Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

Голям разход на колата - clk 200 автоматик

clk 200 w 208 разход газ

  • Please log in to reply
336 мнения по тази тема

#286 Kainy

Kainy

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 396 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor 1997
    Audi A6 3.0TDI 2005
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 октомври 2013 - 12:55

Та... малоумщините продължават. Тия момци (Тотал12) са ми сложили инжектори с недостатъчен дебит за тоя мотор и от там проблема във високите обороти. Тестово човека ми сложи най-евтините инжектори които има (70-80лв са, но не съм ги плащал, само за теста) и сега колицата си развърта и над 6000 оборота, както си трябва. Дал ми я е 2-3 дена да я покарам, да видя разхода и в последствие вероятно ще сложим едни Романо инжектори (около 200лв са). Софтуера на ландито попринцип допуска само един модел, които така и не запомних (АБ- нещо си или ОБ- нещо си).

 

Отделно се оказа, че една от буксите на компютъра не била вкарана напълно. Изреди ми още няколко неща, по-дребни, дето е отстранил и след това клапата, тази дето е точно след въздушния филтър е почнала да работи нормално.

 

Също така се оказа, че радиатора и това дето е зад най-долната решетка на предната броня са затлачени с боклуци на макс. Т.е. в най-скоро време трябва да ги сваля и почистя, че хладен въздух общо взето не влиза.

 

Иначе в момента колата няма нищо общо с това което беше. Тягата е страшна и честно казано не помня някога да е вървяла така. Сега вече усещам доста отчетливо кога се пуска компресора. Честно казано си нямам никаква идея как трябва да се движи колата преди и след пускането на компресора. В момента е като при кола с турбо (до около 2000 оборота е мудно и лекичко и после почва да набира мощно, естествено без никаква дупка). Преди такава осезаема разлика нямаше. Не съм я осещал и на бензин, което може би означава, че в ниските обороти трябва още да се доизпипа, но засега само ще я тествам и ще видим.


  • 0
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."

#287 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 октомври 2013 - 13:10

Изчистете я сега - след почистването ще тръгне още по-добре и наблюдавай дали ще влезе грешка...ако влеезе....напиши коя е.


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#288 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 октомври 2013 - 14:51

Каква е поуката?

Ланди май не е толкова лоша система, за каквато беше представяна в последните 20 страници.

(Аз като един виден или не-толкова-виден защитник на Ланди да си кажа :) )

Разбра защо офертата от Тотал-а беше толкова добра... всъщност толкова лоша, но от финансова гледна точка беше примамлива.

Софтуера на Ланди поддържа основно Matrix и Keyhin out-of-the-box. Keyhin са феноменални и феноменално скъпи. Matrix и те, но на по-приемлива цена.

 

 

Обещал си да снимаш монтажа. Монтажът има вероятно 60% тежест над цялостната работа на системата. Т.е. и Prins да беше сложил при някои кълвачи, и за нея щеше да пишеш колко е гадна.

Не се коси, като я подкараш като хората, ще разбереш защо толкова много ги харесвам тези газови. + това ми е интересно защо не си сложиш истинските Ланди/Бош рейки вместо Романо? Изпарителят ти "кубчето" ли е или малкия? Все повече си мисля, че са ти сложили кит за 100 коня и 1.3 моторче и са били решили да го маскират като минава на бензин при обедняване на сместа. Причината да го разбереш е:

а) проблемна сонда: затова се сменя почти винаги при монтаж!

б) начинът ти на каране :)


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#289 Kainy

Kainy

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 396 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor 1997
    Audi A6 3.0TDI 2005
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 октомври 2013 - 15:32

Разликата в цената беше 50лв... В Маргел и в Тотал12 ми искаха еднаква цена - 1300лв. Разликата единствено беше, че Маргел ми искаха 50лв отгоре за 60л бутилка (оригинално е 40л) и 50лв за да се зарежда при бензиновата капачка, докато Тотал12 ми искаха 50лв за двете общо (20 за бутилката и 30 за дупката или обратното, не помня). Освен това Маргел ми запазиха час за след 2 седмици, докато Тотал12 щяха да ми я сложат на следващия ден. Също така същите са и оторозиран дистрибутор на Ланди, така че нямаше как да се осъмня. Познавах ги от преди, бяха ми правили и двете предишни коли, където нямах оплаквания, така че избора беше ясен и лесен, имайки на предвид че трябваше да пътувам на дълго и предпочитах да съм на газ отколкото на бензин :) Освен това пак искам да повторя, че отношението на главния майстор в Маргел беше под всякаква критика (като се има на предвид, че аз се смятам за клиент мечта :)), което допълнително ме отказа от този сервиз. Виж да беше някое квартално сервизче в гараж 4 на 6 метра, да, бих се осъмнил, ама...

 

Също така на Маргел им бях задал задачата да проверят монтажа на системата... Как мислиш, дали ми каза нещо? Изпарителя ми е уж за по-мощни коли - до 160kW е.

 

За инжекторите в крайна сметка ще видя следващата седмица какво е положението като я покарам и ще преценя какви да взема. И да се изръся малко, все ми е тая, вече просто искам да тръгне каруцата... :)

 

Снимки ще дам при първа възможност.

 

Иначе не съм сигурен дали от целия хейт някъде без да искам съм набедил Ланди, като цяло си го насочвам към монтажистите, но може помеждодругото и системата да го е отнесла след представена ми невярна информация, за което се извинявам :). Когато сагата приключи ще обобщя всичко през което минах 


  • 0
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."

#290 Kainy

Kainy

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 396 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor 1997
    Audi A6 3.0TDI 2005
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 октомври 2013 - 09:04

Такам... теста, както очаквах мина без никакъв успех :)

 

Както споменах, майстора ми смени рейката с инжекторите с такава с по-голям дебит. Резултата беше, че колата вече във високите обороти си имаше добра тяга. Ниските обороти изобщо не бяха настроени обаче (дали беше заради настройката или заради неразбиране на рейката с компа, не беше на дневен ред да се изяснява). Важното е, че се доказа, че рейката която са ми сложили просто над 4500 оборота не може да осигурява достатъчно гориво. Долу ще постна снимки на рейката (cod.238284000), която се води, че е за до 160kW автомобили. Попринцип са ми казвали, че газовата система трябва да поддържа мощност поне с 20% над тази на автомобила, което в този случай не е валидно (моята е 141kW), но не знам доколко е вярно.

 

Що се отнася до разход, колата пак си даде 20/100 градско и 12-13/100 извънградско. Днес на обяд ще имам резултат и за разхода на бензин в градско. Извънградско е 10/100.

 

Какво обаче ще правя за напред... Идеята сега е да върна старата рейка обратно и да ходя при Тотал12 да се разправям, че системата която са ми сложили ми е слаба и явно няма начин да се настрои за тази кола. Трябва да отбележа, че извънградския разход е засичан със скорости които не надвишават 3500 оборота, докато градското, често минава 4500 оборота, което се връзва с данните събрани до момента. Идеята е да издействам да ми сменят инжекторите и изпарителя с такива с по-голям дебит. Най-вероятно ще искам и да си доплатя за бутален изпарител на 250кс, но ще видим.

 

Отделно, се оказа, че дупките за инжекторите (както и се очакваше), са поставяни по доста не оптимален начин. Следователно ако горното успее, заебавам гаранцията от там нататък и правим нови дупки за инжекторите на по-правилните места и вече почват настройките.

 

Евентуално ми трябва някой запознат да ме посъветва точно как да се разправя с Тотал12 и малко по-технически да ми каже каква е ситуацията с инжекторите и по-малкия им дебит и т.н.

 

В краен случай, ако всичко пропадне и ония се направят на ударени (и не ме приберат в районното след това :)), просто ще взема нов комплект от комп+инжектори+бурален изпарител и да си нямам повече проблеми. Тази система явно не е неизправна ами просто несъвместима и най-вероятно ще я продам на някой или ще си я оставя за на брат ми колата като му вземем нещо (което със сигурност като за начало ще е слабичко :))

 

Снимките на инжекторите са долу, а на обяд ако не забравя, ще снимам и под капака каква е ситуацията.

Прикачени файлове


  • 0
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."

#291 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2185 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

Публикувано 15 октомври 2013 - 09:38

 

Евентуално ми трябва някой запознат да ме посъветва точно как да се разправя с Тотал12 и малко по-технически да ми каже каква е ситуацията с инжекторите и по-малкия им дебит и т.н.

 

 

Нали знаеш че майсторите никога не са виновни?

Те са дали всичко от себе си,че даже и от горе защото си им бил симпатичен,евентуално.

Трудно ще ти е да се оправиш с тях.Дано стигнете до някакъв консенсус.

Успех.


  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.

#292 Kainy

Kainy

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 396 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor 1997
    Audi A6 3.0TDI 2005
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 октомври 2013 - 09:45

Реално не очаквам чудеса... Редно е, за дето цяла година ме мотаха да си ми дадат по-мощните части и за вбъдеще да си вземат поука. В краен случай бих склонил и да си доплатя за тях, защото реално системата щеше да ми е по-скъпа, ако е била правилната.

 

Естествено всичко това е под претекст, че това наистина е проблема. За съжаление обаче вече няма какво друго да е. За мой късмет най-накрая се намери майстор, който първо да погледне как е колата преди да почне да ръчка газовата и реално премахнахме няколко проблема, които и за най-обикновен майстор щяха да са очевидни, ама като не им се занимава, какво да се прави. Сега вече колата на бензин се движи и харчи коректно (да не се изхвърлям да казвам чудесно), така че остава драмата с газовата и да се приключва вече, че от 2 месеца през ден съм по сервизи и вече даже шефа ми почва да се дразни дето си яда от работното време да се занимавам с глупости.


Този пост е редактиран от Kainy: 15 октомври 2013 - 09:46

  • 0
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."

#293 Kainy

Kainy

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 396 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor 1997
    Audi A6 3.0TDI 2005
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 октомври 2013 - 21:20

Естествено на обяд забравих да снимам каквото и да било, така че сега като се прибрах снимах малко. С телефона е и на тъмно, ама би трябвало да се вижда достатъчно.

 

Отделно да споделя, че разхода на бензин градско е 12/100, като това е извадка за 100км направени между Люлин и центъра само в час пик :) Същото нещо на газ е 20/100. Трябва да отбележа, че карах като пенсионер, ама наистина. Същото го правих и на газ, но пак си беше 19-20/100.

 

Имайте предвид, че инжекторите които са на снимките и видеото са тестовите, не тези които показах по-рано.

 

Прикачени файлове


  • 0
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."

#294 Kainy

Kainy

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 396 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor 1997
    Audi A6 3.0TDI 2005
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 октомври 2013 - 16:31

Един бърз въпрос :) След като софтуера на газовата позволява минимална температура за прехвърляне на газ да е 40 градуса, това означава ли че при тази температура, редуктора (изпарителя) трябва да може да работи вече нормално? Смисъл при каквото и да е натоварване, той да си вгазява газта без проблеми. В частност забелязах, че колата въпреки че е на 60 градуса (при колкото реално при мен прехвърля) пак не е много трудно да изгася 1-2 цилиндъра, ако я понапъна, което не ми изглежда нормално. Естествено стигне ли 80 градуса, проблеми няма.

 

Идеята е, че тези дни пак ще я карам гаранционно и вече няма да си я взема преди да съм 100% сигурен, че всичко е наред, като реално се бавя защото си събирам всички данни по това колко не е наред, че ми писна вече :) Надявам се преди това газаджията ми да намери друг комп с който да тестваме колата, дали случайно не е в него проблема, щото тея от Тотал 12 упорито отказват да тестваме с други части, щото разбираш ли според тях всичко работи чудесно, а аз разход под 16/100 не мога да постигна дори и като карам като прегрешила монахиня...


  • 0
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."

#295 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 октомври 2013 - 16:55

Ами така ги настройват за по-бързо прехвърляне на газ, инак производителите за да им важат гаранцийте, препоръчват да прехвърлят над 65 градуса.

 

Така че, нормално е да има колебания в сместа докато загрее и не започне да изпарява в норми.


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#296 Kainy

Kainy

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 396 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor 1997
    Audi A6 3.0TDI 2005
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 октомври 2013 - 17:15

Въпроса е, тези колебания достатъчно големи ли са, че при 120-130 км/ч да гаснат 2 цилиндъра (естествено става дума при ускорение в червено).


  • 0
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."

#297 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 октомври 2013 - 17:18

Е газта е за икономия, не е нормално да я настъпваш като току що е превключила. Чакаш да вдигне яко темп. Ако ти превключва много късно, ще кажеш че много време я чакаш. Винаги си има елемент на компромис.
Аз преди няколко години, при адската зима, успях да обледя изпарителя, въпреки че беше монтиран до изп.колектори и в подкалника... жега колкото искаш там.
Но при температура около -20 през нощта паля, тръгвам от офиса, на кръговото на Икеа превключи на газ, пуснах се по надолнището към Студентски град по инерция почти... и като засмърдя на газ... викам край, спука се някоя тръба. Минах на бензин и след малко се отмириса, та се светнах какво е станало.
 
Но и моите винаги са били направени да превключват на възможно най-ниско. Като ще икономисвам от бензин, да е като хората. Просто караш плавно докато загрее (както пише и в дебелите книги). Маслото загрява много по-бавно от антифриза.

т.е:

След като софтуера на газовата позволява минимална температура за прехвърляне на газ да е 40 градуса, това означава ли че при тази температура, редуктора (изпарителя) трябва да може да работи вече нормално? Смисъл при каквото и да е натоварване, той да си вгазява газта без проблеми.

Напълно неправилно, при сериозни натоварвания на мощна кола, много трудно ще попаднеш на система, която да издържи на "каквото и да е натоварване". Това са доста нереални очаквания. Ако беше ръчка, нямаше да го усещаш толкова.

(сега ти видят предния пост).
Добре де, що не я направите да минава на бензин като не смогва и караш така? Аз при 120-130 почти не съм вкарвал кола в червеното.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#298 Kainy

Kainy

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 396 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor 1997
    Audi A6 3.0TDI 2005
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 октомври 2013 - 17:29

Това ме интересуваше, щото не знаех си сигурност. Най-вероятно ще си я оставя на 60 градуса, щото не хаби чак толкова много бензин, че като я бяхме пуснали на 25 градуса да обръща, тогава пък едвам пипна газта и гасне цилиндър. Та реално исках да знам на каква температура вече работи нормално, което явно е 80 градуса :).

 

Иначе за прехвърлянето на бензин, зависи за кое точно говориш. Ако е тази опция дето впръсква бензин заедно с газта над 4500 оборота (или там колкото му дадеш) и при недостик в налягането на газта, то това изобщо не е опция. Ако помниш преди 5-10 страници :D се оплаквах, че яко харчи бензин докато карам на газ (5 на 100 бензин, заедно с 20 на 100 газ), точно защото тази опции беше включена, докато газаджиите твърдяха че не е, явно за да си мисля че колата върви нормално при над 4500 оборота, което при изключването на тази опция веднага се показа, че не работи добре.

 

Вече дали може ако се случи такова несправяне на изпарителя при ниски температури, да си превключи директно на бензин и после пак на газ, когато си реши, то не знам дали го има като опция.


Този пост е редактиран от Kainy: 30 октомври 2013 - 17:31

  • 0
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."

#299 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 30 октомври 2013 - 19:38

Вече дали може ако се случи такова несправяне на изпарителя при ниски температури, да си превключи директно на бензин и после пак на газ, когато си реши, то не знам дали го има като опция.

Това си зависи от компютъра. Моят не може. Минава на бензин, само ако е свършила газта. При ниско налягане на газ/бавни дюзи/слаб изпарител си гаси директно цилиндър.

Моят ГИ минава на газ на 40 градуса, но редовно си вкарва грешка в компютъра. С други думи - няма пълно щастие. :)


  • 0

#300 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 30 октомври 2013 - 20:07

направо се чудя на проблемите ви

1. при 40 гр. на изпарителя а не на колата - газовата си работи перфектно

във тази връзка зависи как е вързана газовата обикновенно ги вързват

успоредно на парното което не е най добрия вариант

2.при каквото и натоварване и при каквито и обороти да са

газовата трябва да храни двигателя без помощ със бензин

още повече ,че на колегата колата не е от най-мощните

3. разхода на газ трябва да е най-много 1л. над този на бензин

и вървежа да няма разлика

всичко друго е успиване на клиента и измиване на ръцете


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни