Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

проблем с газов инжекцион

газов инжекцион

  • Please log in to reply
25 мнения по тази тема

#1 IVTZ

IVTZ

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Elegance, W201 190E 2.0, Peugeot 307 2.0 HDI

Публикувано 06 август 2012 - 13:45

Здравейте колеги,


след като обстойно поразрових форума и пооткрих някои сходни, но не съвсем, пробелми, се обрещам отново към вас с молба за съвет и помощ.


Пациент

ЦЛК 200, 98, 136кс, газов инжекцион



Обективно състояние на пациента

при работа на бензин- абсолютно изправен, без никакви забележки,

при работа на газ- добър студен старт, при топъл старт се запъва да запали в рамките на 3/4 секунди,

спорадично в последните седмици ми изгасна 2-3 пъти в движение при ниски обороти и спонтанно подаване на газ, преди това се осеща ниакаква мудност(повече от нормалното за този двигател).

Преди околко месец ходих до сервиза в който бе монтиран ГИ и смениха филтър, пробелмът с топлия старт се запази, но като че ли до днес не повтори гасненето, до днес.

От Софгаз не могат да откриат нередност, механика ми не успя да открие нередност с бензиновата част, явно обективно проблем няма, но колата не върви както трябва,

прибягнах дори до това да сипя ЦЯЛ резервоар бензин с добавка за прочиатване, пак повтарям на бензин колата върви отлично!



В рамките на последната година са сменени, кабели, лули, свещи(ПРЕВАНТИВНО), горивен и газов филтър, преди година имаше проблем с въздуховоди и те бяха подменени.


Хрумва ли ви нещо, имате ли газов техник когото бихте ми препоръчали???

Благодаря предварително!
  • 0
IVTZ

Das Beste oder Nichts! MB

#2 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 август 2012 - 14:58

Здрасти колега, не че съм някакъв газаджия, ама какви са ти компонентите на газовата уредба?
Какви инжектори, какъв редуктор?
Същото го правеше на една друга кола, при която след около година се беше разцентровал леко редуктора (изпарителя) и се наложи да му се вдигне налягането.
  • 0

#3 steftzo

steftzo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 85 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C200 kompressor 2000г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 август 2012 - 15:50

при работа на газ- добър студен старт, при топъл старт се запъва да запали в рамките на 3/4 секунди,



Не знам как е при теб, но не трябва ли колата да пали винаги на бензин първо и след това да прехвърля на газ?
  • 0

#4 IVTZ

IVTZ

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Elegance, W201 190E 2.0, Peugeot 307 2.0 HDI

Публикувано 06 август 2012 - 16:11

Да винаги пали на бензин, при топъл мотор обаче има леко хммм давене, кашляне, докато запали, все едно няма гориво, умен бензинджия сподели, че било в следствие на пресушаване на инжекторите, :wacko ????


Газовата уредба е Бардолини, предполагам с най-стандартните компоненти.

Имате ли съвет за опитен майстор, диагнозата Няма проблем ГИ работи перфектно някак си не ме задоволява в случая!
  • 0
IVTZ

Das Beste oder Nichts! MB

#5 steftzo

steftzo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 85 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C200 kompressor 2000г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 август 2012 - 16:35

Само да уточним... Ако караш на бензин само. Без да включваш на Газ няколко дни. Как пали колата?
Идеята ми е ... да не би по някакъв начин, някаква газ да остава в мотора и да го дави. А като престои през нощта да се изветря и първото палене сутрин да си е ОК. Питам защото на един колега 2 коли така правеха и се оказа изпарителя. На една кола смениха изпарителя, на другата само мембраните и всичко сега е ОК.
  • 0

#6 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 август 2012 - 16:55

Пробвай да запалиш само на бензин при топъл старт, тоест примерно преди да загасиш колата я прехвърли да е само на бензин и след това пробвай да запалиш и сподели дали има пак давене при топъл старт.
  • 0
Публикувано изображение

#7 IVTZ

IVTZ

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Elegance, W201 190E 2.0, Peugeot 307 2.0 HDI

Публикувано 06 август 2012 - 18:33

карането на бензин е напълно безпроблемно,

ДА Радо32 когато, преди да загася, покарам на бензин, или просто я подържа да поработи на бензин докато се проготвя да слизам, топлия старт е безпроблемен.

Номера функционира и аз си го ползвам, но не печеля никакво познание от него, а още по-малко мога да определя, какво означава този показател, идеи?


малко инфо за компонентите по искане на Колегата kdl

1. Бардолини

2. мултиклапан Мимгаз,

3. регулатор на налягане и изпарител Томасето

4. инжектор Рейл

Този пост е редактиран от IVTZ: 06 август 2012 - 19:41

  • 0
IVTZ

Das Beste oder Nichts! MB

#8 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 август 2012 - 19:11

Ами... според мен е нещо елементарно. Или настройки на газовата или налягане на редуктора. Най-просто ми се вижда да се почне от там.
Изобщо закачиха ли я тея на диагностика или просто ти смениха филтъра директно без да погледнат нищо друго.
  • 0

#9 IVTZ

IVTZ

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Elegance, W201 190E 2.0, Peugeot 307 2.0 HDI

Публикувано 06 август 2012 - 19:23

закачиха я, в интерес на истината, гледа, цъка, дай газ вика, опа... отпусни малко...и после вика е това е, вс е наред, смени и филтъра взе ми 35лв и вика „ГИ е перфектен".

И аз си помислих, еми чудесно, стигнах до офиса загасих и паля пак гггггхххххдхххххх и накрая запали. нито не се промени!

поздрав
  • 0
IVTZ

Das Beste oder Nichts! MB

#10 IVTZ

IVTZ

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Elegance, W201 190E 2.0, Peugeot 307 2.0 HDI

Публикувано 06 август 2012 - 20:42

колеги, чета и все повече си изграйдам мнението че май бардолини не е най-оптималния вариант за газов софтуер, някой от вас препоръчва ли подмяна на някой от горепосочените компоненти, изпарител например, за мимгаз прочеточ че са турски?
  • 0
IVTZ

Das Beste oder Nichts! MB

#11 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 август 2012 - 21:55

Няколко години, кайне проблем с Бардолини!

Насочете се към температурните датчици и пробвайте с директна маса от акумулатора към масата за компютъра на газовата. ;)
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#12 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 август 2012 - 23:17

Мимгаз наистина е турско производство.
Обаче, компоненти, системи софтуери.... всичко е до настройката и до цената разбира се.
Виждал съм ужасно настроени BRC-та, скъпа и утвърдена световна марка, виждал съм и прекрасно работещи "фобоси" българо-всякакъв сбирток.
При обикновен двигател, какъвто имаме в случая всичко опира до качествен и правилен монтаж и перфектна настройка. ;)

Без да те пращам там или да му правя реклама, мога да те посъветвам да се обадиш на този човек, да му обясниш за проблема и да видиш дали няма да може да ти помогне 0887 314 269
  • 0

#13 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 август 2012 - 23:46

БСМ-ските компове никак не са лоши! Не търси проблем там.
Я виж верно човекът на Алфонсо, ако не стане, ще го мислим пак.

Според мен твоите са те хванали за гугутка и те размотават.
  • 0

#14 IVTZ

IVTZ

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Elegance, W201 190E 2.0, Peugeot 307 2.0 HDI

Публикувано 07 август 2012 - 07:26

1000 благодарности колеги, още днес ще звънна на човека, после ще пиша.

Поздрав
  • 0
IVTZ

Das Beste oder Nichts! MB

#15 staniola

staniola

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1736 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 190D '93 продаден :(
    W140 400SE '92 продаден :(
    S210 E280 4matic '00
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 август 2012 - 08:31

0887 314 269

Въпросния Павел не можа да ме спечели като клиент.
Може и да е много добър като майстор, но отношение към клиента НУЛА.

Иначе дано да свърши работа, защото знам колко е досадно да ти прекъсва колата. Не ме питай от къде знам :happy

Този пост е редактиран от staniola: 07 август 2012 - 08:32

  • 1
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance


Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!






Also tagged with one or more of these keywords: газов инжекцион

1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни