![Photo](https://secure.gravatar.com/avatar/7cf70e3d7f4ae85aba3f8819815541c7?s=100&d=https%3A%2F%2Fstatic.mbclub.bg%2Fforums%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fmaster%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
Висок разход на бензин W124 2.0
Started by tisho_91, 12 Oct 2012 - 17:51:12
42 replies to this topic
#1
Posted 12 October 2012 - 17:51
Здравейте колеги имам един проблем които ме мъчи много,висок ми е разхода на бензин 12 на 100км двигателя ми е М102 963 2.0 118к.с. без ламбда и катализатор и незнам от къкво гори толкова много карам го 90-100-110 км не повече!Има и един друг проблем като я нагрее слънцето и пали по трудно с повече въртене на стартер поне 20 секунди и като запали оборотите играят и след 15 секунди стабилизират,а като е студено сутрин рано пали от почукване на стартер и веднага държи обороти!Благодаря предварително!
#2
Posted 14 October 2012 - 10:32
Колеги никой ли няма да каже нещо....
#3
Posted 16 October 2012 - 13:09
Не разбирам много но от личен опит имам някои наблюдение че разхода зависи от доста фактори като например по дребните са въздушен филтър, количеството и качеството на маслото и много други. Когато си купих колата преди 3 години с неизправна ел. инсталация и обикновен въздушен филтър зимно време ми даде 16 - 17 смесен разход само след като сложих K&N филтър ми падна разхода с около 2 литра и когато оправих инсталацията падна още, в момента ми капе маслко от картера и доливам малсо та когато количеството на маслкото падне преди да долея разхода ми се качва с литър даже и отгоре. Казвам ги тези работи защото имам обективен и точен поглед над разхода на колата ми защото на ден пътувам по 150км и всеки ден засичам разход от пълна до пълна газова бутилка при различни условия и състояния на колата. В крайна сметка колите не са ни първа младост и 12л / 100км не е кой знае колко висок разход на мен ми дава между 8 и 9 л/100 извънградско газ. Ето още един пример се сетих пролетта купих задно гърне втора ръка и с него ми се качи разхода моментално, вероятно или е било нещо запушено или е с различно вътрешно съпротивление понеже беше от М102 (122 к.с.) след като го махнах и сложих права тръба вместо него нещата се нормализираха за сметка на малко по-висок шум, за това първо си ревизирай всички елементарни неща по колата ( освен вече споменатите: свещи зареждане на динамото, горивен филтър и др. който не се сещам в момента ) и след това може да не ти се струва висок разхода, но колкото и да ремонтираш не си мисли че ще стигнеш разхода предписан от производителя
Edited by dzuvko, 16 October 2012 - 13:11 .
#4
Posted 19 October 2012 - 02:03
Що да не стане разхода предписан от производителя
мойта мечка я оборудвах с филтри на MAHLE почнах да зареждам от Ромпетрол и останах очарован не че им правя реклама ама ся като си дава ефект що да не споделя.Значи за да ходя на работа минавам 30 км в посока от около 9л на 100км ми даваше преди сега ми даде 7.5л на 100км но повече от 90-100 не вдигам
а на дълго пробег от 300 км и засичане с пълно-пълно 6.5л на 100км това е под показанията на производителя странна работа
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
![;)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/wink.png)
![:D](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/biggrin.png)
Edited by 200E-16V, 19 October 2012 - 02:50 .
#5
Posted 19 October 2012 - 08:59
![:brick](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/brick.gif)
![:brick](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/brick.gif)
![:brick](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/brick.gif)
Edited by dzuvko, 19 October 2012 - 09:03 .
#6
Posted 20 October 2012 - 22:00
Всеки месец пълня по 75 литра сега преди слагах по 90 литра става въпрос че от ромпетрол ми даде разход на който и аз не вярвам ама факт
А на дълго съм я засякох еднократно но скоро пак имам дълъг път и пак ще я засека и аз не вярвах ама я напълних в Бургас догоре даже малко преля и после я допълних след 300 км докато прелее и събра 19л и некви там грамове и аз не повярвах но факт.След около месец имам пътуване ще запазя бележките от зарежданията и ще ги снимам за не вярващи и на мен някой да ми го каже тва няма да повярвам
И нямам газово отказах се да и слагам газово в Бургас нещо ми се струва че няма да я направят като хората.
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
#7
Posted 22 October 2012 - 17:25
Колеги да попитам къде се намира серийния номер не мерцедес Е200 газ/бензин нещо не мога да го намеря
![:(](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/sad.png)
#8
Posted 22 October 2012 - 22:22
Ми сериен номер на мерц ГАЗ/БЕНЗИН още няма.Колеги да попитам къде се намира серийния номер не мерцедес Е200 газ/бензин нещо не мога да го намеря
![:joint](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smiley_emoticons_joint.gif)
Никога не оставям магарето си в калта.
#9
Posted 22 October 2012 - 23:49
Колеги да попитам къде се намира серийния номер не мерцедес Е200 газ/бензин нещо не мога да го намеря
Като вдигнеш предния капак над радиатора има едни ламаринки е на там пише номера на рамата,от кой дилър е,както и инфо за боята и за свещите по принцип.Има го на талона.Иначе колегата е прав все още няма газ бензин мерцедес
![:D](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/biggrin.png)
#10
Posted 31 January 2013 - 16:10
Колеги преди 20 дни трябваше да ида до до Бургас!От Велинград до там и обратно са 700 км! 90 лева газ. карал съм между 110-130!
#11
Posted 31 January 2013 - 22:02
Колеги преди 20 дни трябваше да ида до до Бургас!От Велинград до там и обратно са 700 км! 90 лева газ. карал съм между 110-130!
Перфектен разход
![:drift](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/drift1.gif)
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
#12
Posted 31 January 2013 - 22:36
tisho_91, имал ли си газ на твоята кола. Питам, понеже механичната инжекция може да се попрецака малко при бедна смес на газ или ранно префключване зимата. Виж ако намериш някой специалист да ти погледне Джетроника. под дросела има една гума, която като остарее много се напуква и стават дупки. Виж тавата и въздушния филтър.
#13
Posted 10 February 2013 - 22:36
Въздушния филтър е сменен ще разглобя инжекцията да видя този маркуч към колекторите.Също и като я напече слънце пали по мудно и леко прекъсва 3-4 секунди и се оправя!
#14
Posted 10 February 2013 - 22:37
Нямам газ но мисля да слагам!
#15
Posted 11 February 2013 - 01:16
Затрудненото палене на топло идва от изгорял бушон на едно реле, командващо моторчето за празния ход. Намира се зад акумулатора, сваляш една пластмасова кора (ако я имаш, че вече почти всички са счупени) та там ще го видиш, черно правоъгълно реле, с прозрачно капаче отгоре, отваряш капачето и сменяш бушона. После си свиркаш. Ако бушона е здрав, т.е. моторчето за ПХ работи, остава проблем с джетроника.
Ето за това става въпрос, обаче при мен беше черно на цвят:
Ето за това става въпрос, обаче при мен беше черно на цвят:
![Публикувано изображение](http://imgc.classistatic.com/cps/blnc/121023/046r1/9414145_20.jpeg)
Edited by Алфонсо, 11 February 2013 - 01:21 .
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users