![Снимка](https://secure.gravatar.com/avatar/7cf70e3d7f4ae85aba3f8819815541c7?s=100&d=https%3A%2F%2Fstatic.mbclub.bg%2Fforums%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fmaster%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
Висок разход на бензин W124 2.0
Започната от tisho_91, 12 окт 2012 - 17:51:12
42 мнения по тази тема
#16
Публикувано 14 февруари 2013 - 11:20
така и аз да се вкюча с моя безумен градски разход визирам градски защото извън града е кукла при 120 постоянна с няколко настъпвания до 170 ми даде 7.7-8.0 на бензин това бе ноември месец дори и инсталацията на двигателя не бях правил тогава.
след като я достегнах и започнах всекидневно да си я карам щях да получа удар от разхода в града 15/100 бензин както и да го засичаш това говора с нормално каране без климатроник защото е празен в момента. но и да е галя и да я настъпвам все един и същи е разхода. колата е с чисто нови кабели и свещи донесени лично от германия NGK с чисто нова инсталация с масло 5/40 на Yacco.
Скоро сдложих ГИ Fobos 1 след леки донастроки след монтажа няколко пати засичам разхода на газ ~18/100 на които и да е режими да я пробвах.
извън града на газ още не съм я пробвал.
Но визирам защо разхода на бензин трябва да е толкова висок в града като всичко по двг, е на 6 няма грешки компа колата върви няма проблеми с дросела рових са търсих питах приятели. накрая стигнахме до вероятния проблем.... Бавна ламда сонда. Да тя работи няма проблеми но ми казаха че с годините тъй като си е оригиналната не е сменяна извън града като караш г/д дършиш една скорост и ламда сондата не играе много докато в града тръгнеш спреш постоянно и самата тя
след като я достегнах и започнах всекидневно да си я карам щях да получа удар от разхода в града 15/100 бензин както и да го засичаш това говора с нормално каране без климатроник защото е празен в момента. но и да е галя и да я настъпвам все един и същи е разхода. колата е с чисто нови кабели и свещи донесени лично от германия NGK с чисто нова инсталация с масло 5/40 на Yacco.
Скоро сдложих ГИ Fobos 1 след леки донастроки след монтажа няколко пати засичам разхода на газ ~18/100 на които и да е режими да я пробвах.
извън града на газ още не съм я пробвал.
Но визирам защо разхода на бензин трябва да е толкова висок в града като всичко по двг, е на 6 няма грешки компа колата върви няма проблеми с дросела рових са търсих питах приятели. накрая стигнахме до вероятния проблем.... Бавна ламда сонда. Да тя работи няма проблеми но ми казаха че с годините тъй като си е оригиналната не е сменяна извън града като караш г/д дършиш една скорост и ламда сондата не играе много докато в града тръгнеш спреш постоянно и самата тя
#17
Публикувано 14 февруари 2013 - 11:42
натиснах преждевременно ентер и неможах да си довърша поста.
та.... с годините така да го кажа става по бавна и неможе в правилния момент да подаде точната информация към компа.
иначе колата не глъхне и няма проблеми с паленето и каквото и да било и настина според мен има някаква логика в това защото поради цената си като нова ~200лв повечето не я сменят докато настина не спре и не почне да прави проблеми.
иначе на газовия комп я наблздавам скалата бедна богата смес и си ги регулира. но факт с разхода.
оставям и на по компетентните да се изкажат върху мойте расъждения или да предложат друг вариант от какво може да е.
друго нещо което забелязах през газови комп като я вържем че инжекцията и дюзите в тва число ми работят супер бързо което и газаджията ми го каза че не бил виждал този двигател с толкова бързи дюзи кат мойте обичайната им работа е 1.9-1,95ms когато пусна всички възможни консуматори качва до 2.6-2.7мислисекунди. нз дали това ще има отношение към разхода специално и дали е добре или не.
та.... с годините така да го кажа става по бавна и неможе в правилния момент да подаде точната информация към компа.
иначе колата не глъхне и няма проблеми с паленето и каквото и да било и настина според мен има някаква логика в това защото поради цената си като нова ~200лв повечето не я сменят докато настина не спре и не почне да прави проблеми.
иначе на газовия комп я наблздавам скалата бедна богата смес и си ги регулира. но факт с разхода.
оставям и на по компетентните да се изкажат върху мойте расъждения или да предложат друг вариант от какво може да е.
друго нещо което забелязах през газови комп като я вържем че инжекцията и дюзите в тва число ми работят супер бързо което и газаджията ми го каза че не бил виждал този двигател с толкова бързи дюзи кат мойте обичайната им работа е 1.9-1,95ms когато пусна всички възможни консуматори качва до 2.6-2.7мислисекунди. нз дали това ще има отношение към разхода специално и дали е добре или не.
#18
Публикувано 14 февруари 2013 - 13:18
Аз не се имам за от покомпетентните, но ще споделя опит. Нов стрещу стар датчик за температурата на входящия въздух, временно на колата си върнах стария датчик за около 1 месец, и при положение че всеки ден минавам по около 130км, което е 50/50 градско(София)/извънградско и всяка вечер засичам разход, резултата е със стария датчик + 2л / 100 км ( от 9л/100км до +11л/100км )
#20
Публикувано 14 февруари 2013 - 16:01
Градско с тая газ треа да ти дава с включено парно около 15-16 зимно време. Така че не се шашкай толкоз
Немеца го е измислил !
#21
Публикувано 14 февруари 2013 - 17:44
Затрудненото палене на топло идва от изгорял бушон на едно реле, командващо моторчето за празния ход. Намира се зад акумулатора, сваляш една пластмасова кора (ако я имаш, че вече почти всички са счупени) та там ще го видиш, черно правоъгълно реле, с прозрачно капаче отгоре, отваряш капачето и сменяш бушона. После си свиркаш. Ако бушона е здрав, т.е. моторчето за ПХ работи, остава проблем с джетроника.
Ето за това става въпрос, обаче при мен беше черно на цвят:
Това реле съм го проверил и предпазителя е здрав.Съмнява ме от някой топлинен датчик той да прави така че като я напече да не пали?
#22
Публикувано 14 февруари 2013 - 21:19
Не е от релето - това реле е по-ключово при студено палене.
Вероятно е разбъзикана от настройката на ЕХР. Дори ако е въртян 3мм шестограма през филтъра не може да даде такова отклонение в разхода на дълъг път, защото това влияе по-силно на празния ход.
ЕХР (електрохидравлияния регулатор) се намира отзад на инжекционната глава - закрепен е с 2 болта торкс 25. Внимавай с пръскащия бензин и двете О-пръстенчета.
На задната страна на ЕХР има болт с глава за плоска отверка - отвиваш го и отдолу има реглажен шестограм 2мм. От там се регулира сместа в средните и високите обороти.
Обратно на часовника обедняваш, но върти само на стъпки по 1/8 оборот.
След като обедниш, ще трябва нов реглаж на шестограма 3мм през филтъра. Най-добре е това да го прави някой с газ-анализатор, тъй като при теб няма ламбда сонда. 0.5-1% на празен ход. 1% на 2500 оборота, при задържани обороти и загрял мотор.
Вероятно е разбъзикана от настройката на ЕХР. Дори ако е въртян 3мм шестограма през филтъра не може да даде такова отклонение в разхода на дълъг път, защото това влияе по-силно на празния ход.
ЕХР (електрохидравлияния регулатор) се намира отзад на инжекционната глава - закрепен е с 2 болта торкс 25. Внимавай с пръскащия бензин и двете О-пръстенчета.
На задната страна на ЕХР има болт с глава за плоска отверка - отвиваш го и отдолу има реглажен шестограм 2мм. От там се регулира сместа в средните и високите обороти.
Обратно на часовника обедняваш, но върти само на стъпки по 1/8 оборот.
След като обедниш, ще трябва нов реглаж на шестограма 3мм през филтъра. Най-добре е това да го прави някой с газ-анализатор, тъй като при теб няма ламбда сонда. 0.5-1% на празен ход. 1% на 2500 оборота, при задържани обороти и загрял мотор.
#23
Публикувано 15 февруари 2013 - 07:24
Не е от релето - това реле е по-ключово при студено палене.
Вероятно е разбъзикана от настройката на ЕХР. Дори ако е въртян 3мм шестограма през филтъра не може да даде такова отклонение в разхода на дълъг път, защото това влияе по-силно на празния ход.
ЕХР (електрохидравлияния регулатор) се намира отзад на инжекционната глава - закрепен е с 2 болта торкс 25. Внимавай с пръскащия бензин и двете О-пръстенчета.
На задната страна на ЕХР има болт с глава за плоска отверка - отвиваш го и отдолу има реглажен шестограм 2мм. От там се регулира сместа в средните и високите обороти.
Обратно на часовника обедняваш, но върти само на стъпки по 1/8 оборот.
След като обедниш, ще трябва нов реглаж на шестограма 3мм през филтъра. Най-добре е това да го прави някой с газ-анализатор, тъй като при теб няма ламбда сонда. 0.5-1% на празен ход. 1% на 2500 оборота, при задържани обороти и загрял мотор.
Това нещо ЕХР съм сигурен че никой не го е въртял като взех колата от италия беше оригинал всичко!Как да го въртя това болтче на ЕХР без да знам каква е сместа дали бедна дали богата интересно ми е цялата процедура?Също така мисля че делкото е въртяно то е с един шестограмен болт и се варти за центровка май наи добре да ходя да я видят центровката в някои сервиз със стробоскоп и тогава да пипам другите неща?
#24
Публикувано 15 февруари 2013 - 11:05
да де ама мен на бензин ми е 15 а газ качва на 18 затова сега нищя този разход от 15 на какво се дължи и още октомври месец като я взех пак гореше толкова а беше топло барабар с сичките проблеми дет имаше тогава.Градско с тая газ треа да ти дава с включено парно около 15-16 зимно време. Така че не се шашкай толкоз
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
#25
Публикувано 16 февруари 2013 - 01:17
така и аз да се вкюча с моя безумен градски разход визирам градски защото извън града е кукла при 120 постоянна с няколко настъпвания до 170 ми даде 7.7-8.0 на бензин това бе ноември месец дори и инсталацията на двигателя не бях правил тогава.
след като я достегнах и започнах всекидневно да си я карам щях да получа удар от разхода в града 15/100 бензин
Извънградския разход си е съвсем нормален но градския е високичък.
#26
Публикувано 16 февруари 2013 - 02:55
точно така е аз с извънградакия съм съгласен и ме удовлетворява напълно но в града при нормално каране повече от 12 не трябва качва пак и имам приятел на който 4 вратата му гори 11 в града същия 111 мотор само двто за неговата преди 2 год. му даваха 12 хилки но не я продаде. първо ще пробвам с температурния датчик пак ще видим как ще еИзвънградския разход си е съвсем нормален но градския е високичък.
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
#27
Публикувано 16 февруари 2013 - 22:09
замери го на топло и на студено колко ома дава примерно вкъщи и после отвънка.Пък аз щи кажа дали е в нормите.
#28
Публикувано 18 февруари 2013 - 09:56
пак и имам приятел на който 4 вратата му гори 11 в града същия 111 мотор
Аз много го харесвам този двигател. По него има доста работи които оказват влияние върху работата му, но за сметка на това нещата са податливи прости и лесни за ремонт ( изключение прави само комутатора )
Този пост е редактиран от dzuvko: 18 февруари 2013 - 09:57
#29
Публикувано 04 юни 2013 - 09:44
Колеги виждам,че не само при мен разхода е проблем,14-15 градско прави моя 200ТЕ 2,0 122к.с. м102,963 мотор.Проблема е,че с нормално каране не ми даде под 13-14 извънградско(Бургас-В.Търново и обратно 160 лв),айде с баирите през прохода и 3-4 предавка да ги сложим 13 л/100.Става въпрос за разход на бензин и всичко над 10/100 извънградско ми се вижда доста.Помагайте
#30
Публикувано 05 юли 2013 - 20:05
Не разбирам много но от личен опит имам някои наблюдение че разхода зависи от доста фактори като например по дребните са въздушен филтър, количеството и качеството на маслото и много други. Когато си купих колата преди 3 години с неизправна ел. инсталация и обикновен въздушен филтър зимно време ми даде 16 - 17 смесен разход само след като сложих K&N филтър ми падна разхода с около 2 литра и когато оправих инсталацията падна още, в момента ми капе маслко от картера и доливам малсо та когато количеството на маслкото падне преди да долея разхода ми се качва с литър даже и отгоре. Казвам ги тези работи защото имам обективен и точен поглед над разхода на колата ми защото на ден пътувам по 150км и всеки ден засичам разход от пълна до пълна газова бутилка при различни условия и състояния на колата. В крайна сметка колите не са ни първа младост и 12л / 100км не е кой знае колко висок разход на мен ми дава между 8 и 9 л/100 извънградско газ. Ето още един пример се сетих пролетта купих задно гърне втора ръка и с него ми се качи разхода моментално, вероятно или е било нещо запушено или е с различно вътрешно съпротивление понеже беше от М102 (122 к.с.) след като го махнах и сложих права тръба вместо него нещата се нормализираха за сметка на малко по-висок шум, за това първо си ревизирай всички елементарни неща по колата ( освен вече споменатите: свещи зареждане на динамото, горивен филтър и др. който не се сещам в момента ) и след това може да не ти се струва висок разхода, но колкото и да ремонтираш не си мисли че ще стигнеш разхода предписан от производителя
Моля се за 12 градско и 8-9 извън но не се получава при мен За бензин говорим
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни