Дневни светлини
Започната от Subsonic, 07 авг 2012 - 11:27:46
52 мнения по тази тема
#46
Публикувано 11 ноември 2012 - 19:45
На 203 я има също. За 208 не съм сигурен, но предполагам, че на фейслифта може и да я има тази опция.
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
#47
Публикувано 11 ноември 2012 - 20:34
Моята е фейс.Като се върна ще пробвам да видим дали ще стане,че наистина ще му се разкаже играта на превключвателя.
Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно
#48
Публикувано 12 ноември 2012 - 17:31
На W208 го няма фабрично - 100% проверено. На W209 го има и даже май не ти трябва компютър - от менюто се настройва...
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#49
Публикувано 12 ноември 2012 - 19:04
Е и при мен е от менюто, то всъщност 209 е на базата на 203-та, не се бях замислил.
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
#50
Публикувано 12 ноември 2012 - 21:50
Да де, а W208 е на базата на W202, въпреки, че визуално повече прилича на W210.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#51
Публикувано 13 ноември 2012 - 00:25
Върти ми се нещо из главата...
фабричният постоянен плюс от акумулатора към превключвателя да се прекъсне с реле, активиращо се от клема 15...
фабричният постоянен плюс от акумулатора към превключвателя да се прекъсне с реле, активиращо се от клема 15...
#52
Публикувано 07 юли 2015 - 03:42
Да се включа и аз с коментар по въпросните промени. Съгласен съм със Събсоник, че лятно време е излишно или дори опасно в някои ситуации. За пример в Унгария е задължително да караш на къси светлини, но само извън града, едно добро решение!
Спомням си, че слушах по Дарик радио едно предаване и коментираха темата, по време когато се гласуваха промените в ЗДП, за използването на светлините през деня. Единият от гостите (все експерти явно), направи една сметка "на око". Когато автомобил, запали късите светлини, това води до по-голяма ел.консумация и следователно по-висок разход на гориво. Зависи от модел автомобил, тип двигател и т.н. и това е в рамките на 3 до 9% увеличение на разхода на гориво. Взе средна стойност от 6%, което съпоставено с годишната консумация на горива за автомобили в България, означава 600 милиона лева допълнително! Честито на Вальо Златев и Лукойл! Като добавим глоби, рушвети, крушки, фарове, алтернатори и ремонти по ел.системата, сигурно сумата ще чукне милиард...
Та да минем към конструктивната част, нека да споделим опит, за успешно монтиране на DRL лед светлини на мерцедес, които хем да са ефективни, хем да не загрозяват хубавия дизайн на колите!
#53
Публикувано 07 юли 2015 - 07:21
Off topic
Мен не ме бърка разхода, аз винаги сипвам за 30 лв
Мен не ме бърка разхода, аз винаги сипвам за 30 лв
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни