Клапан компресор?
Започната от rado_ss, 18 сеп 2012 - 23:59:45
42 мнения по тази тема
#31
Публикувано 05 октомври 2012 - 20:00
Е ако е $1- $2, ако го поръчаш с DHL, ще дойде за 2 - 3 дни... дай им там $10 за транспорт, пак ще ти излезе прилично на фона на всички неща, дето ти готвеха да сменяш...
Кажи, че не бях прав, да поразгледаш англоезичните форума
Кажи, че не бях прав, да поразгледаш англоезичните форума
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#32
Публикувано 05 октомври 2012 - 20:32
И 20$ ще им дам,не е за парите. Ама утре с един приятел ще ги поръчваме,защото той има карта,ама пише само Free Intl Shipping,не видях да има избор с друга компания да се поръчват. Ще си взема поне 5-6 такива да имам резервни
А и проследих пътя на проблемния транзистор до кое краче на буксата води. После направих справка с Аутодата и това краче отговаря на...SuperCharger Clutch Така,че колеги надявам се да съм си открил "големия проблем"
И да колега Горанов златен си Кажи като минаваш през СтЗ да те черпя. Проблема е,че не знаех много технически английски и незнаех точно как да търся проблема. Нали като напиша compressor always on и ми излизат само проблеми с климатичния компресор Ама запасих се с нерви и се справих горе долу.
А и проследих пътя на проблемния транзистор до кое краче на буксата води. После направих справка с Аутодата и това краче отговаря на...SuperCharger Clutch Така,че колеги надявам се да съм си открил "големия проблем"
И да колега Горанов златен си Кажи като минаваш през СтЗ да те черпя. Проблема е,че не знаех много технически английски и незнаех точно как да търся проблема. Нали като напиша compressor always on и ми излизат само проблеми с климатичния компресор Ама запасих се с нерви и се справих горе долу.
#33
Публикувано 05 октомври 2012 - 21:45
Аз недобре компютър си имам един в гаража, ама де да знам кой е тоя транзистор. Най-добре си го поръчай нов, даже поръчай повече бройки, така и така ще плащаш транспортни разходи.
#34
Публикувано 06 октомври 2012 - 22:17
Колегииии жуотното се събуди Днес ходих на разходка, и случайно покрай Пловдив на пътя видях автоморга. Спрях,питах за какъв да е мерцедес с компресорен двигател и ми каза че има Ц-класа с десен волан с компресор. Договорихме се за цена която ме устройва и му казах,че ако има този транзистор вътре в компа на Ц-класата го купувам. отворихме го,имаше същия транзистор и го взех. Прибрах се,запоих го на моя комп,монтирах го на колата и...излетяяяяяяяяяяяяяххххххххххххх Сефте усетих че задницата можела да поднася повече от няколко сантиметра. И преди можех ама само в завой на първа с много газ...сега просто се кефих какво прави колата с изключен АСР,дори и на втора,въпреки,че го карах на D-директна Доволен съм
Мисля да мина покрай всички майстори които бяха на 100% сигурни,че компресора ми е за смяна и разтоварващия клапан е за смяна! И просто да им кажа,че за дребна сума,спрямо горните две,и двете явно работят. Компресора на място не е включил,а само като дам газ и мине 2000об виждам как се залепя външната ролка. И явно и разтоварващия клапан си работи защото мощност определено има вече. Той ако си стоеше отворен щеше да е същата работа като преди.
Как може един транзистор малък 1х1см да създаде толкова главоболия и най-вече ходене по мъките,и недай си боже да слушаш майсторите....ще те разорят
Сега трябва в понеделник да си изчистя и грешките за всеки случай и да си я следя. И почвам към по-малките проблеми които има колата
Мисля да мина покрай всички майстори които бяха на 100% сигурни,че компресора ми е за смяна и разтоварващия клапан е за смяна! И просто да им кажа,че за дребна сума,спрямо горните две,и двете явно работят. Компресора на място не е включил,а само като дам газ и мине 2000об виждам как се залепя външната ролка. И явно и разтоварващия клапан си работи защото мощност определено има вече. Той ако си стоеше отворен щеше да е същата работа като преди.
Как може един транзистор малък 1х1см да създаде толкова главоболия и най-вече ходене по мъките,и недай си боже да слушаш майсторите....ще те разорят
Сега трябва в понеделник да си изчистя и грешките за всеки случай и да си я следя. И почвам към по-малките проблеми които има колата
Този пост е редактиран от rado_ss: 07 октомври 2012 - 00:13
#35
Публикувано 06 октомври 2012 - 23:35
Браво колега дано много те радва. Темата може да бъде много полезна като цяло заради такива джажи понякога много зор може да види човек.
#36
Публикувано 09 октомври 2012 - 23:18
Ако не случиш на правилния майстор, можеш да си навлечеш страхотни главоболия. аз, като купих моята, на втората седмица светна Check Engine... ходих на над 5 - 6 майстора, всеки изказваше най-различни ПРЕДПОЛОЖЕНИЯ, ремонтите на които струваха от 400 до над 2000 лв. В крайна сметка се оказа дупка на изпускателния колектор, а грешката е от ламбда сондата, и ми го каза един майстор. Предишните като ги питам - ОК, сменям, ама ако не е това - ти плащаш ремонта и всичките викат: "Е бате, не мога да гарантирам"... А накрая, човекът, който ми каза къде е действително проблема директно ми каза: "Главата си залагам, че имаш дупка на изпускателния колектор!"... Вдигнахме колата, огледа и ми я показа.
Другият случай беше със стабилизиращата щанга - имах много неприятно тропане отпред, когато минавам през дупка. Ходих в 3 - 4 сервиза, оглеждаха колата и никой не можа да каже какво е. Даже ме убедиха да сменя и два шарнира отпред, но тропането си остана. Накрая вече се бях отказал да търся проблема, когато отидох за реглаж на преден и заден мост при Васко (в Дружба до борсите). Човекът вдига колата, пъха се под подемника да направи настройките и ми вика: "Момче, гледам, че са ти заминали тампоните на стабилизиращата щанга, не е фатално, ама не те ли дразни тропането?"
Другият случай беше със стабилизиращата щанга - имах много неприятно тропане отпред, когато минавам през дупка. Ходих в 3 - 4 сервиза, оглеждаха колата и никой не можа да каже какво е. Даже ме убедиха да сменя и два шарнира отпред, но тропането си остана. Накрая вече се бях отказал да търся проблема, когато отидох за реглаж на преден и заден мост при Васко (в Дружба до борсите). Човекът вдига колата, пъха се под подемника да направи настройките и ми вика: "Момче, гледам, че са ти заминали тампоните на стабилизиращата щанга, не е фатално, ама не те ли дразни тропането?"
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#37
Публикувано 10 октомври 2012 - 17:59
така е диагностиката показва някаква грешка
ама трябва да се открие защо е тази грешка
и това е по трудната част
в много от случаите грешката може да е от
пет-шест различни неща и е
трудно да се определи еднозначно
трябва опит усет и малко късмет
ама трябва да се открие защо е тази грешка
и това е по трудната част
в много от случаите грешката може да е от
пет-шест различни неща и е
трудно да се определи еднозначно
трябва опит усет и малко късмет
#38
Публикувано 10 ноември 2012 - 16:52
Колега Горанов ,кой е този майстор,че и аз имам проблем с копресора?Ако ми дадеш номер ще съм много благодарен!
#39
Публикувано 10 ноември 2012 - 18:07
Нямам предвид конкретен майстор, по-скоро имам предвид по принцип, че ако не случиш става страшно...
За колектора ми го откри Петко, за стабилизиращата Щанга Васко в сервиза за реглажи на Michelin
За колектора ми го откри Петко, за стабилизиращата Щанга Васко в сервиза за реглажи на Michelin
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#40
Публикувано 10 ноември 2012 - 21:42
#41
Публикувано 03 септември 2014 - 20:37
Същия транзистор ще свърши ли работа и за ЕКУ-то на 200К 192?
#42
Публикувано 14 септември 2014 - 23:27
Колата е доста спъната, с климатик 'ептен умира, вървежа не съответства на мощността и. Възможно ли е същия проблем да се получи и при 2.0К? Хайде колеги включвайте се!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни