Всъщност беше преди известно време така, но в момента не е. Иначе излиза, че 30% от времето карам на бензин, а разхода на газ ми е 25-30/100 Предполагам че разхода на студено е големичък, но грубо излиза за тея 20 дена да гори по почти литър на палене (т.е. до загряване).
Голям разход на колата - clk 200 автоматик
Започната от Itzkata, 25 авг 2012 - 23:23:06
clk 200 w 208 разход газ
336 мнения по тази тема
#151
Публикувано 19 март 2013 - 20:21
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
#152
Публикувано 24 март 2013 - 11:46
Кайни нали знаеш,че аз винаги съм те подкрепял Скоро не съм писал,но да ти кажа,че моята дава 11/100 при каране със 120км/ч на газ
. Градско 20/100. среден 15/100. И си вървеше колата добре. Обаче нали не ми е мирна главата и имах лек проблем на празен ход. През 5-10сек прекъсваше почти неосезаемо...пукаше леко в гърнето. И реших,че това трябва да изчезне. Затова временно карам на бензин При последното ръчкане на газовата,смяна на единия от щуцерите във всмукателнмия колектор(4-ти цил,защото той прекъсваше),смяна на кабелите и бубините с нови такива...вече постоянно прекъсва Хаха,ама като го правихме това вече беше 3ч през нощта и ей сега отивам да продължаваме да настройваме. Иначе и на мен ми харчи доста бензин докато загрее,май на около 40 градуса прехвърля на газ. Като напълня бутилката 43литра слагам и едно 10-20лв бензинче Може довечера да пиша да ти кажа какво сме направили. Айде лек ден от мен....
П.С. И сега ще постна малко снимки на гавра с ЦЛК-то във раздела ЦЛК-тата вув форума
#153
Публикувано 24 март 2013 - 14:15
Пожелавам ти успех Аз утре ще ходя при Маргел (че се оказа в Събота не работят...) и ще видя дали тази седмица ще могат да приемат колицата за настройка, че в Петък ще отскачам до Румъния и ще мога да тествам разхода отново.
Иначе при загряването до 40 градуса, това което все още се чудя е, защо не ми загрява на място. Смисъл оставял съм я до 10 минути на място, но стрелката не мърда докато не потегля. Из форума бях срещал хора да твърдят, че им загрява на място до 5 минути, което при мен е просто изключено.
Иначе като спомена гърнето, наскоро ми предложиха да се насоча към BSR Tuning, ама трябва пак да питам, как, защото не открих Българско преставителство. Като пари ми казаха 200-тина евро за заместител на катализаторите.
Този пост е редактиран от Kainy: 24 март 2013 - 14:16
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
#154
Публикувано 24 март 2013 - 14:24
Oтиди в Екстрийм тунинг и ги накарай да ти направят едно 2камерно гърне, възможно най-голямото, което можеш да втъкнеш там. По възможност с 2 входа и 2 изхода и по 1-2 бленди на тръба. От неръждаема стомана...
Ще ти излез по-евтино от някакви незнайни тунинг сайтчета.
Няма смисъл от тръби, просто премерете диаметъра на входа и изхода. Входните тръби трябва да са върху изходите след колекторите, изходните влизат ВЪВ тръбите след кат-овете.
За 300ина лева ще имаш отпушена кола, при това тиха.
Няма вариант за 10 минути на място да не стигнеш 40 градуса на водата при сегашните температури.
Въпросът е къде ти е вързана газовата, на малкия или на външния кръг.
Ако е на външния към радиатора, не ме учудва, че гори такива количества газ
#155
Публикувано 24 март 2013 - 15:25
За къде е вързана не знам (ако е към мен въпроса ) Иначе за температурата съдя по показанията на стрелката на таблото. Ако не се лъжа, измерването започва от 40 градуса, което пък ме навява на мисълта че може да си прав за връзването, тъй като реално ако гледам стрелката, прехвърля на 50-тина градуса, аз от софтуера си е настроена на 40 със сигурност. Всъщност едно от нещата които исках Маргел да проверят е точно как е инсталирана системата, щото аз хал хабер си нямам. Единственото, което знам е, че тръбите по които се впръсква газта в двигателя, трябва да са поставени по някакъв специален начин за оптимално впръскване, ама само съм го дочувал от тук от там, без конкретни примери.
За гърнето ще проверя още следващия месец как стоят нещата.
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
#156
Публикувано 01 април 2013 - 20:52
Понеже съм ходил на 5 диагностики...оказа се че дебитомера ми е за смяна въпреки че дава що годе нормални стойности Сега мисля че и разхода ще ми падне. Няма значение,така или иначе съм хвърлил око на едin S500 W220 Май скоро ще става мое и ще пускам ЦЛК-то за продажба. То винаги така става...хвърляш един куп пари,оправяш нещо и накрая си харесваш друго. Само газовата ми излезна 1300+ лв с 5 години гаранция..Да не говорим еко такса,регистрации,гражданска,винетка,масла,филтри,накладки АТЕ,джанти 17ки с гуми. Ноооо се качих в С-ката покарах малко и....ееееххх....красота....
#157
Публикувано 01 април 2013 - 21:51
Аз моята за сега има шанс да я сменя, само ако ми излезе късмета с една Е190 EVO1, въпреки че се надявам да си я задържа. Ама то шанса и без това е малък, така че не се надявам много. Иначе за S ми е много рано Вярно че на мойте 2+ метра, CLK-то ми е малко малко, ама така се чувствам по интегриран в колата
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
#158
Публикувано 01 април 2013 - 23:18
Аз съм 1,90м и зад мен никой не може да седне Не,че ме интересува де. Абе сякаш и на мен ми е рано за С-класа,ама не се сдържам просто. Ще ходя на къси разстояния пеша вече А пък С-ката е 500 Long Само чакам да излезне пазара на ЦЛК-то и взимам С-ката. Ще го пусна към 6500лв с газовата и с 2та чифта джанти и гуми,регистрирано,обслужено и т.н. па да видим. А като се сетя че съм дал над 3000лв за 5 месеца за него...ужас,ама така е няма начин. Така,че ако можеш стой си с ЦЛК-то и не се набутвай-най-добре
#159
Публикувано 01 април 2013 - 23:29
Само си направете хубаво сметката пичове.
Два амортисьора на CLK-то и то едни от най-хубавите- KONI SPORT струват 300 лева (+/- някой друг лев че не помня точно)
Два нови амортисьора на W220 струват колкото половината кола, а именно около 3-4 хиляди лева. Tо затова и цените са им такива 8-10хил лв за S класа предпоследен модел
И не е само това, поддръжката на цялата кола е убийствено скъпа, особено ако искаш всичко да ти е наред.
Не говоря празни приказки, имам няколко, вече понамаляха де, случая пред очите, с други думи гледам сеира от първия ред
Радо, ако в ЦЛК-то си набил 3000лв за няколко месеца, помисли колко ще набиеш за оправянето и поддръжката на S-класа.
#160
Публикувано 02 април 2013 - 07:56
Е стига ся и ти де Електрониката имам кой да ми я прави. Възглавниците се правят по 300-400лв като нови,не се купуват нови за 2000лв. Да по-скъпа е поддръжката,но вече не чак толкова фрапантна,за това което предлага колата. Тя и ЦЛК-то може да ти излезне златна,зависи кой,как и къде нали? А пък аз се надявам да съм късметлия и по-малко да сменям
#161
Публикувано 02 април 2013 - 12:43
Е стига ся и ти де Електрониката имам кой да ми я прави. Възглавниците се правят по 300-400лв като нови,не се купуват нови за 2000лв. Да по-скъпа е поддръжката,но вече не чак толкова фрапантна,за това което предлага колата. Тя и ЦЛК-то може да ти излезне златна,зависи кой,как и къде нали? А пък аз се надявам да съм късметлия и по-малко да сменям
E дано тоя път си късметлия
Иначе рециклирането за 300-400лв трае около 5-6 месеца, после пак, поне това показва практиката досега
#162
Публикувано 02 април 2013 - 15:09
За мен е нерентабилно да караш и поддържаш такъв автомобил при отсъствие на солидни 4 цифрени доходи на месец и липса на други финансови ангажименти.
Лично мнение, но разбира се ти си преценяш за себе си.
#163
Публикувано 02 април 2013 - 16:12
Изобщо тия коли са нерентабилни отвсякъде, вече са стари, а поддръжката им е брутална.
#164
Публикувано 02 април 2013 - 16:47
А уж трябваше да сме колеги Що не ме подкрепяте бе За убиване сте. А ако колата е читава не вярвам да ти трябват много хиляди левове на месец доходи за да й наливаш бензин за да върви...
#165
Публикувано 02 април 2013 - 17:12
... S500 W220 ...
Радо щом ти е на сърце W220 S500 взимай, иначе никога няма да разбереш какво си изпуснал досега .
Невероятна кола даваща невероятни усещания .
Много, много избирай и не пести средства за диагностики, проби и съвети преди покупката .
Във никакъв случай не купувай изморен и на над 300-400хил. км. екземпляр и най вече "удрян" ,
оправия няма и няма и да има . Той просто си е изморен и става единствено да му вземеш душата,
преди той да е взел твоята . Не се подлъгвай на S Класа за 8-10хил. лв. с мисалта че каквото и да и е
за още 5-6хил. лв. ще я направиш кукла, по добре да си купиш кукла и само да караш и поддържаш,
а не да правиш, защото ако автомобила е изморен винаги ще ти излизат нови и нови неща и накрая
намразваш марката и модела . Много избирай и внимавай, не бързай с покупката .
За поддръжка не е чак толкова скъп .
Масло и всички филтри около 300-400лв.
Обслужване Автоматик около 400-500лв.
Антифриз, спирачна течност около 100-120лв.
Масло хидравлика и диференциал около 100-150лв.
Части по окачването 30-200лв.
Айрматик 50-500лв.
Ремък и 16 свещи около 200-250лв.
Всички дискове и накладки 800-1200лв.
Гуми около 1000-1500лв.
Застраховки ГО и Каско около 1000-1200лв.
Ако колата е читава и и знаеш историята някои неща се обслужват в
рамките на 1-2 години .
Разход на бензин около 15 градско и 10 навън, според стил на шофиране .
Цените са от Балкан Стар или за най скъпите на пазара части и консумативи .
Имаш в Стара Загора невероятен човек кйто знае много, разбира, прави и поддържа S Класи .
Това никак не е малко като за добро начало .
Ако имаш желание си заслужава, възможноста все някак си ще я постигнеш .
Този пост е редактиран от vencislav: 02 април 2013 - 17:21
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни