Ето малко статистика
Публикувано 31 май 2013 - 08:17
Ето малко статистика
Публикувано 31 май 2013 - 10:03
Mитко, страхотна е колата. Всички така говорят само...
В интерес на истината, ако бях намерил много хубава 240ка, вероятно и аз щях да си взема.
Просто разходът ти не ми се струва нормален, може би имаш някакви неща за обслужване по горивната система.
Един приятел с 320ка сега сменя свещи, датчик на колянов вал и сондите профилактично. Ще те държа в течение, ако има разлика в разхода. Неговата гори нормално, но автоматите си папат... каквото и да си говорим.
Публикувано 31 май 2013 - 10:21
Е папат,ама може ли да папа като за V8 500?
Публикувано 31 май 2013 - 11:51
Разхода пада до 12/100 но аз го карам на много къси разстояния и за това гълта като ламя. Иначе в нета излязоха видимо много добри машини 1:1 с моята.
http://nfs.mobile.bg...ls&slink=33f4jk
http://nfs.mobile.bg...ls&slink=33f4jk
Този пост е редактиран от dimitar stoichev: 31 май 2013 - 11:51
Публикувано 31 май 2013 - 12:23
Швейцарката е по-хубава, другата ми изглежда доста... намазана някак си. Трябва да се погледнат.
Сменяна решетка, уморена шоф. седалка, но и двете са доста хубави.
Публикувано 31 май 2013 - 20:37
Здравей колега, аз карам с този двигател само, че е на Ц- класа + 4-матик (автомат) . Моята дава разход бензин 9 извън, 13 град, ; газ 10-11 извън, 14-15 град.
Публикувано 01 юни 2013 - 00:05
Аз да попитам, някой проверявал ли е колко му харчи колата бензин, когато кара на газ? Последния месец си поиграх малко и засякох точно какви са ми разходите на колицата, като за протокола, това е преди да си ремонтирам изпускателната система (имаше пукнатини по колекторната тръба, които оправих) и да сменя ламбда сондата. Та разхода чисто на бензин беше твърдо 17/100 градско, без тежък крак. Доста спокойно каране (2-4к оборота) и гледах да намаля ползването на спирачката . На газ продължава да си ми дава 19/100 след Маргелците, но успях да засега, че ми гълта и 5/100 бензин. Накрая чистата сметка излиза 80лв на 200км и в двата случая
И двете замервания са правени с по 3 теста и каране с изключен ASR през цялото време.
Тъй като на 10-ти я мятам за пребоядисване, веднага щом си я взема ще я нося на диагностика първо да се уверя в разхода на бензина и да го нормализирам, а после май пак ще пробвам да я дам на Маргелци.
И все пак се чудя дали някой е засичал, колко му точи бензин за паленето общо взето.
Публикувано 02 юни 2013 - 10:22
зависи как ти е настроена газовата
може при високо натоварване или при високи обороти
да включва и по малко бензин
и тогава харчи бензин на само при палене
освен това повечето газови като засекат проблем
в цилиндър минават кратковременно на бензин
без да изпиукват или индикират
и после пак
връщат на газ и ако проблема е останал чак тогава остават на бензин
така че ако имаш проблеми в запалването може
доста често да прехвърля на бензин
Публикувано 03 юни 2013 - 00:10
За съжаление, не е от това. Днес се вързах към компютъра на газовата и видях, че опцията за превключване към бензин при високи обороти, не е включена. Освен това не е отчел никакви грешки по инжекторите. Това което ме издрасни е, че не мога да намаля температурата на прехвърляне под 40 градуса, което заради външния датчик, реално прехвърля при 60 градуса. Но дори с тази 1 минута повече на бензин, 5 на 100 си е много. Сега със сменената ламба сонда може и да се подобри положението, но за всеки случай след като я пребоядисам, ще я дам някъде да ѝ прегледат горивната и запалителната система по-обстойно, да видим откъде идва високия разход на бензин, а явно и от там на газ.
Чудя се дали има начин да вкарам температурния датчик на ландито вътре в тръбите.
Публикувано 03 юни 2013 - 00:15
При Ланди можеш да вържеш жицата за температура на Г.И. към оригиналния датчик на колата за температура и когато колата загрее до 40 градуса прехвърля.
Публикувано 19 юли 2013 - 11:24
Пореден ъпдейт да дам на ситуацията
След като смених ламбда сондата, отидох пак при Маргел (колата се тормозеше на газ след смяната на сондата и гасеше цилиндър при натоварване). След опита им за настройка, колата изобщо не работеше на газ, а обяснението беше, че не можел да я настрои защото този път дебитометъра бил заминал... (ама не бил сигурен!) За сведение миналата настройка беше месец по-рано. Освен това за пореден път отношението на "майстора" в Маргел ме отблъсна от този сервиз (буквално), след като за всичко за което го попитах (освен настройката), той съвсем директно ми каза да ходя да си ги правя нещата при хората дето са ми слагали газовата... Газовата е в гаранция (която и Маргел могат да обслужват), а и аз нямам нищо против, ако за нещо трябва да се доплаща и тем подобни, но даже и това не поиска
Та в резултат, тъй като дебитомера ми е бил сменян с втора ръка от миналия собственик, реших профилактично да сменя датчика. След това си хванах таблетчето и почнах да си настройвам картата сам. Резултата е че след 20 минути ровене, колата вече вървеше на газ. Тъй като нямам много време, успях да си поиграя с картата само още веднъж, което като краен резултат дава 19/100 газ в момента (градско) при непестеливо каране.
И все пак има още часове работа преди да настроя газовата като хората (важното е че ѝ хванах цаката). Когато успея да я настроя напълно ще кажа крайнят резултат.
Но от цялата работа остава един много важен въпрос, на който в Маргел изобщо не си направиха труда да ми отговорят, а именно защо докато карам на газ, колата харчи бензин? Общо взето на 200-250км каране на газ отиват от 5 до 10 литра бензин!!! Това дори и лятото, когато прехвърлянето става изключително бързо. Това което забелязах в софтуера на газовата е, че когато колата е на бензин, е показано само времето на впръскване на бензиновите инжектори. Когато обаче превключа на газ, софтуера показва времената на инжекторите, както на газ, така и на бензин, което логически не ми се струва нормално (отделно, че все още времената на газ са почти двойни на тези на бензина... ама това с настройката ще го оправим).
Този пост е редактиран от Kainy: 19 юли 2013 - 11:25
Публикувано 19 юли 2013 - 18:08
показва ти бензиновите щото от тях газовата взима
информация за да знае колко да впръсква
това ,че времената са двойни може и да е нормално
зависи при монтажа как са ти разпробили дюзите
и на какво налягане ти е изпарителя
по добре гледай корекциите и адаптациите
по тях ще се ориентираш каква ти е сместа
Публикувано 19 юли 2013 - 23:44
И пак, за пореден път да го кажа- Ланди Ренцо може да са много хубава марка, ама в България са пълен таш@к!!!
Даваш сума ти пари за уредба, колата ти не върви, харчи 20/100 (ужасно много за 2000куб. мотор) получаваш "вежливо" отношение от майстора при поредната N-брой настройка и за капак се търси оправдание в колата, тя не е наред, а не боклука който са ти монтирали срещу немалката сума. Когато прибираха парите всичко беше наред нали
Тия хора процедират все едно са единствени на пазара. Ама не знаят, че не са. Пожелавам им обаче много скоро да го разберат, и то по трудния начин, защото изгониш ли си веднъж клиентите, после връщане няма.
Кажи честно Кайни, ще си сложиш ли пак Ланди на някоя от следващите коли? А ще го препоръчаш ли на приятел/познат?
Публикувано 20 юли 2013 - 08:20
Мога да ти кажа, че със сигурност няма да препоръчам двата сервиза... Що се отнася до системата, то бих я отписал, чак като се уверя че не става Ще ѝ дам шанс да я настроя както трябва и ще видим. Но все пак при следваща кола, най-вероятно ще пробвам BRC...
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни