
25 мнения по тази тема
#1
Публикувано 06 август 2012 - 13:45
Здравейте колеги,
след като обстойно поразрових форума и пооткрих някои сходни, но не съвсем, пробелми, се обрещам отново към вас с молба за съвет и помощ.
Пациент
ЦЛК 200, 98, 136кс, газов инжекцион
Обективно състояние на пациента
при работа на бензин- абсолютно изправен, без никакви забележки,
при работа на газ- добър студен старт, при топъл старт се запъва да запали в рамките на 3/4 секунди,
спорадично в последните седмици ми изгасна 2-3 пъти в движение при ниски обороти и спонтанно подаване на газ, преди това се осеща ниакаква мудност(повече от нормалното за този двигател).
Преди околко месец ходих до сервиза в който бе монтиран ГИ и смениха филтър, пробелмът с топлия старт се запази, но като че ли до днес не повтори гасненето, до днес.
От Софгаз не могат да откриат нередност, механика ми не успя да открие нередност с бензиновата част, явно обективно проблем няма, но колата не върви както трябва,
прибягнах дори до това да сипя ЦЯЛ резервоар бензин с добавка за прочиатване, пак повтарям на бензин колата върви отлично!
В рамките на последната година са сменени, кабели, лули, свещи(ПРЕВАНТИВНО), горивен и газов филтър, преди година имаше проблем с въздуховоди и те бяха подменени.
Хрумва ли ви нещо, имате ли газов техник когото бихте ми препоръчали???
Благодаря предварително!
след като обстойно поразрових форума и пооткрих някои сходни, но не съвсем, пробелми, се обрещам отново към вас с молба за съвет и помощ.
Пациент
ЦЛК 200, 98, 136кс, газов инжекцион
Обективно състояние на пациента
при работа на бензин- абсолютно изправен, без никакви забележки,
при работа на газ- добър студен старт, при топъл старт се запъва да запали в рамките на 3/4 секунди,
спорадично в последните седмици ми изгасна 2-3 пъти в движение при ниски обороти и спонтанно подаване на газ, преди това се осеща ниакаква мудност(повече от нормалното за този двигател).
Преди околко месец ходих до сервиза в който бе монтиран ГИ и смениха филтър, пробелмът с топлия старт се запази, но като че ли до днес не повтори гасненето, до днес.
От Софгаз не могат да откриат нередност, механика ми не успя да открие нередност с бензиновата част, явно обективно проблем няма, но колата не върви както трябва,
прибягнах дори до това да сипя ЦЯЛ резервоар бензин с добавка за прочиатване, пак повтарям на бензин колата върви отлично!
В рамките на последната година са сменени, кабели, лули, свещи(ПРЕВАНТИВНО), горивен и газов филтър, преди година имаше проблем с въздуховоди и те бяха подменени.
Хрумва ли ви нещо, имате ли газов техник когото бихте ми препоръчали???
Благодаря предварително!
IVTZ
Das Beste oder Nichts! MB
Das Beste oder Nichts! MB
#2
Публикувано 06 август 2012 - 14:58
Здрасти колега, не че съм някакъв газаджия, ама какви са ти компонентите на газовата уредба?
Какви инжектори, какъв редуктор?
Същото го правеше на една друга кола, при която след около година се беше разцентровал леко редуктора (изпарителя) и се наложи да му се вдигне налягането.
Какви инжектори, какъв редуктор?
Същото го правеше на една друга кола, при която след около година се беше разцентровал леко редуктора (изпарителя) и се наложи да му се вдигне налягането.
#3
Публикувано 06 август 2012 - 15:50
при работа на газ- добър студен старт, при топъл старт се запъва да запали в рамките на 3/4 секунди,
Не знам как е при теб, но не трябва ли колата да пали винаги на бензин първо и след това да прехвърля на газ?
#4
Публикувано 06 август 2012 - 16:11
Да винаги пали на бензин, при топъл мотор обаче има леко хммм давене, кашляне, докато запали, все едно няма гориво, умен бензинджия сподели, че било в следствие на пресушаване на инжекторите,
????
Газовата уредба е Бардолини, предполагам с най-стандартните компоненти.
Имате ли съвет за опитен майстор, диагнозата Няма проблем ГИ работи перфектно някак си не ме задоволява в случая!

Газовата уредба е Бардолини, предполагам с най-стандартните компоненти.
Имате ли съвет за опитен майстор, диагнозата Няма проблем ГИ работи перфектно някак си не ме задоволява в случая!
IVTZ
Das Beste oder Nichts! MB
Das Beste oder Nichts! MB
#5
Публикувано 06 август 2012 - 16:35
Само да уточним... Ако караш на бензин само. Без да включваш на Газ няколко дни. Как пали колата?
Идеята ми е ... да не би по някакъв начин, някаква газ да остава в мотора и да го дави. А като престои през нощта да се изветря и първото палене сутрин да си е ОК. Питам защото на един колега 2 коли така правеха и се оказа изпарителя. На една кола смениха изпарителя, на другата само мембраните и всичко сега е ОК.
Идеята ми е ... да не би по някакъв начин, някаква газ да остава в мотора и да го дави. А като престои през нощта да се изветря и първото палене сутрин да си е ОК. Питам защото на един колега 2 коли така правеха и се оказа изпарителя. На една кола смениха изпарителя, на другата само мембраните и всичко сега е ОК.
#7
Публикувано 06 август 2012 - 18:33
карането на бензин е напълно безпроблемно,
ДА Радо32 когато, преди да загася, покарам на бензин, или просто я подържа да поработи на бензин докато се проготвя да слизам, топлия старт е безпроблемен.
Номера функционира и аз си го ползвам, но не печеля никакво познание от него, а още по-малко мога да определя, какво означава този показател, идеи?
малко инфо за компонентите по искане на Колегата kdl
1. Бардолини
2. мултиклапан Мимгаз,
3. регулатор на налягане и изпарител Томасето
4. инжектор Рейл
ДА Радо32 когато, преди да загася, покарам на бензин, или просто я подържа да поработи на бензин докато се проготвя да слизам, топлия старт е безпроблемен.
Номера функционира и аз си го ползвам, но не печеля никакво познание от него, а още по-малко мога да определя, какво означава този показател, идеи?
малко инфо за компонентите по искане на Колегата kdl
1. Бардолини
2. мултиклапан Мимгаз,
3. регулатор на налягане и изпарител Томасето
4. инжектор Рейл
Този пост е редактиран от IVTZ: 06 август 2012 - 19:41
IVTZ
Das Beste oder Nichts! MB
Das Beste oder Nichts! MB
#8
Публикувано 06 август 2012 - 19:11
Ами... според мен е нещо елементарно. Или настройки на газовата или налягане на редуктора. Най-просто ми се вижда да се почне от там.
Изобщо закачиха ли я тея на диагностика или просто ти смениха филтъра директно без да погледнат нищо друго.
Изобщо закачиха ли я тея на диагностика или просто ти смениха филтъра директно без да погледнат нищо друго.
#9
Публикувано 06 август 2012 - 19:23
закачиха я, в интерес на истината, гледа, цъка, дай газ вика, опа... отпусни малко...и после вика е това е, вс е наред, смени и филтъра взе ми 35лв и вика „ГИ е перфектен".
И аз си помислих, еми чудесно, стигнах до офиса загасих и паля пак гггггхххххдхххххх и накрая запали. нито не се промени!
поздрав
И аз си помислих, еми чудесно, стигнах до офиса загасих и паля пак гггггхххххдхххххх и накрая запали. нито не се промени!
поздрав
IVTZ
Das Beste oder Nichts! MB
Das Beste oder Nichts! MB
#10
Публикувано 06 август 2012 - 20:42
колеги, чета и все повече си изграйдам мнението че май бардолини не е най-оптималния вариант за газов софтуер, някой от вас препоръчва ли подмяна на някой от горепосочените компоненти, изпарител например, за мимгаз прочеточ че са турски?
IVTZ
Das Beste oder Nichts! MB
Das Beste oder Nichts! MB
#11
Публикувано 06 август 2012 - 21:55
Няколко години, кайне проблем с Бардолини!
Насочете се към температурните датчици и пробвайте с директна маса от акумулатора към масата за компютъра на газовата.
Насочете се към температурните датчици и пробвайте с директна маса от акумулатора към масата за компютъра на газовата.

Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#12
Публикувано 06 август 2012 - 23:17
Мимгаз наистина е турско производство.
Обаче, компоненти, системи софтуери.... всичко е до настройката и до цената разбира се.
Виждал съм ужасно настроени BRC-та, скъпа и утвърдена световна марка, виждал съм и прекрасно работещи "фобоси" българо-всякакъв сбирток.
При обикновен двигател, какъвто имаме в случая всичко опира до качествен и правилен монтаж и перфектна настройка.
Без да те пращам там или да му правя реклама, мога да те посъветвам да се обадиш на този човек, да му обясниш за проблема и да видиш дали няма да може да ти помогне 0887 314 269
Обаче, компоненти, системи софтуери.... всичко е до настройката и до цената разбира се.
Виждал съм ужасно настроени BRC-та, скъпа и утвърдена световна марка, виждал съм и прекрасно работещи "фобоси" българо-всякакъв сбирток.
При обикновен двигател, какъвто имаме в случая всичко опира до качествен и правилен монтаж и перфектна настройка.

Без да те пращам там или да му правя реклама, мога да те посъветвам да се обадиш на този човек, да му обясниш за проблема и да видиш дали няма да може да ти помогне 0887 314 269
#13
Публикувано 06 август 2012 - 23:46
БСМ-ските компове никак не са лоши! Не търси проблем там.
Я виж верно човекът на Алфонсо, ако не стане, ще го мислим пак.
Според мен твоите са те хванали за гугутка и те размотават.
Я виж верно човекът на Алфонсо, ако не стане, ще го мислим пак.
Според мен твоите са те хванали за гугутка и те размотават.
#14
Публикувано 07 август 2012 - 07:26
1000 благодарности колеги, още днес ще звънна на човека, после ще пиша.
Поздрав
Поздрав
IVTZ
Das Beste oder Nichts! MB
Das Beste oder Nichts! MB
#15
Публикувано 07 август 2012 - 08:31
Въпросния Павел не можа да ме спечели като клиент.0887 314 269
Може и да е много добър като майстор, но отношение към клиента НУЛА.
Иначе дано да свърши работа, защото знам колко е досадно да ти прекъсва колата. Не ме питай от къде знам

Този пост е редактиран от staniola: 07 август 2012 - 08:32
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
Also tagged with one or more of these keywords: газов инжекцион
Модели →
E-класа →
Общи теми за E-класа →
Общи теми за W210 →
![]() Газов инжекцион на w210 Kompressor - монтаж и впечатленияМерцедес E200 (w210) Kompressor - официално газифициран Започната от Velazkes, 20 мар 2016 ![]() |
|
![]() |
||
Форуми →
Полезна информация →
Сервизи →
Газов инжекцион - гр.СофияЗапочната от Real_Madrid, 12 май 2013 ![]() |
|
![]() |
||
Форуми →
Полезна информация →
Сервизи →
![]() Газови инжекциони. Зареждане автоклиматици.София.Започната от crush, 14 ное 2012 ![]() |
|
![]() |
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни