някои сервиз със стробоскоп и тогава да пипам другите неща?
  • 0

#24 slavimaster

slavimaster

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 281 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 февруари 2013 - 11:05

Градско с тая газ треа да ти дава с включено парно около 15-16 зимно време. Така че не се шашкай толкоз

да де ама мен на бензин ми е 15 а газ качва на 18 затова сега нищя този разход от 15 на какво се дължи и още октомври месец като я взех пак гореше толкова а беше топло барабар с сичките проблеми дет имаше тогава.

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
  • 0

1110907.png


#25 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 февруари 2013 - 01:17

така и аз да се вкюча с моя безумен градски разход визирам градски защото извън града е кукла при 120 постоянна с няколко настъпвания до 170 ми даде 7.7-8.0 на бензин това бе ноември месец дори и инсталацията на двигателя не бях правил тогава.
след като я достегнах и започнах всекидневно да си я карам щях да получа удар от разхода в града 15/100 бензин


Извънградския разход си е съвсем нормален но градския е високичък.
  • 0

#26 slavimaster

slavimaster

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 281 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 февруари 2013 - 02:55

Извънградския разход си е съвсем нормален но градския е високичък.

точно така е аз с извънградакия съм съгласен и ме удовлетворява напълно но в града при нормално каране повече от 12 не трябва качва пак и имам приятел на който 4 вратата му гори 11 в града същия 111 мотор само двто за неговата преди 2 год. му даваха 12 хилки но не я продаде. първо ще пробвам с температурния датчик пак ще видим как ще е

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
  • 0

1110907.png


#27 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 февруари 2013 - 22:09

замери го на топло и на студено колко ома дава примерно вкъщи и после отвънка.Пък аз щи кажа дали е в нормите.
  • 0

#28 dzuvko

dzuvko

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 310 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:W124, W202, W201, Електроника, Програмиране, Шахмат, Забавления
  • Автомобил:
    W124 - 2.0 Coupe (М111.940)
    W201 - 2.0D 190D
    W202 - 2.0 136кс (М111.941)
    W220 - S500 306кс V8 M113
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 февруари 2013 - 09:56

пак и имам приятел на който 4 вратата му гори 11 в града същия 111 мотор


Аз много го харесвам този двигател. По него има доста работи които оказват влияние върху работата му, но за сметка на това нещата са податливи прости и лесни за ремонт ( изключение прави само комутатора )

Този пост е редактиран от dzuvko: 18 февруари 2013 - 09:57

  • 0

#29 batmusorat

batmusorat

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W124TE 200

Публикувано 04 юни 2013 - 09:44

Колеги виждам,че не само при мен разхода е проблем,14-15 градско прави моя 200ТЕ 2,0 122к.с. м102,963 мотор.Проблема е,че с нормално каране не ми даде под 13-14 извънградско(Бургас-В.Търново и обратно 160 лв),айде с баирите през прохода и 3-4  предавка да ги сложим 13 л/100.Става въпрос за разход на бензин и всичко над 10/100 извънградско ми се вижда доста.Помагайте:)


  • 0

#30 batmusorat

batmusorat

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W124TE 200

Публикувано 05 юли 2013 - 20:05

Не разбирам много но от личен опит имам някои наблюдение че разхода зависи от доста фактори като например по дребните са въздушен филтър, количеството и качеството на маслото и много други. Когато си купих колата преди 3 години с неизправна ел. инсталация и обикновен въздушен филтър зимно време ми даде 16 - 17 смесен разход само след като сложих K&N филтър ми падна разхода с около 2 литра и когато оправих инсталацията падна още, в момента ми капе маслко от картера и доливам малсо та когато количеството на маслкото падне преди да долея разхода ми се качва с литър даже и отгоре. Казвам ги тези работи защото имам обективен и точен поглед над разхода на колата ми защото на ден пътувам по 150км и всеки ден засичам разход от пълна до пълна газова бутилка при различни условия и състояния на колата. В крайна сметка колите не са ни първа младост и 12л / 100км не е кой знае колко висок разход на мен ми дава между 8 и 9 л/100 извънградско газ. Ето още един пример се сетих пролетта купих задно гърне втора ръка и с него ми се качи разхода моментално, вероятно или е било нещо запушено или е с различно вътрешно съпротивление понеже беше от М102 (122 к.с.) след като го махнах и сложих права тръба вместо него нещата се нормализираха за сметка на малко по-висок шум, за това първо си ревизирай всички елементарни неща по колата ( освен вече споменатите: свещи зареждане на динамото, горивен филтър и др. който не се сещам в момента ) и след това може да не ти се струва висок разхода, но колкото и да ремонтираш не си мисли че ще стигнеш разхода предписан от производителя

Моля се за 12 градско и 8-9 извън но не се получава при мен :) За бензин говорим


  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни