Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

Голям разход на колата - clk 200 автоматик

clk 200 w 208 разход газ

  • Please log in to reply
336 мнения по тази тема

#301 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 октомври 2013 - 00:52

Не мога да се съглася напълно с нито една от точките.

1. и последователното, и успоредното си имат + и - страни. Току що загряла кола, едва стигнала 40 градуса на антифриз преди изпарителя... е много далеч от перфектно работеща, но е компромисната точка на икономията, в случай че шофьорът си познава автомобила.

2. да, ако е атмосферна малолитражка няма проблеми. комбинация принудително пълнене, малко цилиндри и автомат, съчетани с тежък крак на шофера, водят до теми като тази. да... може и да е по-зле: Турбо 4цил. кола с много коне и автомат, но те по дефиниция горят кошмарно много и на никой не му прави впечатление.

3. абсолютно невярно. Разликата в разхода е минимум 10% при съпоставими/препокриващи се стойности на ламбда трима. Може да стигне много по-грозни отношения от типа на 25%. %ите варират много сериозно на база това дали се кара в ниски обороти, градско със светофари и магистрала. От моите наблюдения, на магистрала гори в % най-много спрямо бензиновите стойности.

Неправилно е да се посочват като генерално правило цифри от типа "най-много 1л. отгоре". %ни стойности не могат да се абсолютизират при всички двигатели и кутии. Аналогично звучи "всички брюнетки са грозни".

 

Истината е, че газта е ОК от гледна точка сигурност и непретенциозно придвижване, но не е 100% заместител на бензина при мощни автомобили. От гледна точка "трябва ми колата да отида от т.А до т.Б", е най-доброто решение, имайки предвид, че струва 1/2 от цената на 1л. бензин и не вреди на двигателя.

За хората с рейсинг пориви, има копче за превключване на бензин.

Всичко друго е успиване на клиента и измиване на ръцете.

 

Но да... тази кола с тази газова трябва да може да ходи до ограничител на газ без да изключва цилиндри, когато е напълно загряла. Няма да издържи на нон-стоп такова каране, но за инцидентни изпреварвания, не се предполагат драми.


  • 3

Audi_A4_avatar.gif


#302 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 31 октомври 2013 - 18:40

като не вярваш ела ще ти покажа няколко коли

и ще се убедиш ,че това което писах е вярно

и да няма недуразомения най малката е корса 1.1

най голямата AMG5.5

а има и една 5 ама е на метан


  • 1

#303 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 31 октомври 2013 - 19:22

Нека и аз да се включа да изкажа мнение,пък дано е от полза.От това което чета съм на мнение че изпарителя ти е най големият виновник за проблемите,защо ли,ами казваш че дюзите били малки.Ок но големината на всяка дюза се смята по налягане,на 1 бар е един дебита,на 2 двоен т.е ако изпарителя позволява може да работиш с приблизителна големина.Това лесно може да се види на диагностиката като се гледа налягането на изпарителя като падне под зададено долно на картата и прехвърля на бензин.Другото което се гледа е температурата на изпарителя,ако пада много както беше при мен значи не може да смогне на този дебит.На газ може да върви доволно колата при променен аванс нагоре или на собствената или добавяне на аванс процесор който се програмира в всеки диапозон от обороти и двете са по близо до сферата но тунинга отколкото до газаджийските изпълнения.За допълнение аз все още нямам такова нещо но съм напът.


  • 0

#304 Kainy

Kainy

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 396 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor 1997
    Audi A6 3.0TDI 2005
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 декември 2013 - 18:44

Понеже вече имам втора кола, мога да оставя бенца за по-дълго при газаджиите. Сега обаче проблема не е само в разхода на гориво. Както бях писал по-рано, нещо почнаха да ми гаснат цилиндри по-лесно. Оказа се, че в момента не мога да вдигна над 160-180км/ч без да ми изгасне 1 или 2 цилиндъра. Това се случва само на газ с натиснат до дупка педал. Времето на инжекторите е между 22 и 23ms, но общо взето тогава компа изключва и си нямаме на идея какво се случва. Бубините, кабелите и свещите са сменяни (на малко над 20000 км са, а свещите на около 5000). Променяхме количеството гориво по всякакви начини, но разлика няма. 100% от случаите около 180км/ч гаси цилиндър. Газаджиите обаче смятат че проблема е в тоците, докато диагностика на който утре ще карам колата твърдо смята, че ако има проблем по тоците, то той ще се прояви и при бензина... Само че на бензин 3 пъти си ударих 220 без проблем.

 

В сервиза смениха само редуктура, защото май пак беше избила газ във вакуума. 5 минути ми се обясняваха как сигурно съм я карал в червеното и че се случвало и аз съм... ми естествено че ще я карам в червеното... нали затова си слагам хубава газова, че да няма проблеми. Инжекторите продължават да твърдят , че са били дори малко големи и по-големи вече ще вкарват винаги прекалено много гориво.

 

Така че общо взето остава да ги накарам да подменим компа и така да се тества. Но това ще да е за разхода.

 

За цилиндрите обаче ми трябват идеи от какво може да е. Очаквано майсторите вдигат ръце щото проблема не бил в газта. Утре ще видим дали пише кои цилиндри са гаснели, и ако са само 2, ще прехвърля свещите от тях на другите 2 и после ако пак гаснат ще видя кои са. Това предполагам е достатъчно да се разбере дали са свещите. Също така ми е интересен случая с изключването на компа. Реално като стигне 23ms време на инжекторите, компа спира да работи и оставя колата на самотек. Какво е възможно тогава да се обърка. Доколкото разбирам схемата е колкото гориво има толкова да се дава на колата, само че явно нещо се обърква.

 

Отделно ламба сондата работи перфектно, като когато колата е на макс, ламбата си държи 1.2V. Налягането на изпарителя също е добро, според майсторите, като мисля, че при максимално натоварване държеше между 3 и 4 бара...

 

Само да добавя, че при самото ускорение на 1-2 пъти понякога тока в някой от цилиндрите прекъсва, но не успява да изгасне, при задържане над 23ms за около 5 секунди, гасне изцяло.


Този пост е редактиран от Kainy: 17 декември 2013 - 18:47

  • 0
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."

#305 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 18 декември 2013 - 10:42

Много е 3-4 бара на изпарителя.От това което съм ходил по газаджии знам че най-доброто налягане на изпарителя е 1бар плюс буста ако има такъв,в случая е 0.5 +1=1.5.Колкото до времената (за инжекторните става въпрос) съм чул че не всички ГИ могат да ги стигат,т.е. на много компютри на газови не подържат на картата такива времена,просто картата свършва на 20-22мс.Ако си се уморил вече да се мъчиш мога да ти препоръчам мн добър газаджия който работи със всички видове ГИ и основно доработва омазани и много мощни коли,на за да не правя реклама мога да ти разкажа повече на лс.


  • 1

#306 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 18 декември 2013 - 14:18

Много е 3-4 бара на изпарителя.От това което съм ходил по газаджии знам че най-доброто налягане на изпарителя е 1бар плюс буста ако има такъв,в случая е 0.5 +1=1.5.

+1


  • 0

#307 Itzkata

Itzkata

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    clk 200 convirtible 1999

Публикувано 28 декември 2013 - 03:48

Ихаааа, за една година така се е развила тази тема, ч еможе спокойно да с ераздели на няколко части.
Ще обновя малко нещата.
Първо-проблемът не се реши все още.
Второ-Колата освен че попохарчва и не върви как трябва. Даже напоследък ми прави впечатление че едва ускорява. Качи ли температурата стрелката
на 80+ градуса и настъпа ли педала нищо не става. Ускоряваа бааавно но славно и ми иде да я тресна някъде.
Като е студено времето и запаля сутрин е по динамична и пъргава, но е до време.

Относно газовата Бардолини я смених с Ловато и по-добре е ...все пак е нова,но разхода пак си  е горе долу същия. С около 40 л газ максимум минавам
280 км смесено, даже главно пътя ми е извънградско,защото пътувам за работа София-Ботевградско-Богоров.

Та относно мудната кола и не нормалното ускоряване и набиране мисля, че ма връзка и с разхода, като няма значение газ бензин. Еднакво убита е.

Какво направх досега по случая...изчетох къде каквото могав интернет на английски и бг по проблема. Главно хората са го решили със смяна на датчици
или най-вече датчик на Хол. Сега ще попита някой ами диагностика....да вече сигурно  съм 300 лв назад само от диагностики и различни причини  и едни и същи грешки.

Днес даже бях и при сервизът на Петко на околовръстното. Мога да кажа , че ми се стори голям пич и наистина си разбира от работата.
Та от диагностиката и това, което той ми обясни, че е ако проблемът е в свещи, кабели, бубини, цилиндри и датчици грешката ще излезе при диагностиката и ще е птчетена от компютъра.
Няма такива грешки значи не е там проблемът. Има грешка в автоматика, къдеот и според него е проблемът. Обясни ми, че кутията приплъзва и като е студено маслото сутрин например
работи по-добре и не се усеща и затова върви по-добре колата, но загрее ли, вече всичко свършва.
Затова сега съм решил масова проверк аи на този случай. само да вмъкна преди 6 месеца смених маслото и гарнитурите на кутията, ланда сода и нов дебитомер Бош. Имаше подобрение,
но сега пак проблем. И ако там не е проблемът се връщам на датчици или в краен случай и най-смехотворно би било скъсани маркучи и всмукване на въздух и загуба н аналягане при ускорение.

Ако е имал някой подобен проблем да пише и нека колеги, които имат същия мерцедес да споделят за разхода си и проблемни случки с колата.
Споделям аз една във връзка  с моя проблем.
Преди две седмици на магистралата аз, колата и още двама. Скорост 100-120 макс,
правя опит з аизпреварване на автобуси и камиони, голямо бучене, големи обороти и си махаме 2 минути с тираджията,
докато колона Пернишки ултраси ме псуват отзад... Примерно :D


  • 0

#308 ///sasho

///sasho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 742 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK W208 200 KOMPRESSOR 192 PS

Публикувано 28 декември 2013 - 10:45

40 литра за 280 километра градско в София е нормално, и моята дава толкова само дето е компресор.
  • 0

#309 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 декември 2013 - 11:40

Каква е грешката в автоматика?


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#310 Kainy

Kainy

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 396 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor 1997
    Audi A6 3.0TDI 2005
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 декември 2013 - 22:18

Той човека си каза, че разхода е повече извънградско не Софийски...  При мен в момента изцяло извънградско със 150км/ч при твърди 3500 оборота ми дава също точно 14/100 разход, като при мен си е доказано проблемен разход. На бензин е 10/100 в тази ситуация. В твоя случай си 136 коня, но пък кабрио, което е малко по-тежко, така че очаквания разход няма да е кой знае колко по-малък.

 

За датчиците... сменяй ги само в комбина с газ анализатор. Аз смених 3 ламби сонди с чисто нови каквито ми излизат за мотора (беру), но горивната смес винаги беше богата (с едната имах 9% СО, а най-ниското което видях беше 1% при цел 0.5-0.6% в спокойно положение).

 

Не спомена дали проблема с ускорението го има на бензин. Ако го няма на бензин, надали проблема ще е в скоростната кутия. Провери си също разхода на бензин. Моя беше 17-18/100 градско и като си оправих ламбата падна на 12/100.

 

 

Сега да ъпдейтна за моя проблем...

 

Малко се затрудних с решението му тъй като официалните майстори твърдо решиха, че трябва да дам 100лв за нови иридиеви свещи, щото така пише в аутодата-та им, а аз съм с някви други на njk с които някак си досега карах без проблем, а са на под 5000км. Е отказах да набивам пари пак в глупости. Лошото беше че си тръгнах от сервиза с адски разстроена кола. В ниските обороти никаква я нямаше. В същото време не можех вече да се вържа към компа, тъй като ми бяха сложили най-новия фирм, който не работи с моята версия на софта, която за късмет ползват и всички неофициални газаджии (за ланди става дума). Буквално не можех да си карам колата. Общо взето никой освен официалните сервизи не можеше да ми помогне, а аз към тях вече избягвам да се обръщам.

 

Няколко дни вече търся последната версия на ланди софта, но тя още не е изтекла. От друг форум обаче ми подшушнаха, че мога просто да сменя фирма на ECU-то с по-стар, което естествено проработи. Така днес оправих връзката с компа и отидох на газаджия (неофициален).

 

На кратко - една бърза автоматична настройка. 45 единици отгоре на цялата карта, че беше много бедна. Няколко пипвания докато стигнем до магистралата. На 190км/ч тръгна да гасне цилиндъра, хванахме го, пича пипна малко после 3 пъти до 220-230 нямаше проблеми вече. Изгладихме две колебания при 180 и 220км/ч и сега колата се движи страхотно. Проблема с високия разход надали е оправен, но това е проблем който ще продължавам да боря, но вече имам втора кола, за да мога бенца да го оставя да го ръчкат по-дълго време.

 

В крайна сметка 10 литра газ и 15лв за настройка оправиха проблема, вместо да се набутам със 100 кинта за свещи, нищо че бях закарал колата на диагностика и проблем със запалителната система нямаше, но на официалните така им беше по-лесно...


  • 0
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."

#311 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 декември 2013 - 00:31

Проблемен разход НЯМАШ ;)

При тия изпълнения, няколко пъти до 220-230км/ч, няколко до 190км/ч никой разход не е проблемен, 20/100 да ти даде пак е добре, за да върви една кола, трябва да хачри.


  • 0

#312 Itzkata

Itzkata

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    clk 200 convirtible 1999

Публикувано 29 декември 2013 - 03:38

Хммм...усещам, че никой няма такъв проблем с мудното ускорение и харченето (и за газ и за бензин)
но работя по 2, 3 версии и като няма ка да стесна кръга до една ще ги карам подред да сменям, каот балама
докаот накрая оцеля проблема.
Нека някой ако има същата кола да сподели разхода си


  • 0

#313 Kainy

Kainy

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 396 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor 1997
    Audi A6 3.0TDI 2005
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 декември 2013 - 06:43

Проблемен разход НЯМАШ ;)
При тия изпълнения, няколко пъти до 220-230км/ч, няколко до 190км/ч никой разход не е проблемен, 20/100 да ти даде пак е добре, за да върви една кола, трябва да хачри.


Никой не говори за разхода при 190+км/ч... Написах го преди известно време. При абсолютно нормално градско шофиране в най-големите задръствания, разхода на бензин е 12/100, а на газ 16/100, като в същото време е спъната на газ. Това е.
  • 0
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."

#314 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 декември 2013 - 12:45

 
 

Хммм...усещам, че никой няма такъв проблем с мудното ускорение и харченето (и за газ и за бензин)
но работя по 2, 3 версии и като няма ка да стесна кръга до една ще ги карам подред да сменям, каот балама
докаот накрая оцеля проблема.
Нека някой ако има същата кола да сподели разхода си

 

Вчера тръгнах да пиша по проблема, върнах се на началните ти мнения за да не пропусна нещо и след като потънах в обърквацията по казуса, се отказах, но зададох въпрос на когото ти не отговаряш.  Днес отново отварям темата и прочитам че ''усещаш'' че никой няма твоя проблем. Ами какво друго да усещаш като всеки който има желание да ти помогне, се оказва объркан от натрупалото се написано от теб.

 

Още преди година си споменал за високите обороти:

 

След 130 км при опит за изпреварване колата влизаше от 3500 -4 хил оборота в 5 хил почти 6.
двигателя започваше да реве като звяр, а аз си седях на едно място.
 

 

 и вчера

Преди две седмици на магистралата аз, колата и още двама. Скорост 100-120 макс,
правя опит з аизпреварване на автобуси и камиони, голямо бучене, големи обороти 

 

Кутията приплъзва.

 

Проблема идва от това че отделяш по 2 реда за него а надолу продължаваш да отклоняваш темата и да си споменаваш свещи, кабели, бубини, спортни филтри и подобряване на мощности. 

 

За последно проверете дали ваноса (ако има такъв) работи, не електриката му - щот нямаш грешка, ами механично.

 

Кажи ни каква е грешката в кутията?  ....има още една вероятност, но да не бързаме защото ако е тя, диагностиката на Петко щеше да я хване а той да ти каже.


Този пост е редактиран от Вай Басо: 29 декември 2013 - 20:00

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#315 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 декември 2013 - 13:47

И ако при изпреварване, редом с приплъзванията, си я държал в обороти повечко, приплъзващият пакет е посинял.  Очаквай аварийни режими, даже ми е чудно как още не е в такъв, как още бачка. т.е. тя със сигурност не бачка както трябва и не превключва както трябва, това пък вдига разхода.

 

Някъде прочетох че се познаваш с някой от момчетата тук, Косьо май беше, той ги усеща нещата, дай му я да я подкара и да ни каже кво се случва. 

 

 

но работя по 2, 3 версии и като няма ка да стесна кръга до една ще ги карам подред да сменям, каот балама
докаот накрая оцеля проблема.
 

 

Може да не съм прав но от прочетеното си мисля че до тук го караш баш по тоя начин. Имаш добро чувство за хумор и би било добре ако редом с него ни запознаеш повече за другите версий.

 

Колкото повече кажеш толкова по-добре! 

 

Пернишките ултраси бидеха ли опушени по време на изчакването при изпреварването? Ако да, дима имаше ли цвят?

 

Наблюдавай като забучи мотора за пушек?  На място форсира ли се добре?


Този пост е редактиран от Вай Басо: 29 декември 2013 - 18:36

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни