Та... малоумщините продължават. Тия момци (Тотал12) са ми сложили инжектори с недостатъчен дебит за тоя мотор и от там проблема във високите обороти. Тестово човека ми сложи най-евтините инжектори които има (70-80лв са, но не съм ги плащал, само за теста) и сега колицата си развърта и над 6000 оборота, както си трябва. Дал ми я е 2-3 дена да я покарам, да видя разхода и в последствие вероятно ще сложим едни Романо инжектори (около 200лв са). Софтуера на ландито попринцип допуска само един модел, които така и не запомних (АБ- нещо си или ОБ- нещо си).
Отделно се оказа, че една от буксите на компютъра не била вкарана напълно. Изреди ми още няколко неща, по-дребни, дето е отстранил и след това клапата, тази дето е точно след въздушния филтър е почнала да работи нормално.
Също така се оказа, че радиатора и това дето е зад най-долната решетка на предната броня са затлачени с боклуци на макс. Т.е. в най-скоро време трябва да ги сваля и почистя, че хладен въздух общо взето не влиза.
Иначе в момента колата няма нищо общо с това което беше. Тягата е страшна и честно казано не помня някога да е вървяла така. Сега вече усещам доста отчетливо кога се пуска компресора. Честно казано си нямам никаква идея как трябва да се движи колата преди и след пускането на компресора. В момента е като при кола с турбо (до около 2000 оборота е мудно и лекичко и после почва да набира мощно, естествено без никаква дупка). Преди такава осезаема разлика нямаше. Не съм я осещал и на бензин, което може би означава, че в ниските обороти трябва още да се доизпипа, но засега само ще я тествам и ще видим.